Ulta Beauty – Target و Ulta Beauty مارک ها و اولین مکان های پیش از آگوست را که پیش بینی می شود اعلام می کنند

Category: اخبار زیبایی پوست و مو | No comments

[ad_1]

یک تجربه زیبایی بی نظیر و بی نظیر با مشاوران ماهر و ماهر ، Ulta Beauty در Target در بیش از 100 فروشگاه Target و Target.com راه اندازی خواهد شد

MINNEAPOLIS و BOLINGBROOK ، بیماری ، 21 ژوئیه 2021 / PRNewswire / – شرکت هدف (NYSE: TGT) و زیبایی اولتا (NASDAQ: ULTA) امروز جزئیات مورد انتظار زیبایی Ulta Beauty را در Target به اشتراک گذاشت ، که قرار است در بیش از 100 فروشگاه Target در سراسر کشور و آنلاین با بیش از 50 مارک معتبر ویژه که در ماه آگوست برگزار می شود ، راه اندازی شود. کانسپت متفاوت خرده فروشی اقتدار صنعت Ulta Beauty را با تجربه محبوب Target جفت می کند و یک تجربه زیبایی منحصر به فرد را برای میلیون ها مهمان به ارمغان می آورد. این شرکت ها در نظر دارند که این “فروشگاه ها” در بازارهای تجربی در سال های آینده به 800 فروشگاه هدف در سراسر کشور برسند.

Ulta Beauty در رندر هدف

وی گفت: “همچنان که صنایع خرده فروشی و زیبایی در حال پیشرفت هستند ، ما افتخار می کنیم که رهبرانی هستیم که به طور مداوم تجدید تعریف می کنند و تجربیات مهمان را ارتقا می بخشند. Ulta Beauty at Target نشان دهنده تعهد ما برای پیشبرد صنعت و حفظ مهمان مهمانان است.” Kecia Steelman، مدیر ارشد عملیاتی ، Ulta Beauty. “تیم های پویای ما با هم همکاری کرده اند تا یک روش مخل و ​​هیجان انگیز برای کشف زیبایی های پرستیژ را با مجموعه ای متشکرانه با نظریه و متخصصانی آگاه و نزدیک برای ایجاد معلمان زیبایی ارائه دهند.”

این دو خرده فروش قابل اعتماد بر اساس تخصص خود در زمینه زیبایی ، زیبایی و تجربیات مهمان محور برای ایجاد اولین صنعت در مقصد خرید مشارکت کردند. مجموعه ای از برندهای معتبر Ulta Beauty at Target شامل موارد زیر می شود: محدود به این موارد نیست: Reed ، Morphe ، PATTERN ، Philosophy ، Smashbox ، St. Tropez ، Sunday Riley ، Tarte ، The معمولی ، خیلی چهره ، TULA Skincare ، Ulta Beauty Collection و Urban Decay و سایر موارد. لیست کامل مارک ها ، از جمله برخی از محصولات منحصر به فرد Ulta Beauty ، در A Bullseye View یافت می شود.

“Ulta Beauty at Target در صنعت بی نظیر است ، و به مهمانان این فرصت را می دهد تا مارک های معتبر جدیدی را کشف کنند در حالی که آنها مجموعه زیبایی بی نظیر Target را خریداری می کنند. این همکاری منحصر به فرد یکی دیگر از راه های ارتقا experience تجربه مهمان در کسب و کار چند رده ما برای افزایش ترافیک است. و اولویت را به عنوان ما نیازهای مهمانان را از راه های ابتکاری برآورده می کنیم. “ کریستینا هنینگتون، معاون اجرایی رئیس و مدیر ارشد رشد ، تارگت. “با داشتن دو خرده فروش نیروگاه برق ، عشق ، وفاداری و تخصص همه جانبه مارک تجاری مشترک ما را به مهمانان القا می کند و تجربه خرید زیبایی را افزایش می دهد.”

اولین Ulta Beauty در مکانهای فروشگاه هدف و تجربه آنلاین

مکان های Ulta Beauty at Target در فروشگاه های Target در سراسر کشور یافت می شود ، که مکمل رد پای فروشگاه های Ulta Beauty است و زیبایی معتبر را بیش از گذشته قابل دسترسی می کند. لیست بیش از 100 مکان در هنگام راه اندازی را می توانید در اینجا بیابید Ulta.com/Target ، با مکان های اضافی برای دنبال کردن در سال های آینده. با ارائه تجربه بیشتر به زندگی ، اعضای تیم آموزش دیده Ulta Beauty به متخصصان زیبایی در صنعت مهمان جهت راهنمایی در جهت کشف و انتخاب محصول می پردازند. هر “فروشگاه در فروشگاه” به طور برجسته در نزدیکی بخش زیبایی موجود هدف قرار می گیرد و از نمایشگرهای ویژه ، مناطق کشف و همچنین پیشنهادهای مرتبط با فصلی که در روند هستند ارائه می شود.

این تجربه غوطه وری همچنین در Target.com و در برنامه Target با ظاهر و احساس بالا زندگی خواهد کرد. میهمانانی که Ulta Beauty را در Target خریداری می کنند ، از پاداش های Target Circle و Ultamate Rewards بهره مند می شوند. کسانی که بصورت آنلاین خرید می کنند ، از حمل رایگان برای سفارشات واجد شرایط و خدمات پیشرو در همان روز صنعت هدف ، رانندگی ، تحویل سفارش و تحویل همان روز با شیپ در مکان های شرکت کننده فروشگاه لذت می برند.

بیانیه های رو به جلو
اظهارات این نسخه در مورد فروشگاههای Target اضافی که شامل Ulta Beauty at Target خواهد بود ، اظهاراتی آینده نگرانه به مفهوم قانون اصلاح دادخواست اوراق بهادار خصوصی در سال 1995 است. چنین اظهاراتی در معرض خطرات و عدم اطمینان است که می تواند باعث شود نتایج واقعی تفاوت اساسی داشته باشند از گفته های آینده نگر. از جمله این خطرات و عدم اطمینان می توان به توانایی شرکت ها برای دستیابی به توافق در مورد مکان های فروشگاه های آینده و طراحی و راه اندازی “فروشگاه های فروشگاه” اشاره کرد. علاوه بر این ، سایر خطرات و عدم قطعیت های مهم Target در پرونده های عمومی آن در کمیسیون بورس و اوراق بهادار (SEC) شرح داده شده است ، از جمله عوامل خطر موجود در گزارش سالانه آن در مورد فرم 10-K برای سال مالی منتهی به 30 ژانویه 2021. سایر خطرات مهم و عدم اطمینان برای Ulta Beauty در پرونده های عمومی آن با SEC شرح داده شده است ، از جمله عوامل خطر موجود در گزارش سالانه آن در مورد فرم 10-K برای سال مالی منتهی به 30 ژانویه 2021. اظهارات رو به جلو فقط در مورد از زمان ساخت آنها ، و نه Target و نه Ulta Beauty هیچ تعهدی را برای به روزرسانی هر بیانیه آینده نگر متعهد نمی شوند.

درباره هدف
شرکت Target مستقر در مینیاپولیس (NYSE: TGT) در بیش از 1900 فروشگاه و در Target.com به میهمانان خدمات ارائه می دهد. از سال 1946 ، تارگت 5 درصد از سود خود را به جوامع داده است که امروز معادل میلیون ها دلار در هفته است. برای آخرین شمارش فروشگاه ها یا کسب اطلاعات بیشتر ، به Target.com/Pressroom مراجعه کنید. برای نگاهی به پشت صحنه Target ، به Target.com/abullseyeview مراجعه کنید یا دنبال کنید @ TargetNews در توییتر.

درباره Ulta Beauty
Ulta Beauty (NASDAQ: ULTA) بزرگترین خرده فروش زیبایی ایالات متحده و بهترین مقصد زیبایی برای لوازم آرایشی ، عطر ، محصولات مراقبت از پوست ، محصولات مراقبت از مو و خدمات سالن است. از سال 1990 ، این شرکت همه چیز زیبایی را گرد هم آورده است ، همه در یک مکان با بیش از 25000 محصول از تقریباً 500 مارک زیبایی آراسته و در حال ظهور در همه گروه ها و امتیازات ، از جمله برچسب خصوصی Ulta Beauty. Ulta Beauty همچنین در هر فروشگاه دارای خدمات آرایش و خدمات آرایشگاه ، خدمات آرایش و آرایش ارائه می دهد. Ulta Beauty فروشگاه های خرده فروشی را در 50 ایالت اداره می کند و همچنین محصولات خود را از طریق وب سایت خود ، که شامل مجموعه ای از نکات ، آموزش ها و محتوای اجتماعی است ، توزیع می کند. برای اطلاعات بیشتر به سایت www.ulta.com مراجعه کنید.

(PRNewsfoto / شرکت هدف)

Cision برای بارگیری چندرسانه ای محتوای اصلی را مشاهده کنید: -301338033.html

SOURCE Target Corporation

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>