Ulta Beauty – زیبایی آگاهانه در Ulta Beauty ™ آموزش ، راهنمایی و ساده سازی انتخاب محصولات

Category: اخبار زیبایی پوست و مو | No comments



طرح جامع از پنج ستون شفافیت و انتخاب بیشتری به میهمانان ارائه می دهد

BOLINGBROOK ، Ill .– (سیم تجارت) – Ulta Beauty ، پیشرو خرده فروش زیبایی کشور ، این هفته Conscious Beauty را در Ulta Beauty launched در همه فروشگاه ها و سایت ulta.com راه اندازی کرد. اولین اقدام جامع در نوع خود ، ارائه شفافیت برای الهام بخشیدن به انتخاب محصول آگاهانه و آگاهانه برای مهمانان ، عزیزانشان و محیط زیست است.

تحقیقات انحصاری Ulta Beauty نشان می دهد که 75٪ از مصرف کنندگان آرزو می کنند دانستن اینکه کدام محصول واقعا تمیز است آسان تر باشد در حالی که 63٪ از خریداران تمیز می گویند گزینه های “امن تر برای کره زمین” تا حدودی یا بسیار مهم هستند1. Beauty Conscious در Ulta Beauty به طور مستقیم این نیازها را با معیارهای تعیین شده تأیید می کند تا مارک ها را در پنج ستون تأیید کند ، و آن را به جامع ترین برنامه در نوع خود در صنعت زیبایی تبدیل می کند.

“معرفی زیبایی آگاهانه در Ulta Beauty نشان دهنده ارزش باورنکردنی ما برای گوش دادن به مهمانان ما است. ما به طور مداوم تلاش می کنیم تا به خواسته های در حال تکامل آنها پاسخ دهیم و با این تلاش جامع ، گزینه های زیبایی را با ارزش های شخصی آنها هماهنگ می کنیم. “” دیو کیمبل ، رئیس Ulta Beauty. “راه اندازی این سیستم عامل در سراسر کشور راهی منحصر به فرد و جامع برای توانمندسازی میهمانان در سفرهای مربوط به سلامتی و هوشیاری ارائه می دهد.”

Conscious Beauty در Ulta Beauty شامل بسیاری از مارک های محبوب از جمله Tula ، Beekman 1802 ، Pacifica ، Juice Beauty ، KVD Vegan Beauty ، Fekkai ، Tarte ، Mad Hippie ، Kreyol Essence و Ulta Beauty Collection به عنوان گزینه های معتبر موجود در برنامه است. پنج ستون:

  • مواد اولیه تمیز: پارابن ها ، فتالات ها و سایر مواد موجود در Ulta Beauty را شامل نمی شود بدون لیست ساخته شده است
  • بی رحمی: گواهینامه های Peta ، Leaping Bunny یا Cruelty Free را برای مارک هایی که آزمایش حیوانات را انجام نمی دهند ، می پذیرد
  • وگان: بدون محصولات حیوانی ، محصولات جانبی یا مشتقات ایجاد شده است
  • بسته بندی پایدار: برای واجد شرایط بودن ، حداقل 50٪ از بسته بندی مارک تجاری باید از مواد زیست یا مواد بازیافتی ساخته شده باشد ، یا قابل بازیافت یا قابل شارژ باشد ، در تعهد Ulta Beauty کمک خواهد کرد تا اطمینان حاصل شود که حداقل 50٪ از بسته بندی فروخته شده تا سال 2025 پایدار خواهد بود.
  • تاثیر مثبت: مارک هایی را برجسته می کند که در هسته اصلی خود بازپرداخت دارند

این پرتاب نشان دهنده انتشار رسمی Ulta Beauty’s Made Without List است ، استاندارد ماده اولیه مورد استفاده برای تأیید مارک های تحت ستون Clean ინგრედიენტები ، که با توجه به تأثیر مواد و بهداشت در محیط زیست برای انسان و محیط زیست تولید شده است. از سال 2021 ، مهمانان راهنمایی های فروشگاهی و آنلاین را پیدا می کنند تا به راحتی محصولات تمیز و منطبق با لیست را شناسایی کنند.

این شرکت همچنین شورای مشاوره زیبایی آگاهانه را ایجاد كرد ، ائتلافی از متخصصان در خط مقدم زیبایی پاك ، توسعه محصول ، پایداری بسته بندی و رهبری برند كه از پاسخگویی و چشم انداز مداوم برای اطلاع رسانی ، شکل دادن و تعریف سیر تحول برنامه اطمینان حاصل خواهد كرد. این شورا از رهبران زیر تشکیل شده است:

  • کارن بهنکه ، بنیانگذار و مدیرعامل ، Juice Beauty

  • بروک هاروی تیلور ، بنیانگذار و مدیرعامل ، Pacifica

  • آنی جکسون ، بنیانگذار و COO ، Credo Beauty

  • مورین کلی ، بنیانگذار و مدیر عامل شرکت ، تارت

  • دکتر. روشینی راج ، بنیانگذار ، تولا

  • دکتر برنت ریج ، بنیانگذار ، Beekman 1802

  • اسکات شینوار ، معاون عملیات ، اورآل

  • تام سزاکی ، مدیر عامل و بنیانگذار TerraCycle

Ulta Beauty برای تکامل بیشتر زیبایی تمیز خود برای میهمانان ، با پیشگام زیبایی پاک ، Credo Beauty همکاری کرده است تا همزمان با راه اندازی Conscious Beauty ، مجموعه Credo را در Ulta Beauty معرفی کند. این مجموعه سرپرستی در ابتدا دارای هشت مارک زیبایی تمیز است که در فروشگاه های منتخب و آنلاین موجود است. آنی جکسون ، بنیانگذار و مدیرعامل Credo ، بخشی از شورای مشاوره زیبایی آگاه است.

مهمانان می توانند زیبایی آگاهانه را در Ulta Beauty در فروشگاه های سراسر کشور جستجو کنند و یا به سایت www.ulta.com/conscious-beauty مراجعه کنند تا مجموعه کاملی از مارک های معتبر را در سراسر محصولات آرایشی ، مراقبت از پوست ، مو ، حمام و بدن و یا فیلتر توسط Clean Ingriers ، Cruity مشاهده کنند. رایگان و وگان در برنامه Ulta Beauty.

درباره Ulta Beauty

در Ulta Beauty (NASDAQ: ULTA) ، امکانات بسیار زیبا هستند. Ulta Beauty بزرگترین خرده فروش زیبایی ایالات متحده و بهترین مقصد زیبایی برای محصولات آرایشی ، عطر ، محصولات مراقبت از پوست ، محصولات مراقبت از مو و خدمات سالن است. در سال 1990 ، این شرکت با ارائه روشی جدید برای خرید زیبایی – تجمیع همه چیزهای زیبایی ، همه در یک مکان ، تجربه خرده فروشی زیبایی را از نو اختراع کرد. امروز ، Ulta Beauty به بزرگترین خرده فروش ملی تبدیل شده است که تجربه زیبایی کامل را ارائه می دهد.

Ulta Beauty از طریق قدرت زیبایی هر روز در فروشگاه های ما و آنلاین با بیش از 25000 محصول از تقریباً 500 مارک زیبایی تثبیت شده و در حال ظهور در همه گروه ها و امتیازات ، از جمله برچسب خصوصی Ulta Beauty ، امکاناتی را برای شما زنده می کند. Ulta Beauty همچنین در هر فروشگاه دارای خدمات آرایش و خدمات آرایشگاه ، خدمات زیبایی ، آرایش و آرایش ارائه می دهد.

Ulta Beauty به دلیل تعهد خود در خدمات شخصی ، فروشگاه های سرگرم کننده و دعوت کننده و برنامه وفاداری Ultamate Rewards پیشرو در صنعت ما شناخته شده است. Ulta Beauty فروشگاه های خرده فروشی را در 50 ایالت اداره می کند و همچنین محصولات خود را از طریق وب سایت خود که شامل مجموعه ای از نکات ، آموزش ها و محتوای اجتماعی است توزیع می کند. برای اطلاعات بیشتر به سایت www.ulta.com مراجعه کنید.


1 تحقیقات کمی Ulta Beauty Clean Beauty ، آوریل 2019


https://www.businesswire.com/news/home/20201014005128/fa/

تماس با رسانه Ulta Beauty:


آیلین زیسمر

معاون رئیس جمهور ، روابط عمومی

[email protected]

(708) 305-4479

منبع: Ulta Beauty

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>