Ulta Beauty – Target و Ulta Beauty همکاری استراتژیک را اعلام می کنند

Category: اخبار زیبایی پوست و مو | No comments

[ad_1]

Target و Ulta Beauty همکاری استراتژیک را اعلام می کنند

  • دو خرده فروش معتمد تجربیات زیبایی را با دسترسی گسترده به مارک های زیبایی معتبر و معتبر و مشاوران زیبایی که توسط متخصص آموزش دیده اند ، با Ulta Beauty at Target ، یک تجربه “فروشگاه در فروشگاه” ، دوباره تعریف می کنند.
  • Ulta Beauty at Target در بیش از 100 فروشگاه Target در سراسر کشور و آنلاین در Target.com از سال 2021 آغاز به کار خواهد کرد

MINNEAPOLIS، MN و BOLINGBROOK، IL – 10 نوامبر 2020 – شرکت تارگت (NYSE: TGT) و Ulta Beauty (NASDAQ: ULTA) امروز یک همکاری استراتژیک و بلند مدت را برای تغییر چشم انداز زیبایی با Ulta Beauty at Target. مفهوم “فروشگاه در فروشگاه” مارک های معتبر تثبیت شده و در حال ظهور را از سال آینده به صورت آنلاین و در مکان های انتخاب شده در سراسر کشور ارائه می دهد.

Target و Ulta Beauty ، دو رهبر معتبر خرده فروشی که در امر نظارت ، تعامل با همه کانال و تجارب مهمان محور تبحر دارند ، با هم راهی جدید برای علاقه مندان به زیبایی در کشف مارک های معتبر معتبر ایجاد می کنند. این مشارکت بهترین مرجع زیبایی در کلاس Ulta Beauty را برای میلیون ها مهمان که سهولت و راحتی تجربه خرید یک مرحله ای Target را دوست دارند ، به ارمغان می آورد. این همچنین فرصتی را برای مارک های زیبایی فراهم می کند تا در یک تجربه خرده فروشی همه جانبه کانال پیشرو در صنعت گسترش و رشد کنند.

“استراتژی با دوام ما ساخته شده باعث شده است Target به یک مقصد برتر خرده فروشی تبدیل شود. سهولت و راحتی فروشگاه ها و خدمات تحقق ما دسترسی و ارتباط گسترده ای را برای مارک های سرپرستی مهمانانی که دوستشان دارند فراهم می کند. “گفت برایان کورنل ، رئیس و مدیر عامل شرکت Target. “با همکاری Ulta Beauty ، شرکتی که عمدتا مهمان ماست ، ما می توانیم تجارت زیبایی در حال رشد را با مارک های جدید ، مهیج ، یک تجربه همهجانبه و مزایای وفاداری گسترش دهیم تا نحوه خرید مهمانان ما برای تمام نیازهای زیبایی خود را تغییر دهد. “

“Ulta Beauty at Target نشان دهنده تکامل بیشتر در استراتژی همه کانال ما است که ریشه در باز کردن پتانسیل ردپای فیزیکی و دیجیتال ما ، ایجاد فرصت های خرید یکپارچه برای میهمانان وفادار ما و ادامه هدایت صنعت زیبایی دارد. بیش از هر زمان دیگری ، اکنون زمان نوآوری در خرده فروشی است. “، مری دیلون ، مدیرعامل ، Ulta Beauty گفت. “این همکاری راهی شگفت انگیز برای تجسم مجدد تجربیات مهمان با شریکی است که ارزشهای شرکت ما را به اشتراک می گذارد. ما خوشحالیم که تخصص زیبایی ، مجموعه بی نظیر و نوآوری دیجیتال خود را در یک کانال جدید به منظور جلب لذت و تعمیق وفاداری با مهمانان فعلی خود و معرفی Ulta Beauty به میهمانان جدید ، در یک کانال جدید زنده می کنیم. “

Ulta Beauty at Target

Ulta Beauty at Target از سال 2021 در بیش از 100 مکان هدف شروع به کار خواهد کرد ، و برنامه ریزی می شود که با گذشت زمان به صدها مکان دیگر برسد. مکان های برنامه ریزی شده جایگزین فروشگاه فعلی Ulta Beauty خواهد بود و از مهمانان جدید در این برند استقبال می کند و مجموعه های موجود Target از گزینه های زیبایی را ایجاد می کند.

فروشگاه متمایز و مارک دار به عنوان توسعه تجربه خوشامدگویی Ulta Beauty ، فروشگاه های موجود خرده فروشان را آینه می کند و برای کشف مارک های معتبر معتبر و در حال ظهور طراحی شده است. با تقریباً 1000 فوت مربع فضای خرده فروشی ، Ulta Beauty at Target به طور برجسته در کنار بخش زیبایی موجود واقع خواهد شد.

این شرکت برای به دست آوردن تخصص پیشرو در صنعت Ulta Beauty و ایجاد تجربیات مهمان محور در زندگی ، این شرکت اعضای جدیدی را که برای استخدام تیم هدف انتخاب شده اند ، آموزش می دهد تا به عنوان متخصص در ارائه خدمات زیبایی معتبر فعالیت کنند ، و این موضوع با تمرکز Target در ارائه خدمات به مهمان با تخصص محصول عمیق منطبق می شود. انتظار می رود فروشگاه در فروشگاه با استفاده از ابزارهای کشف دیجیتال همه جانبه و در فروشگاه Ulta Beauty مانند GLAMLab ، یک ابزار آزمایش مجازی که آزمایش آزمایشی را در بین دسته های زیبایی فراهم می کند ، بهبود یابد.

میهمانانی که Ulta Beauty را در Target بصورت آنلاین خریداری می کنند ، از حمل و نقل رایگان موجود برای سفارشات واجد شرایط و همچنین خدمات پیشرو در همان روز صنعت Target ، Drive Up ، Pick Up سفارش و تحویل در روز همان روز در مکان های شرکت کننده فروشگاه لذت می برند. مثل همیشه ، Drive-Up و Order Pickup در همه سفارشات رایگان است.

تجربه آنلاین در Target.com و برنامه Target ظاهر و احساس تجربه زیبایی Ulta زیبایی را برای یک روش جذاب و جذاب برای یافتن موارد دلخواه زیبایی و محصولات جدید منعکس می کند. مجموعه Ulta Beauty at Target در نیمه دوم سال 2021 در Target.com و در فروشگاه های منتخب در دسترس خواهد بود.

رسیدن به میهمانان جدید

با هم ، دو خرده فروش برجسته بیش از 100 میلیون عضو برنامه وفاداری فعال در سراسر Target Circle و Ultamate Rewards دارند. این مشارکت علاوه بر آوردن پیشنهادات و تخصصهای پیشرفته به مهمانان ، در پی ایجاد فرصتهای جذاب و یکپارچه برای مهار قدرت این مهمانان وفادار و پاداش آنها هنگام خرید در Ulta Beauty at Target خواهد بود.

در سالهای اخیر ، Target تجارت زیبایی خود را از جمله گسترش مجموعه خود و ایجاد تجربه جذاب خرید در فروشگاه ، مجدداً ابداع کرده است. این سرمایه گذاری ها منجر به فروش گروه های بزرگ و سود سهام بازار شده است. به همین ترتیب ، Ulta Beauty به عنوان پیشروترین مقصد زیبایی کشور و رهبر سهم بازار در رده های مختلف ، از آگاهی تجاری بالایی برخوردار است و مقصد اصلی برای کشف و خدمات است ، ارتباط معنی داری با نوجوانان و مخاطبان در حال رشد و تأثیرگذار Latinx برقرار می کند.

قرار است همکاری بین Ulta Beauty و Target برای تعریف مجدد تجارب زیبایی ، ایجاد فرصت های جدید برای مهمانان و شرکای تجاری و هدایت راهبردی و همکاری صنعت خرده فروشی به جلو باشد.

درباره هدف

شرکت Target مستقر در مینیاپولیس (NYSE: TGT) در تقریباً 1900 فروشگاه و در Target.com به میهمانان خدمات ارائه می دهد. از سال 1946 ، تارگت 5 درصد از سود خود را به جوامع داده است که امروز معادل میلیون ها دلار در هفته است. برای آخرین شمارش فروشگاه ها یا کسب اطلاعات بیشتر ، به Target.com/Pressroom مراجعه کنید. برای نگاهی به پشت صحنه Target ، به Target.com/abullseyeview مراجعه کنید یا دنبال کنید @ TargetNews در توییتر.

درباره Ulta Beauty

Ulta Beauty (NASDAQ: ULTA) بزرگترین خرده فروش زیبایی ایالات متحده و بهترین مقصد زیبایی برای لوازم آرایشی ، عطر ، محصولات مراقبت از پوست ، محصولات مراقبت از مو و خدمات سالن است. از سال 1990 ، این شرکت همه چیز زیبایی را گرد هم آورده است ، همه در یک مکان با بیش از 25000 محصول از تقریباً 500 مارک زیبایی آراسته و ظهور یافته در همه گروه ها و امتیازات ، از جمله برچسب خصوصی Ulta Beauty. Ulta Beauty همچنین در هر فروشگاه دارای خدمات آرایش و خدمات آرایشگاه ، خدمات زیبایی ، آرایش و آرایش ارائه می دهد. Ulta Beauty فروشگاه های خرده فروشی را در 50 ایالت اداره می کند و همچنین محصولات خود را از طریق وب سایت خود ، که شامل مجموعه ای از نکات ، آموزش ها و محتوای اجتماعی است ، توزیع می کند. برای اطلاعات بیشتر به سایت www.ulta.com مراجعه کنید.

به جلو ‑ بیانیه ها

بیانیه های این نسخه در مورد زمان و تعداد فروشگاه های Target که شامل Ulta Beauty at Target است. دسته بندی ، در دسترس بودن ، زمان بندی و قیمت گذاری محصولات موجود در فروشگاه ها و آنلاین. و تجربه خرید و مزایای مشارکت استراتژیک اظهارات آینده نگرانه ای به معنای قانون اصلاح دادخواست اوراق بهادار خصوصی از 1995 است. چنین اظهاراتی در معرض خطرات و عدم اطمینان است که می تواند نتایج واقعی را با اظهارات آینده نگر متفاوت کند. . مهمترین خطرات و عدم اطمینان برای Target در پرونده های عمومی آن در کمیسیون بورس و اوراق بهادار (SEC) شرح داده شده است ، از جمله عوامل خطر موجود در گزارش سالانه آن در مورد فرم 10-K برای سال مالی منتهی به 1 فوریه 2020 ، به همین ترتیب در گزارش سه ماهه خود در مورد فرم 10-Q برای دوره سه ماهه منتهی به 2 مه 2020 تکمیل شده است. مهمترین خطرات و عدم اطمینان برای Ulta Beauty در پرونده های عمومی آن با SEC شرح داده شده است ، از جمله عوامل خطر موجود در گزارش سالانه آن در فرم 10 ‑ K برای سال مالی منتهی به 1 فوریه 2020 ، به همین ترتیب در گزارش سه ماهه خود در مورد فرم 10-Q برای دوره سه ماهه منتهی به 2 مه 2020 اصلاح و تکمیل شده است. اظهارات رو به جلو فقط از تاریخ آنها صحبت می کنند ساخته شده است ، و نه Target و نه Ulta Beauty هیچ تعهدی را برای به روزرسانی هر بیانیه آینده نگر متعهد نمی شوند.

###

مخاطب:

خط هدف مدیا هدف ، (612) 696-3400 ، [email protected]

Ulta Beauty ، آیلین Ziesemer ، (708) 305-4479 ، [email protected]

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>