Nootropics: آینده نوشیدنی های کاربردی

Category: اخبار زیبایی پوست و مو | No comments


جونی فورسایت


جانی فورسایت ، معاون همکار ، غذا و نوشیدنی Mintel ، نظارت و همکاری با آخرین نوآوری ها و تحولات بازار در همه گروه های الکل و قهوه است.

نوتروپیکس اصطلاحی است که از یونان باستان گرفته شده و مواد یا مکمل هایی را که عملکرد شناختی را بهبود می بخشند ، توصیف می کند ، مانند کافئین یا L-Theanine. تقریباً یک پنجم مصرف کنندگان آلمانی از مواد غذایی و نوشیدنی های کاربردی برای حفظ عملکرد مغز سالم استفاده می کنند ، دامنه ای برای مارک های نوشیدنی از طیف وسیعی از دسته ها وجود دارد تا عملکرد nootropics را برای حمایت از مصرف کنندگان در دنیایی که از نظر شناختی بیشتر خواستار است ، کشف کنید. در حالی که مارک های غذایی نیز شروع به استفاده از nootropics کرده اند ، نوشیدنی ها مجرای آشکاری برای این مواد کاربردی هستند زیرا هضم آنها با سرعت بیشتری نسبت به غذا انجام می شود.

امروزه مشهورترین ماده nootropic که توسط نوشیدنی ها استفاده می شود ، کافئین است که ثابت شده هوشیاری ذهنی را تقویت می کند. اما طیف وسیعی از دیگر مواد غیر حفاظتی مانند جینسینگ یا L-Theanine وجود دارد که توانایی تقویت سایر عملکردهای مهم مغز مانند حافظه یا خلاقیت را دارند.

از فرمول های اثبات شده علمی استفاده کنید

چالش عمده نوشیدنی های نوتروپیک آموزش مصرف کنندگان در مورد آنچه هستند هستند – و متقاعد کردن افرادی که کار می کنند. در آلمان ، از هر 5 مصرف کننده 2 نفر اطمینان ندارند که غذاها و نوشیدنی های مفید نتایج خود را ارائه دهند. بنابراین از اهمیت بالایی برخوردار است که مارک های تجاری شواهد مربوط به اثر بخشی مواد nootropic خود را به منظور جلب اعتماد بیان کنند. منبه طور خاص ، موادی که شواهد علمی قوی تری ارائه می دهند می توانند در فرمول های امیدوارکننده مزایای شناختی مورد توجه قرار گیرند.

منبع: Mintel GNPD

جینسینگ می تواند به معنای افزایش عملکرد ذهنی باشد
نوشیدنی انرژی پذیر با طعم آهک گازدار Clutch Cognition با ترکیباتی مانند مریم گلی سیبلیوس ، نوراوا ، سنتئانین طبیعی ، جینسینگ ، پالاتینوز ، فیبر و ویتامین C فرموله می شود که گفته می شود به عملکرد روانشناختی طبیعی کمک می کند و خستگی را خنثی می کند. جینسینگ ریشه گیاهی است که در TCM استفاده می شود. برخی مطالعات نشان می دهد که عملکرد شناختی را افزایش می دهد و خستگی ذهنی را کاهش می دهد (دانمارک).

در مقادیر کم از کافئین استفاده کنید

کافئین بیشترین کاربرد نوتروپیک را در نوشیدنی ها دارد – و این دلیل خوبی دارد. ثابت شده است که کافئین باعث افزایش هوشیاری می شود که به بسیاری از افراد کمک می کند تا در “عصر اطلاعات” نگه داشته شوند. اما استفاده از کافئین در نوشیدنی ها به اندازه راه حل هایی برای کاربران خسته روانی ایجاد می کند. کافئین زیاد منجر به اضطراب و خواب می شود ، عواملی که باعث کاهش عملکرد مغز می شوند. و ثابت نشده است که کافئین مانند خلاقیت ، به عملکردهای اصلی مغز فراتر از تمرکز کمک می کند.

یک پاسخ ترکیبی از دوزهای کمتری از کافئین با nootropics است که مناطق مختلف شناختی را برای افزایش “360 درجه” مغز هدف قرار می دهد. بسیاری از nootropics ادعا می کنند که اثرات طولانی مدت ایجاد می کنند ، اما ممکن است این افراد بیش از حد حساس به نوشیدنی ها بدون ضربه کوتاه مدت کافئین باشند.

منبع: @ koiosbeveragecorp

نوشابه برای “شارژ بیش از حد سلول های مغز شما”
یکی از ورودی های جدید نوشیدنی های نوتروپیک ، Koios است که اکنون در Walmart ذکر شده است و به عنوان “محصولی که از مواد طبیعی استفاده می کند ، توسط علم پشتیبانی می شود” توصیف شده است که “برای حمایت از مهمترین دارایی های شما: مغز و بدن شما” (ایالات متحده) طراحی شده است. .

آنچه ما فکر می کنیم

با محبوبیت بیشتر نوشیدنی های کاربردی ، مارک های تولید کننده و تولیدکنندگان می توانند با تحقیق و نوآوری در زمینه نوشیدنی های تقویت کننده شناخت از این فرصت استفاده کنند. در مواجهه با تحولات جدید دیجیتالی و کار از راه دور ، مصرف کنندگان خود را در دنیایی از نظر شناختی می بینند که در عوض باعث تقویت این حوزه عملکردی در غذا و نوشیدنی می شود. اما تولیدکنندگان باید مواد نوتروپیک کمتر شناخته شده جدید را با کافئین آشنا تر ترکیب کنند تا مصرف کنندگان پس از نوشیدن هم احساس اطمینان کنند و هم اثر قابل تشخیص.

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>