Mintel روند غذای ایالات متحده را برای سال 2021 اعلام کرد

Category: اخبار زیبایی پوست و مو | No comments



تیم روابط عمومی جهانی مینتل که 24 ساعت شبانه روز در دسترس است ، خوشحال است که روزنامه نگاران معتبر را برای دسترسی به تحقیقات ما فراهم می کند ، مصاحبه هایی را با تحلیلگران متخصص ما ترتیب می دهد و آخرین دیدگاه ها را در بین گروه ها و کشورها به اشتراک می گذارد.

مینتل ، متخصصان آنچه مصرف کنندگان می خواهند و چرا ، امروز (3 فوریه 2021) چهار روند اصلی برای صنعت خدمات غذایی ایالات متحده را اعلام کرده است ، از جمله تجزیه و تحلیل ، بینش ها ، و توصیه های مربوط به رفتار مصرف کنندگان در 12 ماه آینده.

  • شکاف بزرگ: همه گیر COVID-19 تفاوت بین دارایی ها و نداشتن ها را در صنعت رستوران داری و در بین مصرف کنندگان برجسته می کند.
  • با غذایتان بازی کنید: در مواقع اضطراب و بحران ، مصرف کنندگان برای امنیت و آسایش به غذا متوسل می شوند.
  • رستوران ها دوباره تعریف شده استبا توجه به اینکه نگرانی های COVID-19 همچنان وجود دارد و تهدید خدمات خرده فروشی مواد غذایی ، رستوران ها مجبورند نقش بیشتری در خانه داشته و در رکود اقتصادی بیشتر در دسترس باشند.
  • اعتماد یا نیم تنه: سرمایه گذاری در پروتکل های ایمنی ، رفاه کارمندان و جامعه به برندها کمک می کند تا اعتماد خود را جلب کنند و در حفظ وفاداری خود را فراتر از منحنی قرار دهند.

با نگاه به آینده، آماندا توپپر ، همیار مدیر تحقیقات خدمات غذایی در مینتل، در مورد چگونگی تنظیم این چهار روند برای تأثیرگذاری در صنعت خدمات غذایی در ماهها و سالهای آینده بحث می کند.

شکاف بزرگ

“در ماه های آینده ، مصرف کنندگان به کاهش هزینه های رستوران ادامه خواهند داد ، از جمله تجارت در رستوران های دارای سرویس محدود با قیمت ارزان تر (LSR). برعکس ، افرادی که درآمد قابل فروش بیشتری دارند ، در وعده های غذایی شلوغ می شوند. صرف نظر از این ، غذاخوری ها رستوران هایی را که از قبل با آنها آشنایی دارند اولویت بندی می کنند و این انعطاف پذیری در منو را ارائه می دهند (به عنوان مثال گزینه های قیمت گذاری طبقه ای). پیشنهادات با زمان محدود (LTO) و معاملات روزمره می تواند به تشویق بازدید کمک کند.

“بهبود اقتصادی و بلند مدت باعث خواهد شد که مصرف کنندگان با هزینه های اختیاری ، از جمله صرف غذا در بیرون ، راحت تر باشند. سرمایه گذاری کم هزینه و منابع درآمد خلاقانه ای که رستوران ها در طی همه گیر شدن به آن متوسل شده اند می توانند راه حل های طولانی مدت برای تأمین نیازهای غذاخوری مصرف کنندگان در آینده باشند. “

با غذایتان بازی کنید

“در زمانهای نامشخص ، غذاخوری ها به غذاهایی که می شناسند و عاشق آنها هستند می چسبند تا به آنها احساس راحتی دهند. طی 12 ماه آینده ، مارک ها باید بر روی دلتنگی و ماجراجویی تمرکز کنند ، و به غذاخوری ها یک استراحت مناسب از عوامل استرس زای زندگی ارائه دهند. این می تواند به شکل نوآوری در عطر و طعم بیش از حد محلی یا منطقه ای یا غذاهایی باشد که به یک فعالیت خانوادگی تبدیل می شوند (به عنوان مثال کیت های تزئینی پیراشکی رنگی کراوات).

“دسته های نرم افزاری مانند دسرها ، میان وعده ها و کوکتل ها برای نوآوری در دو سال آینده مهم هستند ، خواه این امر کاملاً از نو اختراع باشد یا تمرکز بر نوسازی کلاسیک ها.”

رستوران ها دوباره تعریف شده است

“در سال 2021 ، انتظار می رود که رستوران ها به طور واقعی به تقویت ارتباطات اجتماعی کمک کنند ، برای جشن در خانه متمرکز شوید و پیشنهادات با محدودیت زمانی و پنجره های فن آوری محور را ارائه دهید تا در ذهن شما باقی بماند. کامیون های غذا / پذیرایی ، آشپزخانه های سیار ، کلاس های آشپزی / کوکتل و لیست پخش موسیقی همه این فرصت را به مارک ها می دهند تا با مصرف کنندگان در جایی که هستند – در خانه – ملاقات کنند.

“طی دو سال آینده ، رستوران ها با جامعه ای راحت تر ، متمرکز بر سرعت و ارزش سازگار می شوند – به مفاهیم سریعتر و سریعتر و غذاخوری های راحت تر و مناسب تر برای بودجه فکر می کنند. برای موفقیت ، اپراتورها باید مدل غذایی و یا خدماتی خود را برای مصرف کنندگان حساس به قیمت که هنوز هم عمدتا در خانه هستند ، در دسترس قرار دهند. “

اعتماد یا نیم تنه

“نگرانی های ایمنی مربوط به بیماری همه گیر به این زودی ها از بین نمی رود. سرمایه گذاری در ویژگی های ایمنی طولانی مدت باید در اسرع وقت آغاز شود. رویکرد ایمنی و حقوق کارمندان باید طی 12 ماه آینده صادقانه و شفاف باشد. حمایت از اقلیت ها ، جوامع ، کارمندان و مصرف کنندگان در کنار یک برنامه ساده بازی موثر خواهد بود.

“سال 2020 عدم تنوع و شمول بسیاری از رستوران های برجسته را برجسته کرد. با نگاه به آینده ، یک رویکرد فعالانه برای ایجاد سیاست های درمان اشتغال ضروری است و اپراتورها نمی خواهند آخرین باشند آنهایی که بدون یکی ایستاده اند. “

مصاحبه با تیم آنالیزور خدمات غذایی ایالات متحده Mintel Reports در صورت درخواست دفتر مطبوعاتی Mintel در دسترس است. Mintel’s 2021 US Foodsvice Trends برای بارگیری رایگان در اینجا موجود است.

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>