Trend Spotting: محبوبیت زیاد شمع ها

Category: اخبار زیبایی پوست و مو | No comments


پرس شراب دیانا


دایانا یک تحلیلگر ارشد روند در Mintel است. او بررسی می کند که چگونه تغییرات فرهنگی ، سبک زندگی و فناوری در بخشهای مختلف شکل می گیرد و از داده های Mintel در مشاهدات روند استفاده می کند.

غنی سازی خانه اصطلاحی است که در طول یک سال گذشته معنای جدیدی به خود گرفته است. از آنجایی که افراد در سراسر جهان مجبور به ماندن در خانه خود شدند ، شروع به سرمایه گذاری در خانه خود کردند تا در آن به عنوان یک پناهگاه در مقابل یک مکان انزوا احساس شود. در حالی که برخی از سرمایه گذاری ها ماندگارتر است ، اما مصرف های کم مصرف و ارزان قیمتی است که مصرف کنندگان به سمت آن جلب کرده اند و ثابت شده است که شمع ها ظرف مناسبی برای ثبت طیف وسیعی از خاطرات ، لذت و راحتی هستند.

دارویی برای فرسودگی شغلی

در ژانویه 2020 ، مینتل یک پست وبلاگی در مورد تکامل مراقبت از خود منتشر کرد و به ردیابی این تکامل در طول تنظیمات سبک زندگی ناشی از همه گیری ادامه داد. اکنون که منتظر روند جهانی مصرف کننده Mintel 2021 “بعدی عادی” هستیم ، “Health Undefined” برجسته می کند که اکنون بیش از هر زمان دیگری مارک ها نیاز به کمک به مصرف کنندگان دارند تا از یک فرسودگی شایع همه گیر با فرسودگی شغلی روزمره زندگی استفاده کنند. تحقیقات Mintel در زمینه مدیریت سلامت روان و رفاه خاطر نشان کرد که از هر 5 مصرف کننده آمریکایی یک نفر اظهار داشت که در سال گذشته دچار فرسودگی شغلی شده است و همچنین از هر 10 هزاره سه نفر ، نسل معمولاً با اصطلاح فرسودگی شغلی. هنگام تمرکز بر اضطراب گسترده ، از هر پنج مصرف کننده آمریکایی ، دو نفر می گویند که در سال گذشته از آن رنج برده اند و این در میان هزاره ها تقریباً به نیمی و برای ژنرال Z به بیش از نیمی افزایش می یابد.

شمع ها پلی منحصر به فرد بین مراقبت از خود و ذهنیت خود را درمان می کنند زیرا مراقبت از خود مفهوم واحدی از کار در مقابل پاداش نیست. آیین ها در سال گذشته به یک تمرکز مشترک تبدیل شده است زیرا ثابت شده است که کارهای تمیز کردن و آشپزی در خانه تنها شکل ساختار است و مصرف کنندگان معمول می توانند آن را حفظ کنند و بیش از نیمی از کارگران از راه دور ایالات متحده می گویند که کار در خانه رفتار پخت و پز خود را تغییر داده است تحقیق آمریکا در مورد آشپزی این مارک ها را به این فکر انداخت که فراتر از جنبه های سطح خانه کارهای خانه (تهیه غذا روی میز ، ایجاد فضای تمیز سطح و غیره) فکر کنند و در عوض تمرکز عمیق تری روی اتصالات حسی بگذارند که کارهای خانه را به تشریفات تبدیل می کنند. Mintel Trend ، ‘Sense of The Intense’ عامل انگیزشی یک تجربه حسی را برای برند و مشتری برجسته می کند. اعم از رایحه ، عطر و طعم ، بافت یا صدا ، مارك ها به طور فزاینده ای این ارتباطات ملموس را در اولویت قرار می دهند ، در زمانی كه بیشتر تجربیات از طریق صفحه دیجیتال اتفاق می افتد.

نام تجاری مستقیم روغن زیتون برای مصرف کننده برایت لند اخیراً یک امضا راه اندازی کرده است شمع Digestif آشپزخانه. این شمع به طور خاص طراحی شده است تا بعنوان یک شمع بعد از شام عمل کند و بوی بد بوی آشپزخانه را از پخت و پز ، چه سیر و چه بوهای تند باقی می گذارد. از طریق این شمع ، برایت لند در کل مراسم شام از پخت و پز (روغن زیتون) تا تمیز کردن (شمع) ، که اغلب به عنوان دو منطقه تمرکز متفاوت مشاهده می شود ، نام تجاری خود را نشان می دهد.

مارک های دیگر تمرکز خود را بر استفاده از شمع گذاشته اند تا شکافی را که از تجارب داخل و خارج از خانه ایجاد شده است برطرف کنند. میلر آرشیو نسخه بسیار محدودی از شمع های معطر Dive Bar. شمع ها برای تکرار سه رایحه طراحی شده اند: Dive Bar ، Game Day Bar و Beer Garden. شمع ها به سرعت فروخته شد و درآمد حاصل از آن به صنعت مهمان نوازی از طریق کشور منتقل شد بنیاد صنف متصدی بار ایالات متحده.

این یعنی چه

نوآوری نیازی به اختراع مجدد چرخ ندارد. عناصر تجربی حسی برای دهه های طولانی باعث خرید شمع ها شده اند ، خواه تعطیلات ساحلی باشد یا تجربه کابین زمستانی. اگرچه ظرف محصول ممکن است ثابت بماند ، اما ارتباط مصرف کننده با محصول است که تکامل می یابد و هدف آن را دوباره تعریف می کند. مقاله ای در ژوئن 2020 در نیویورکر با عنوان “چگونه Coronavirus Will Reshape Architecture” اظهار داشت: “فضاهای شخصی باید به طور واقعی به هم متصل شوند و حتی در میان فاصله های اجتماعی از نظر جسمی غنی شوند …” همانطور که مارک ها در مورد چگونگی ایجاد ارتباط بین دیجیتال و ملموس در ماه ها فکر می کنند و سالهای آینده ، این محصولات روزمره مانند شمع هستند که می توانند با اتصال رفاه ، تجربیات و حتی هویت از طریق یک محصول واحد ، این شکاف را برطرف کنند.

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>