[WATCH] کانون توجه نوآوری محصولات CPG با لین دورن

Category: اخبار زیبایی پوست و مو | No comments


لین دورنبلایزر


لین مدیر نوآوری و بینش در مینتل است. لین دیدگاه منحصر به فرد خود در بازار و توسعه محصول جدید را برای تحقیقات مشتری متناسب اعمال می کند.

لین Dornblaser به عنوان مدیر نوآوری و بینش در Mintel و متخصص بازار CPG و توسعه محصول جدید بیش از 25 سال ، می تواند در نگاه اول یک محصول برنده را تشخیص دهد. اگر تا به حال با لین – در هر جای دنیا – در یک فروشگاه مواد غذایی قرار گرفته اید ، می دانید که دانش او چقدر است – و احتمالاً یکی دو محصول وجود دارد که شخصاً مسئول قرار دادن آن در قفسه است.

در این سری جدید ، لین در مورد نوآوری و بینشی که در مورد توسعه محصول جدید و آنچه باعث برنده شدن یا از دست دادن – راه اندازی محصول جدید می شود ، نظر خودی را ارائه می دهد. از عطر و طعم ، مواد تشکیل دهنده و روند بسته بندی گرفته تا خرید قصد ، رفتارهای خرید و اختلافات جمعیتی ، لین چیزهای خارق العاده ، حواس پرت و عجیب و غریب در نوآوری محصول جدید را برجسته می کند.

https://www.youtube.com/watch؟v=AQKy8mpRSS0

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>