Ulta Beauty – Ulta Beauty تنوع و تعهدات راجع به آن را اعلام می کند

Category: اخبار زیبایی پوست و مو | No comments


ریشه در هدف ، تأثیر و تأثیر ، تعهدات ، تنوع قهرمان در خرده فروشی و زیبایی

BOLINGBROOK ، Ill .– (سیم مشاغل) – Ulta Beauty ، بزرگترین خرده فروش زیبایی کشور ، امروز با توجه به تقویت و تقویت نام تجاری ، رشد کالاهای مختلف ، و تجارب عادلانه و مهمان پذیر از مهمانان و همکاران ، تعهدات خود را در زمینه تنوع و گنجاندن به اشتراک گذاشت. تعهدات سال 2021 بیانگر سرمایه گذاری برنامه ریزی شده بیش از 25 میلیون دلار است. علاوه بر این ، شرکت Tracee Ellis Ross ، مدیر عامل و بنیانگذار ، PATTERN Beauty ، را به عنوان مشاور تنوع و شمول این شرکت ، یک نقش رسمی برای ارائه مشاوره ، الهام و مسئولیت پذیری اعلام کرد.

مری دیلون ، مدیر عامل ، اولتا ، گفت: “ما به عنوان رهبر خرده فروشی زیبایی کشور ، ما معتقدیم که توانایی شکل دادن به جهان برای دیدن زیبایی را داریم و به همین ترتیب ، ما مسئولیت ایجاد تغییرات مثبت و ایجاد تنوع ، فراگیری و برابری بیشتر را داریم.” زیبایی “ما عمیقاً متعهد هستیم که در سفر D&I خود صدایی هدفمند و خرده فروشی و زیبایی را هدایت کنیم.”

Ulta Beauty مدتهاست که تنوع و گنجاندن در استراتژی اصلی تجارت خود را اولویت قرار داده است ، همانطور که در ماموریت آن نشان داده شده است: هر روز ، ما از قدرت زیبایی استفاده می کنیم تا امکاناتی را که در هر یک از ما وجود دارد ، زنده کنیم. تعهدات سال 2021 نمای كلی از تلاشهای ملموس برای ادامه كارهای موجود در جهت حمایت از تنوع و در نهایت اطمینان از مهمانان ، همكاران ، شرکا و جوامع است كه احساس زیبایی و ارتباط با Ulta Beauty دارند.

تریسی الیس راس گفت: “من مشتاقانه منتظر رسمی کردن گفتگو و مشارکت موجود در مورد تنوع و درگیری با مری دیلون و تیم زیبایی اولتا هستم.” “این کار برای اطمینان از دستیابی به اهداف قابل اندازه گیری ، به تعهد و پاسخگویی از Ulta Beauty نیاز دارد. من امیدوار هستم و خوش بین هستم که کار ما با هم تغییرات اساسی ایجاد خواهد کرد. ”

تعهد در مورد تقویت و سرمایه گذاری در صداهای کم بازنمایی

Ulta Beauty با تشخیص این فرصت انکار ناپذیر برای جشن و حمایت مداوم از تأثیر برندها و صداهای کم نمایندگی در صنعت زیبایی ، زمان ، مکان و منابع خود را به این رهبران مهم اختصاص خواهد داد.

  • تقریباً 20 میلیون دلار به سرمایه گذاری رسانه ها از طریق سیستم عامل های بومی و چند فرهنگی اختصاص داده خواهد شد تا ارتباطات شخصی بیشتری با LatinX ، Black و جوامع دیگر ایجاد کند ، که این هزینه بیش از دو برابر هزینه های سه سال گذشته است.
  • Ulta Beauty با افتخار شروع به کار کرد MUSE: بزرگنمایی ، ارتقا ، پشتیبانی ، توانمندسازی، سکویی برای بزرگداشت ، تکریم و تقویت صدای سیاه در زیبایی. این کمپین نوری را به زنان سیاه پوست جسور ، درخشان و زیبا می تاباند که با قرار دادن خیمه شب بازی محدودیت هایی را تعریف و تعریف کرده اند نمایش امروز ، صبح بخیر آمریکا و این ما هستیم.

تعهد به مارک های سیاه مالک

از آنجا که مجموعه بی نظیر Ulta Beauty همچنان در حال پیشرفت است ، این شرکت مستقیماً با بنیان گذاران و کارآفرینان Black همکاری خواهد کرد تا هدف تولید مارک های تجاری باشد تا این رهبران زیبایی بتوانند با ادامه خدمت به جامعه سیاهان پیشرفت کنند.

  • برای افزایش حضور کارآفرینان سیاه پوست ، Ulta Beauty تا پایان سال 2021 تعداد مارک های متعلق به سیاهان را در مجموعه خود دو برابر خواهد کرد.
  • بیش از 4 میلیون دلار به حمایت از بازاریابی مارک های متعلق به مشکی در مجموعه شرکت برای سوخت رسانی به آگاهی از برند و پایداری رشد اختصاص خواهد یافت.

تعهد به تجربیات مهمان

همه چیز در خدمت تجارب مهمان است و به همین ترتیب ، Ulta Beauty همچنان مشتاقانه متعهد به ایجاد تجربه های مهیج ، خوشامدگویی و برابر برای هر مهمان است که از خرده فروش بازدید می کند.

  • معرفی آموزش فصلی ، فروشگاهی برای کلیه همکاران فروشگاه و سالن در مارس 2021 برای تقویت فراگیری و رفع سوگیری ناخودآگاه. این آموزش های اجباری 2 میلیون دلار سرمایه در بردارد و علاوه بر آموزش های موجود در فروشگاه و سالن Ulta Beauty است.
  • بنا بر آموزش رهبری اهمیت مسابقه دارد که در سال 2020 آغاز به کار کرد ، این شرکت نسخه 2.0 اجباری را در سراسر زمینه ، مرکز توزیع و همکاران شرکت در سال 2021 پیاده سازی خواهد کرد.

تعهد به تجارب همکار

Ulta Beauty اهمیت پرورش یک محیط کار فراگیر ، بدون تعصب و عادلانه را درک می کند تا همه همکاران را قادر به رسیدن به پتانسیل کامل خود کند. این شرکت همچنان اولویت خود را به عنوان یک کارفرمای پیشگام برای تنوع در اولویت قرار خواهد داد ، و نیروی کار متنوع خود را با سرمایه گذاری برای ارتقا شایستگی های همکار و تقویت همکاری بیشتر حتی بیشتر تقویت می کند.

  • برای دومین سال متوالی بیش از دو برابر آموزش D&I در کل شرکت برای سال 2021 انجام شده است.
  • تلاش های استخدام فراگیر با حکم تخته سنگ متنوع آغاز شد.
  • یک برنامه رهبران متنوع برای توانمند سازی بیش از 30 همکار با پتانسیل بالا به عنوان رهبران آینده شرکت با مدیر عامل و مشاور اجرایی ایجاد کرد.
  • بررسی عملکرد سالانه شامل ارزیابی در برابر ارزش اصلی Champion Diversity و صلاحیت کلیدی Inclusion است.

دیلون ادامه داد: “اصالت به عنوان یک مارک تجاری شامل تجارب خوشامدگویی برای همه و مجموعه ای قابل دسترسی ، اصول چگونگی پیروزی در تنوع در Ulta Beauty هستند.” “ما این تعهدات را برای تأثیرگذاری بر هر جنبه از کار خود ترسیم کرده ایم. ما با ادامه تعهد ثابت قدم تیم ها و مشاور تازه تأسیس خود ، تریسی الیس راس ، که اشتیاق ، تجربه و چشم انداز را برای این کار مهم به ارمغان می آورد ، مشتاقانه منتظر اشتراک بیشتر هستیم.

راس ، یک کارآفرین ، فعال و بازیگر زیبایی ، در نقش وی به عنوان مشاور تنوع و گنجاندن ، مشاوره و بینشی ارائه می دهد و پاسخگویی را به Ulta Beauty با تمرکز ویژه بر توسعه نام تجاری BIPOC ، توسعه متنوع رهبری و تنوع تأمین کننده ارائه می دهد. او به صورت فصلی به اجلاس های اجرایی داخلی شورای تحقیق و توسعه می پیوندد. شورای اجرایی به ریاست دیلون برگزار می شود و تیم اجرایی Ulta Beauty را برای بررسی کلی پیشرفت ، شکاف ها و فرصت های D&I گرد هم می آورد.

Ulta Beauty با حاکمیت داخلی رسمی در سراسر شرکت ، متعهد به پیشرفت است و با ادامه تلاش برای ایجاد تنوع و فراگیری ، به روزرسانی ها را به اشتراک می گذارد.

درباره Ulta Beauty

در Ulta Beauty (NASDAQ: ULTA) ، امکانات بسیار زیبا هستند. Ulta Beauty بزرگترین خرده فروش زیبایی ایالات متحده و بهترین مقصد زیبایی برای محصولات آرایشی ، عطر ، محصولات مراقبت از پوست ، محصولات مراقبت از مو و خدمات سالن است. در سال 1990 ، این شرکت با ارائه روشی جدید برای خرید زیبایی – تجمیع همه چیزهای زیبایی ، همه در یک مکان ، تجربه خرده فروشی زیبایی را از نو اختراع کرد. امروزه ، Ulta Beauty بیش از 1250 فروشگاه خرده فروشی در 50 ایالت اداره می کند و همچنین محصولات خود را از طریق وب سایت خود که شامل مجموعه ای از نکات ، آموزش ها و محتوای اجتماعی است ، توزیع می کند. برای اطلاعات بیشتر به سایت www.ulta.com مراجعه کنید.

Ulta Beauty اخیراً به شاخص برابری جنسیتی بلومبرگ اضافه شده است که عملکرد مالی شرکت های دولتی متعهد به حمایت از برابری جنسیتی را از طریق توسعه سیاست ، نمایندگی و شفافیت دنبال می کند. اطلاعات بیشتر در مورد تلاش های مسئولیت شرکتی Ulta Beauty را می توانید در http://ir.ultabeauty.com/Corporate-Responsibility/ بیابید.


تماس با رسانه Ulta Beauty:


آیلین زیسمر

معاون رئیس جمهور ، روابط عمومی

[email protected]

(708) 305-4479

منبع: Ulta Beauty

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>