Retail Watch: Etsy Depop را با فشار Gen Z خریداری می کند

Category: اخبار زیبایی پوست و مو | No comments


فرستنده تامارا


Tamara Sender یک تحلیلگر ارشد خرده فروشی مد در Mintel است. او تحقیق می کند و برای Mintel’s UK Fashion Reports می نویسد.

Etsy ، بازار تجارت الکترونیکی آمریکا ، برای خرید است برنامه لباس و دست دوم Depop در معامله ای به ارزش 1.6 میلیارد دلار ، منوط به تصویب مقررات در ایالات متحده و انگلیس.

معامله پیشنهادی این است بزرگترین خرید Etsy تا به امروز. Depop یکی از معدود داستان های موفقیت همه گیر COVID-19 بوده است که از رشد بیش از 100 درصدی فروش ناخالص کالا و درآمد به ترتیب بالاتر از 650 میلیون و 70 میلیون دلار برخوردار بوده است.

منبع: Depop

پایداری در اولویت قرار می گیرد

بیماری همه گیر COVID-19 اولویت های مردم و رفتار خرید لباس آنها را به شدت تغییر داده است. جوانان ، مخصوصاً نسل Z، که قبلا فروش مد را بر عهده داشته اند ، کمتر علاقه مند به پیروی از آخرین روندها شده و بیشتر نگران محیط زیست هستند. این امر منجر به جذابیت روزافزون بازار مد مورد علاقه شده است.

ژنرال Z: یک مصرف کننده اصلی

شباهت های واضحی بین Depop و Etsy وجود دارد ، هر دو مدل بازار آنها بیش از سیستم عامل به فروشگاه ها و ذخیره موجودی به فروشندگان متکی هستند و این باعث شده است که این نسبت به رقبایی مانند Thredup و RealReal که پایگاه های هزینه بالاتری دارند ، برتری داشته باشد.

مشتری مشتری هر دو مشاغل جوان تر است ، اما این امر به ویژه در مورد Depop بسیار مناسب است مخاطبان اصلی افراد 16 تا 19 ساله هستند.

Depop خود را به عنوان “اپلیکیشن بازار مد که نسل بعدی برای کشف موارد بی نظیر به آنجا می آیند” توصیف می کند.

منبع: Depop

این سطح بالای تعامل در میان خریداران جوان بیشتر مدیون Depop است قالب برنامه، که بازتاب شبکه رسانه های اجتماعی با رویکرد تأثیرگذار در فروش مد است ، که باعث محبوبیت آن در میان مصرف کنندگان جوان شده است ، با طرفداران قوی در TikTok و Snapchat.

Gen Z در حال تبدیل شدن به یک مخاطب فزاینده مهم است برای مشاغل و تبلیغ کنندگان همچنانکه عناصر آن در بزرگسالی ظهور می کنند و خرید Depop توسط Etsy داده های اضافی و بینشی را درباره این مصرف کننده جوان با نفوذ برای کسب و کار فراهم می کند.

آنچه ما فکر می کنیم

خرید Etsy Depop یک حرکت بسیار قابل توجه در فروش مجدد مد است. در حالی که هزینه های مصرف کننده برای خرید لباس های جدید در سال گذشته کاهش یافته است ، بازار لباس های دست دوم رونق گرفته و خرید Depop توسط Etsy ، رشد بالقوه بازار فروش مجدد مد را برجسته می کند. در کنار این ، رونق سیستم عامل های بازار به وجود آمده است و این اقدامی آشکار از سوی یکی از رهبران بازار سنتی برای تثبیت جایگاه خود با دستیابی به یک بستر تخصصی است که برای مخاطبان دیگری صحبت می کند.

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>