COVID-19 همچنان به نوآوری در خرده فروشی دامن می زند

Category: اخبار زیبایی پوست و مو | No comments

[ad_1]


برای دریافت آخرین اخبار مصرف کننده و صنعت ، روندهای برتر و چشم اندازهای بازار ، با اخبار Mintel همراه با نظرات تیم تحلیل گران گروه جهانی Mintel همراه باشید.

اگرچه تقریباً تمام محدودیت های COVID-19 در سراسر انگلیس در این هفته آخرین بار برداشته شده است ، اما عادات خرید مصرف کنندگان همانند قبل از شیوع بیماری نخواهد بود. چشم انداز خرده فروشی به دلیل ظهور و شکل های نوآورانه ای که از سال گذشته وارد عمل شده اند ، در حال تغییر است. در این وبلاگ مشترک ، کارشناسان خرده فروشی و خدمات غذایی مینتل در مورد روند خرده فروشی و نوآوری های ناشی از همه گیری بحث می کنند و بررسی می کنند که با رفع محدودیت های قانونی ، کدام عادت مصرف کننده ادامه خواهد یافت

نیک کارول ، دستیار مدیر تحقیقات مواد غذایی و تجارت الکترونیکی:

خرید آنلاین باعث افزایش میراث می شود

کانال آنلاین به طور طبیعی “برنده” بزرگ در طول همه گیر شدن بیماری بوده است. فروش در سال 2020 تقریباً 50٪ افزایش یافت و با 110 میلیارد پوند افزایش یافت و تقریباً نیمی از خریداران از زمان بروز همه گیر شدن ، تعداد بیشتری خرید آنلاین انجام داده اند. با بازگشت زندگی به چیزی که شباهت بیشتری به “پیش از همه گیری” داشته باشد ، استفاده از اینترنت به طور طبیعی اندکی کاهش می یابد – در واقع ، برخی از خریداران آنلاین ممکن است به محض عبور از اوج بیماری همه گیر ، به سطح استفاده از قبل از همه گیری مراجعه کنند. با این حال ، بیش از یک چهارم می گویند که آنها قصد دارند بیشتر به خرید آنلاین ادامه دهند – حتی اگر بیماری همه گیری کاهش یابد.

منبع: Unsplash

خرید محلی اهمیت پیدا می کند

در حالی که آنلاین باعث افزایش میراث می شود ، خریداران واقعاً تمایل به بازگشت به خریدهای فیزیکی دارند. اگرچه در حال حاضر (10-17 ژوئن 2021) ، بسیاری از مردم هنوز در تلاشند تا وقت خود را در فروشگاه محدود کنند ، اما اکثر مصرف کنندگان به عنوان بخشی از یک روز تعطیل ، خرید را از دست داده اند.

با این حال ، این بدان معنی نیست که در خرید ما از فروشگاه تغییرات قابل توجهی ایجاد نخواهد شد. خرید در فروشگاه ها در زمان اوج شیوع همه گیر به طور طبیعی بیشتر محلی شده است ، از زمان ابتلا به همه گیری مردم در مناطق محلی خود بیشتر خرید می کنند – بنابراین خریدهای محلی نیز افزایش میراثی پیدا می کند. کلید این امر انعطاف پذیری مداوم در عادات کاری در کوتاه مدت تا میان مدت است – نزدیک کردن خرید خرده فروشی به خانه.

تریش کدی ، تحلیلگر ارشد خدمات غذایی:

مفاهیم سریع و گاه به گاه را در فروشگاه ذخیره کنید

به قول معروف ، اگر نمی توانید آنها را کتک بزنید ، به آنها بپیوندید. با توجه به اینکه سوپرمارکت ها از زمان شروع شیوع بیماری همه گیر یکی از اصلی ترین ذی نفعان کار از راه دور به حساب می آیند ، منطقی است که کانسپت های سریع و گاه به گاه محل استقرار در محل های خرده فروشی ایجاد کنند ، زیرا از هر پنج نفر یکی از کسانی که انتظار دارند در بر اساس تحقیقات آینده مینتل در مورد رستوران های سریع و گاه به گاه ، یک رستوران با سرویس محدود احساس می کند که سعی دارد یک فروشگاه / رستوران داخل مغازه خرده فروشی را امتحان کند.

علاقه مردم به غذا خوردن در داخل یک فروشگاه خرده فروشی عمدتا ناشی از تمایل آنها به مکانی برای سوخت گیری مجدد در هنگام خرید است ، و بنابراین تقریبا نیمی از انگلیسی ها موافقند که یک رستوران با سرویس محدود در داخل یک فروشگاه خرده فروشی محلی برای استراحت به خریداران ارائه می دهد. در فروشگاه.

از دید یک خرده فروش ، کترینگ در فروشگاه می تواند به افزایش تجربه خرید و افزایش زمان سکونت کمک کند ، به خریداران این امکان را می دهد تا کالاهای اضافی را به سبد خرید خود اضافه کنند. یک مفهوم سریع و عادی ، که در آن مشتریان از پیشخوان سفارش می دهند و غذا به میز آنها تحویل داده می شود و یا دارای مواد تازه تر است ، به خوبی در احیای غذا در فروشگاه ها در سوپرمارکت ها نقش خواهد داشت.

در مه 2021 ، آماده خوردن برنامه های خود را برای افتتاح چهار فروشگاه جدید در داخل اعلام كرد تسکو سوپرمارکت ها اولین ایستگاه امتیاز Pret در ژوئن 2021 در سوپرمارکت کنسینگتون تسکو افتتاح شد ، و سه دیگر برای اواخر تابستان برنامه ریزی شده بودند. این معامله امتیاز به دنبال راه اندازی اولین مجموعه سوپرمارکت های پرت ، شامل کروسان های منجمد و گرانولای آماده برای پخت در 700 سوپرمارکت تسکو در اوایل سال 2021 است.

كروسان های پریت را هم اکنون می توانید در تسكو ، ساینزبری و موریسون پیدا كنید.

منبع: اینستاگرام ،pret

همزمان، Sainsbury’s اعلام کرد که قرار است از سه جدید جدید را راه اندازی کند کارلوچیو مفاهیم فروشگاه در فروشگاه در 3 ژوئن 2021. قالب جدید اولین بار است که مارک غذاخوری به همکاری خرده فروشی سوپرمارکت می پردازد. فروشگاه جدید 900 فوت مربع Caffè Carluccio در فروشگاه فوق العاده St Albans در Sainsbury راه اندازی شد که در آن گزینه های غذا خوردن و غذای آماده و همچنین طیف وسیعی از خرده فروشی ها از جمله بیسکویت ، قهوه و شکلات را به مشتریان ارائه می دهد.

Carluccio همچنین قهوه ساز خود را در بودگنس ، Abingdon افتتاح کرد ، و شیرینی و قهوه را برای فروش می فروشد

منبع: مینتل

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>