Retail Watch: آیا فروشگاه های مفهومی آینده خرده فروشی هستند؟

Category: اخبار زیبایی پوست و مو | No comments

[ad_1]

چانا برام


چانا بارام یک تحلیلگر در Mintel است که در بخش خرده فروشی تمرکز دارد. او تجربه قبلی خود را برای تجزیه و تحلیل و نوشتن گزارش در بازار انگلیس مهار می کند.

طراح آنیا هیندمارچ اخیراً از مفهوم خرده فروشی فیزیکی جدیدی به نام ‘روستا’، قرار است ماه آینده در لندن راه اندازی شود. این مفهوم جدید شاهد افتتاح پنج طراح فروشگاه همسایه Anya Hindmarch در Belgravia است که هرکدام پیشنهاد منحصر به فرد خود را دارند.

‘روستا’

منبع: اینستاگرام ،anyahindmarch

روستا، یک فضای هدایت شده توسط تجربه، در ابتدا خدمات زیبایی مانند آرایشگاه ، شامپو و تجربه درمانی را ارائه می دهد. برای راه اندازی ، نام تجاری دارای یک سالن پاپ آپ است که از 17 مه به مدت سه هفته با شامپو و درمان با قهوه و شامپاین ارائه می شود.

تبلیغات فروشگاه پاپ آپ Anya’s ‘Shampoo and Therapy’ در اینستاگرام

منبع: اینستاگرام ،anyahindmarch

همچنین در این پنج فروشگاه یک کافه اختصاصی Anya Hindmarch مشاهده خواهید کرد که غذا و نوشیدنی الهام گرفته از انگلیس را ارائه می دهد. فروشگاه های دیگر شامل “فروشگاه پلاستیک” هستند که بر پایداری و کاهش مصرف پلاستیک تمرکز خواهند کرد. این فروشگاه مجموعه طراح ، من یک کیسه پلاستیکی هستم که از پنبه با استفاده از بطری های پلاستیکی بازیافتی ساخته شده است. ‘فروشگاه Labeled’ و ‘فروشگاه Bespoke’ به ترتیب میزبان پرفروش ترین مجموعه برچسب دار و قطعات شخصی خواهند بود.

تابلوی مزاج “دهکده”

منبع: آنیا هندمارچ

فروشگاه ها باید بیش از یک تجربه معاملاتی ارائه دهند

مفهوم خرید در دهکده Anya Hindmarch یک نگاه اجمالی به شکل ظاهری خریدهای فیزیکی است درطول چند سال آینده. COVID-19 بدون شک تأثیر پایداری در بخش خرده فروشی داشته است – بیشتر از هر زمان دیگر مردم آنلاین خرید می کنند ، داده های آخرین ردیاب COVID-19 مینتل مورخ 1-12 آوریل 2021 نشان می دهد که تقریباً نیمی از مردم می گویند از زمان شروع خرید بیشتر آنلاین هستند شیوع. از این رو، آن دسته از خرده فروشان که فروشگاه های فیزیکی دارند باید اطمینان حاصل کنند که چیزی بیش از یک تجربه معاملاتی ارائه می دهند که به راحتی می تواند به صورت آنلاین جایگزین شود.

تحقیقات مینتل همچنین نشان می دهد که الف اکثر قریب به اتفاق خریداران لباس ترجیح می دهند در جایی خرید کنند که تجربه خرید برجسته ای را ارائه دهد و این چیزی است که آنیا هندمارچ با ارائه نه تنها وسایل مد ، بلکه یک آرایشگاه و یک فروشگاه شخصی نیز هدف آن است.

با بسیاری از مردم برای مدت طولانی در خانه گیر کرده ، به احتمال زیاد تقاضای سفرهای خرید زیاد شده است و بسیاری از آنها مایلند خودشان را معالجه کنند. ردیاب های ذکر شده COVID-19 نشان می دهد که هر 5 نفر یک نفر بیشتر منتظر یک روز خرید بودند که با رفع محدودیت ها و تقریباً از هر 3 نفر یک نفر می خواست به آرایشگاه یا آرایشگر مراجعه کند. حتی کسانی که در خرید قبل از شیوع همه گیر آنلاین مردد هستند ، احتمالاً اکنون در هنگام قفل کردن ، به سفارش آنلاین روی آورده اند ، این بدان معناست که فروشگاه های فیزیکی حتی رقابت بیشتری دارند.

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>