Retail Watch: ASOS با افزایش قفل سود رو به رو می شود

Category: اخبار زیبایی پوست و مو | No comments


فرستنده تامارا


Tamara Sender یک تحلیلگر ارشد خرده فروشی مد در Mintel است. او تحقیق می کند و برای Mintel’s UK Fashion Reports می نویسد.

محدودیت های قفل COVID-19 که مانع از باز شدن فروشگاه های آجر و ملات می شود ، تغییر جهت خرید آنلاین مد را افزایش داده و از ASOS بهره مند می شود. درآمد خرده فروش مد آنلاین با رشد 24 درصدی نسبت به مدت مشابه سال گذشته به 1.98 میلیارد پوند در شش ماه منتهی به پایان فوریه و همانطور که اخیراً اعلام شد ، سود نیم ساله آنها با 253٪ افزایش به 106.4 میلیون پوند رسیده است. با شروع بازگشایی مغازه های غیر ضروری در انگلیس در این هفته ، آیا ASOS به عملکرد بهتر فروشگاه های آجر و ملات ادامه خواهد داد؟

پاسخ به خواسته های محصولات “قفل”

فقط خرده فروشان آنلاین بدون شک از بسته شدن خرده فروشی غیرضروری برای دوره های طولانی مدت و تغییر جهت خرید آنلاین در نتیجه COVID-19 بسیار سود جسته اند. با این اوصاف، رشد قوی گزارش شده توسط ASOS در طول دوره نیز به دلیل توانایی این شرکت در پاسخگویی ضعیف به تغییرات در رفتار خرید مشاهده شده در طی همه گیر. با خشک شدن فروش لباس های رسمی و لباس های مربوط به رویدادهای اجتماعی ، خرده فروش در پاسخ به تقاضای محصولات “قفل” انعطاف پذیر بوده است ، در عوض خریداران به “لباس های فعال” و “لباس های گاه به گاه” روی آورده اند.

ASOS لباس های راحتی را در قفل کردن گسترش داد

منبع: ASOS

تحقیقات برند Mintel نشان می دهد که ASOS از خالص رقبای خود به عنوان معتبرترین مارک مد آنلاین فقط متمایز است، با مصرف کنندگان آن را به عنوان برندی ارزیابی می کنند که بیشترین توصیه را می کنند. تمرکز مداوم آن بر مارک های منحصر به فرد ASOS از جمله نام تجاری مد ارزشمندی که اخیراً راه اندازی شده است همانطور که شما در کنار افزودن مارک های جدید مانند Topshop به سیستم عامل آن ، به برجسته شدن آن در یک بازار رقابتی کمک کرده است.

تقاضای جدید برای لباس مجلسی

آخرین اطلاعات Mintel ردیاب مد نشان می دهد که در سه ماه منتهی به آوریل 2021 در پیش بینی تخفیف محدودیت ها ، افزایش قیمت خرید لباس در هزاره ها افزایش یافته است. این امر به دنبال کاهش چشمگیر خرید لباس های مجلسی از جمله لباس تا دسامبر سال 2020 اتفاق افتاد ، زیرا مهمانی ها و مراسم های کریسمس لغو شدند.

در راستای این امر ، ASOS اکنون در حال بازاریابی ایده های لباس پس از قفل کردن در وب سایت خود است ، با هدف مشتریان جوان که به دنبال تازه سازی کمد لباس مناسب خود هستند زیرا محدودیت ها به تدریج در سراسر کشور کاهش می یابد.

صفحه اصلی ASOS از ویژگی های مهمانی لباس باغبانی الهام گرفته است

منبع: ASOS

وب سایت خرده فروش همچنین شامل “ویرایش 17 مه” است که شامل لباس های بهار / تابستان برای مرحله بعدی در نقشه راه انگلیس از قفل شده است.

“ویرایش 17 مه”

منبع: ASOS

در حالی که ASOS پیش بینی می کند که کاهش محدودیت ها منجر به تقاضای مجدد لباس مناسب می شود ، این موضوع را برجسته می کند مشتری جوان تر آن در وضعیت مالی فزاینده ای چالش برانگیز است و این بر میزان هزینه های آنها تأثیر خواهد گذاشت.

علاوه بر این ، ASOS خرده فروشان فقط آنلاین را برای رقابت با: مارک هایی مانند Missguided و Pretty Little Thing نیز در وب سایت خود به دنبال بهره مندی از تقاضای مجدد لباس مجلسی هستند ، از جمله دسته هایی مانند “لباس های خروج از قفل” ، “لباس های باغ آبجو” و “لباس های مهمانی باغ”.

“Beer Garden Outfits” در وب سایت خرده فروش آنلاین Missguided

منبع: Missguided

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>