Mintel 2021 Consumer Trends را در چین راه اندازی کرد

Category: اخبار زیبایی پوست و مو | No comments

[ad_1]


برای اطلاع از آخرین اخبار مصرف کننده و صنعت ، روندهای برتر و چشم اندازهای بازار ، با اخبار Mintel همراه با نظرات تیم تحلیلگران گروه جهانی Mintel همراه باشید.

در 18 مارس 2021 ، مینتل ، آژانس اطلاعاتی پیشرو در جهان ، امروز 2021 Consumer Trends را در شانگهای راه اندازی کرد. موضوع این کنفرانس مطبوعاتی “زندگی هوشمند” است. در این کنفرانس ، خانم ویکتوریا لی ، تحلیلگر ارشد روند در Mintel ، 7 راننده Trend Mintel را به اشتراک گذاشت. خانم لورل گو ، مدیر گروه سفر و سلامت مینتل و آقای ساموئل یی ، مدیر گروه خرده فروشی ، فناوری و رسانه ، به طور مشترک تفسیری از گزارش روند مصرف کننده مینتل 2021 با تجزیه و تحلیل عمیق روندها ، سلامت و اوقات فراغت ، و فن آوری ، و تمرکز بر روند مصرف در بازار چین و دلایل اساسی در پشت آنها. دوران پس از همه گیری به شرکت ها کمک خواهد کرد تا فرصت های تجاری آینده را کشف کنند و نبض نوآوری را درک کنند.

در این کنفرانس مطبوعاتی ، آقای الویس پانگ ، رئیس بازاریابی بین المللی برند Tmall – محصول جدید ، خانم Una Xu ، رئیس دستگاه جوجه کشی خارجی Unilever – Big Data Insights ، آقای دیوید چن ، مدیر تحقیقات استراتژی برند برای Vitasoy چین و خانم لیدیا لی ، رئیس Weber Shandwick China ، به همراه خانم Keiyou Wang ، مدیر گروه خودرو و سبک زندگی در Mintel ، دیدگاه ها و بینش های منحصر به فردی را از چندین منظر به اشتراک گذاشتند و در مورد توسعه روند مصرف کننده با هویت هایی مانند “China Chic “،” جامعه “و سایر جهت های آینده بازار مصرف چین.

در واقع ، بسیاری از وقایع در سال 2020 منجر به تعدیل اساسی در رفتار مصرف کننده شده است. با گذشت زمان ، تعاریف و نیازهای مصرف کنندگان برای سلامتی ادامه خواهد یافت. احساس آنها در داخل به همان اندازه احساس در بدنشان مهم می شود. ارتقا health سطح سلامتی مصرف کننده در کلیه صنایع ، با استفاده از فناوری جدید ، در جهت متفکرانه ، علمی و هوشمندانه تر ادغام خواهد شد.

براساس روند در گزارش روندهای مصرف کننده Mintel 2021 ، و با توجه به عملکرد توسعه بازار چین ، Mintel همچنین یافته های زیر را دارد:

تقاضای مصرف کنندگان چینی برای انرژی مثبت برای بدن و ذهن در حال افزایش است

طبق تحقیقات Mintel ، مصرف کنندگان چینی هنگام بررسی بزرگترین تغییرات خود در سال 2020 ، معمولاً خاطرنشان می کنند که “نگران اشتغال آینده خود هستند” ، “مایل به صرف زمان بیشتری برای پیشرفت خود” ، “از نظر عاطفی ثبات بیشتری دارند و به راحتی وحشت نمی کنند” و “من ذهنیت بهتری دارم.”

در همان زمان ، در دوره پس از همه گیری ، مصرف کنندگان چینی در خانه مشغول کار ، مطالعه ، ورزش و سرگرمی هستند که باعث تنوع در عملکرد خانه های آنها می شود. داده های ردیابی همه گیری مینتل نشان می دهد که ، همانطور که در فوریه 2021 ، نسبت هزینه کالاهای خانگی (38٪) از متوسط ​​همه گروه ها (25٪) بالاتر است.

مصرف فناوری بهداشت چین در حال رونق گرفتن است

طبق داده های مینتل ، 89٪ از مصرف کنندگان چینی موافقند که دستگاه های پوشیدنی درک وضعیت فیزیکی آنها را از طریق داده ها آسان تر می کند و 56٪ از خریداران ساعت هوشمند / باند می خواهند ایمنی یا سلامتی اعضای خانواده را ردیابی کنند (به عنوان مثال مکان ، خواب و غیره.).

علاوه بر این ، به دنبال کیفیت بالای زندگی ، 82٪ از مصرف کنندگان چینی مایلند اطلاعات شخصی را در دستگاه های پوشیدنی به اشتراک بگذارند تا خدمات بهتری داشته باشند.

خانم ویکتوریا لی ، تحلیلگر ارشد روند در Mintel ، گفت: “آخرین پیش بینی برای سال 2021 هنوز شامل 7 راننده Trend Mintel و سیستم پشتیبانی آن است. همچنین COVID-19 را برای تفکر و تلاش مصرف کنندگان در نظر می گیرد تا نمای کلی از آنچه مصرف کنندگان جهانی می خواهند در بازار آینده ببینند و اینکه چگونه مصرف کنندگان و مارک ها می توانند از آنجا برای دستیابی به چشم انداز استراتژیک خود برنامه ریزی کنند ، ارائه دهد. “

خانم کیو وانگ ، مدیر گروه خودرو و سبک زندگی در مینتل ، گفت: “پدیده شیک چین و ظهور فرهنگ جامعه بار دیگر افزایش اعتماد ملی و آگاهی جمعی مصرف کنندگان چینی را ثابت کرده است. تغییرات ایجاد شده توسط همه گیر نه تنها در تغییر مصرف یا عادات زندگی منعکس می شود ، بلکه در تأمل مردم در مورد معنای مصرف و نگرش به زندگی نیز منعکس می شود. مصرف کنندگان شروع به توجه بیشتر به بعد معنوی پیام های ارائه شده توسط مارک ها می کنند و انتظار دارند ارزش ها و ایده های متناسب با آنها را پیدا کنند. “

آقای سیلیانگ چن ، مدیر کل بازاریابی بین المللی مارک تجاری Tmall ، گفت: “همه گیری جهانی باعث سقوط سفرهای بین المللی شده و مصرف واردات آنلاین را تسریع می کند. تغییرات در صحنه های مصرف واردات پس از بیماری همه گیر و ظهور تقاضاهای جدید نیز منجر به افزایش محصولات وارداتی مرتبط مانند بهداشت و محصولات مرتبط با خانه شده است. در حقیقت ، همه گیری در سال گذشته مانع ورود مارک های خارج از کشور به چین نشده است. بازار چین که از بیماری همه گیر بهبود یافته است ، به موقعیت اصلی آنها تبدیل شده است تا فعالانه به دنبال رشد جدید باشند. Tmall International به واردات محصولات جدید ادامه خواهد داد. اقداماتی از قبیل روند سازی ، ارتقا ec اکوسیستم محتوا ، قابلیت ردیابی اصالت جهانی و غیره ، و همچنان در انکوباسیون دسته بندی کالاهای وارداتی جدید ، معرفی مارک های جدید و راه اندازی محصولات جدید به منظور امکان بهتر مصرف کنندگان چینی برای خرید محصولات از سراسر جهان و دستیابی به کالاهای بالاتر کیفیت زندگی.”

خانم Una Xu ، رئیس انکوباتور خارجی Unilever – Big Data Insight ، گفت ، “داده های بزرگ دستگاه جوجه کشی خارجی Unilever توجه زیادی به تجزیه و تحلیل دو طرفه بازار و مصرف کنندگان داشته است ، با استفاده از تمام ابزارهای دیجیتال و تجزیه و تحلیل و خدمات حرفه ای ایده ها و پیشنهادات نوآورانه چند بعدی برای تحقیق و توسعه ، کانال ها ، بازاریابی و غیره را پیشنهاد دهید و از رشد مارک های انکوباتی با درایو دیجیتال همه جانبه پشتیبانی کنید. “

آقای دیوید چن ، مدیر تحقیقات استراتژی برند ویتاسوی چین ، گفت ، “تقاضای مصرف کنندگان برای سلامتی در دوره پس از همه گیری بسیار افزایش یافته است. تحت روند سلامت عمومی ، مفهوم مصرف سالم و سبز همچنان تقویت می شود. به عنوان مثال ، پتانسیل رشد بازار گیاهان زیاد است. ناگفته نماند که در همان زمان ، نسل جوان چین به تدریج به مصرف کننده اصلی تبدیل شده است. من معتقدم مصرف کنندگان چینی توجه بیشتری به مواد غذایی و نوشیدنی های پایدار و سالم خواهند داشت. “

خانم لیدیا لی ، رئیس Weber Shandwick China ، گفت: “بازار به سرعت در حال تغییر است و برای صنعت ارتباطات عمومی ، این همیشه وظیفه ما است که به مارک ها کمک کنیم تا ارتباطات جامع و دقیق تری داشته باشند. در دوره پس از همه گیری ، صنعت بهداشت و صنعت هوشمند در حال افزایش است و توجه مصرف کنندگان به ارزش اصلی محصولات و خدمات و روند کلی تغییرات صنعتی بیشتر است. با این حال ، مهم نیست که صنعت به صورت آنلاین یا آفلاین تکامل می یابد ، نوآوری همیشه نیروی محرکه توسعه هر صنعت خواهد بود. “

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>