DraftKings قصد دارد راه خود را به اوج برساند

Category: اخبار زیبایی پوست و مو | No comments

[ad_1]

کالین اوبراین


کالین اوبراین یک تحلیلگر بینش مصرف کننده ورزشی در Mintel است. او با استفاده از اشتیاق مادام العمر و دانش خود در صنعت ، مسئول تحقیق و نوشتن گزارش در مورد دنیای ورزش در ایالات متحده است.

صنعت شرط بندی ورزشی در سال 2020 منفجر شد. صنعت شرط بندی ورزشی با افزایش قانونی شدن در ایالت های سراسر کشور ، رکورد کل مبلغ قانونی را شکست ، حتی با وجود تعطیل شدن ورزش به دلیل بیماری همه گیر COVID-19. مصرف کنندگان تنها کسانی نبودند که سوابق شرط بندی را خرد می کردند. تبلیغات صنعت نیز بالا گرفت. در صنعتی با دوازده رقبا که همچنان در حال رشد مخاطبان شرط بندی ورزشی هستند ، جذب مشتری بسیار حیاتی است. برای DraftKings، استراتژی آن ساده است. از تلاش خود برای تبدیل شدن به رهبر صنعت بی بهره نخواهد بود.

رویکرد چند وجهی DraftKings کند نمی شود

تحقیقات صنعت نشان می دهد که DraftKings در راه رسیدن به رده بالای صنعت شرط بندی ورزشی از رقابت خود گذشته است. احتمالاً حتی گاه به گاه ترین طرفدار ورزش در طول پاییز مملو از تبلیغات این برند بود. این کتاب ورزشی آنلاین سعی داشت از هر زاویه تبلیغاتی به شرط بندی کننده احتمالی ورزش ضربه بزند. این شرکت صرف تبلیغات تلویزیونی و دیجیتال سنتی ، به ویژه سرمایه گذاری در همکاری با دارایی های رسانه ای مانند این شرکت کرده است ESPN یا گزارش سفید کننده. DraftKings همچنین با لیگ ها و تیم های مختلف ورزشی ، از جمله همکاری هایی را انجام داده و ادامه می دهد MLB و مشارکت تازه اعلام شده آن با UFC. فراتر از موجودی افزایش یافته در این زمینه یا در هشت ضلعی ، همچنین باعث افزایش ادغام در پوشش و فعال سازی ها می شود.

معامله DraftKings با توله شیکاگو شامل برنامه هایی برای یک کتاب ورزشی DraftKings در نزدیکی Wrigley Field است. اگرچه شرط بندی ها در درجه اول از DraftKings به صورت آنلاین استفاده می کنند ، اما این ارزشی را که یک تجربه حضوری ورزش ورزشی می تواند ارائه دهد ، درک می کند. به همین دلیل است که DraftKings علاوه بر رقبای خود ، بر روی ایجاد یک تجربه منحصر به فرد و منحصر به فرد شرط بندی ورزشی برای کتابهای ورزشی حضوری خود ، خارج از اینکه فقط قادر به شرط بندی در بازی ها است ، مانند استفاده از سالن های VIP یا داشتن احساس ورزشی ، بیشتر تمرکز کرده است. یک بار یا رستوران علاوه بر این ، اخیراً اعلام شد که شبکه دیش DraftKings و برنامه آن را در سیستم عامل های خود ادغام خواهد کرد ، به مشتریان اجازه می دهد هنگام تماشای مستقیم این ورزش از طریق Dish ، به راحتی با شرط بندی های ورزشی درگیر شوند. این نوع یکپارچه سازی رسانه ای که به مشتریان امکان می دهد همه را در یک سیستم عامل تماشا و شرط بندی کنند ، تمایزی برای حرکت رو به جلو کتابهای ورزشی خواهد بود.

همه این مشارکت ها به طور قابل توجهی لایحه تبلیغاتی DraftKings را به تقریباً نیم میلیارد دلار برای سال 2020 افزایش دادند – تقریبا 80٪ از درآمد آن. گرچه اکنون می تواند خود را به عنوان شماره یک کتاب ورزشی آنلاین در ایالات متحده معرفی کند ، اما با این وجود بیش از 800 میلیون دلار ضرر کرد. با وجود این ضررها ، انتظار نداشته باشید DraftKings تغییر مسیر دهد ، زیرا پیش بینی درآمد 2021 را افزایش داده است. DraftKings از طریق هزینه های هنگفت تبلیغاتی خود ، در واقع رویکرد رهبر ضرر ، اما با تبلیغات را در پیش می گیرد. این شرکت امیدوار است که سطح آگاهی بالایی و یک مشتری قوی ایجاد کند تا شرط بندی های ورزشی آنلاین با نام تجاری آن مترادف باشد زیرا این صنعت به رشد خود ادامه می دهد. صنعت شرط بندی ورزشی قانونی در مراحل ابتدایی خود قرار دارد زیرا در حال حاضر تنها 20 ایالت به همراه واشنگتن دی سی شرط بندی ورزشی را قانونی کرده اند. هرچه این تعداد بیشتر شود و ایالت های بیشتری به این لیست اضافه شوند ، DraftKings و تبلیغات آن برای استقبال از مشتریان بالقوه جدید و افزایش آگاهی از چگونگی بالا بردن تجربه ورزشی از طریق شرط بندی وجود خواهد داشت.

آنچه ما فکر می کنیم

طبق تحقیق مینتل در مورد شرط بندی ورزشی ، تقریباً از هر 10 شرط بندی ورزشی هفت نفر قبول دارند که شرط بندی باعث علاقه بیشتر آنها به دنبال ورزش می شود. و تقریباً نیمی شرط بندی می کند زیرا دنبال کردن یک بازی جذاب تر است. با توجه به اینکه اکثر کتابهای ورزشی ظاهراً معاملات و پیشنهادات یکسانی را ارائه می دهند ، آگاهی از رانندگی برای متقاعد کردن مصرف کنندگان برای انتخاب کتاب ورزشی بیش از کتاب دیگر ، امری حیاتی است. اگرچه ممکن است منابع مالی در کوتاه مدت نگران کننده باشد ، DraftKings درک می کند که جذب مشتری در مراحل اولیه صنعت ضروری است. به قول معروف ، “خانه همیشه برنده است.” با توجه به اینکه صنعت شرط بندی ورزشی برای ادامه رشد آماده است ، DraftKings همچنان بر جذب مشتری به خانه خود تمرکز خواهد کرد.

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>