7 نوآوری برجسته که تجسم گرایش های BPC 2021 ما است

Category: اخبار زیبایی پوست و مو | No comments

[ad_1]

روزالیا دی خسو


روزالیا دی گسو تحلیلگر ارشد نوآوری است. او تمرکز خود را بر روی ارائه بینش میان رده ها و تفسیر درباره راه اندازی ها و روندهای نوآورانه محصولات جدید قرار می دهد.

در ما 2021 روندهای زیبایی و مراقبت شخصی، ما پیش بینی کردیم چهار روند تعیین شده امسال بر صنعت جهانی زیبایی و مراقبت شخصی تأثیر بگذارد. در این وبلاگ ، ما بهترین انتخاب خود را در مورد نوآوری های مخرب اخیراً مجسم کننده این روند برجسته می کنیم.

ذهن زیبا

به دنبال کمک به کودکان از کودکی احساس قدرت و اعتماد به نفس – و به نوبه خود در بهزیستی ذهنی آنها کمک می کند – غول زیبایی هستند کبوتر، و تازه وارد پادشاه جوان. هر یک از اهمیت حمایت از سلامت روان کودکان را درک می کنند ، که در طی بحران COVID-19 در میان از دست دادن حالت عادی بدتر شده است.

مجموعه حمام و حمام Kids Dove’s Kids هنگام استفاده از Mintel’s BPC Trend از یک استراتژی ساده استفاده می کند ، ذهن زیبا، که بررسی می کند چگونه همه گیری مفهوم سلامت جامع را با تمرکز بر سلامت روان به سطوح جدید سوق داده استg. این قدرت اظهارات مثبت را برای کمک به افزایش عزت نفس ، غلبه بر افکار منفی و بهبود خلق و خوی تشخیص می دهد. این مجموعه به سادگی شامل جملات توانمندکننده جلوی بسته مانند “من فوق العاده ، هوشمند و مفید هستم” یا “من بسیار عالی ، شجاع و قوی هستم.“ایده این است که کودکان این اظهارات را هر روز ، هر بار که استحمام می کنند ، تکرار می کنند و کودکان را برای یک ذهنیت مثبت آماده می کنند. استفاده از این اظهارات در گروه صابون / حمام نیز به طور خاص این مفهوم را بازی می کند که استحمام به خودی خود به طور فزاینده ای با مراقبت از خود و بهزیستی ذهنی مرتبط است.

مراقبت از کودکان Dove

منبع: Mintel GNPD و Dove

همچنین بچه های جوان را هدف قرار دهید ، بهره گیری از روندهای سلامتی و توانمندسازیدر عین حال تقسیم بندی و انتخاب بیشتری را در یک فضای زیبایی متنوع تر ایجاد می کند – پادشاه جوان است.

مارک آمریکایی به عنوان “اولین” خط تولید مو مخصوص گیاهان در جهان مخصوص پسران چند فرهنگی قرار گرفته است.

علاوه بر مراقبت از موهای دارای بافت ، هدف آن تغییر روایت پیرامون چگونگی دیدن پسران سیاه / قهوه ای در جهان و ارتقا represent نمایندگی مثبت از طریق بازاریابی آن است. به عنوان مثال ، از پسرهای سیاه / قهوه ای به عنوان “پادشاهان جوان” و “فقط زیبا ، نه تهدید” یاد می شود. همچنین از بازاریابی استفاده می کند که اهمیت مراقبت از خود در این گروه از پسران را به عنوان راهی برای افزایش اعتماد به نفس تأکید می کند.

پادشاه جوان

منبع: Mintel GNPD؛ مراقبت از مو جوان پادشاه

زیبایی زیست محیطی

ملاحظات زیست محیطی و اخلاقی در سال 2021 بیشتر مورد توجه مصرف کنندگان قرار خواهد گرفت. در واقع ، در مارس 2021 ، 40٪ هر یک از بزرگسالان فرانسوی و آلمانی تمایل به صرف هزینه بیشتر را داشتند محصولات BPC که سازگار با محیط زیست هستند.

اخلالگران پایدار توجه ، شامل یک تیغ کاغذ یکبار مصرف مقاوم در برابر آب “اولین بار در جهان” است که به درستی در روز زمین (22 آوریل 2021) در ژاپن راه اندازی شد گروه کای، و با 98٪ پلاستیک کمتر (در مقابل تیغ های معمولی) ساخته شده است.

این اولین باری است که شاهد دسته تیغ یکبار مصرف کاغذی هستیم – که می توان گفت از محبوبیت روزافزون بطری های کاغذی در بازارهای BPC الهام گرفته است. همچنین قابل ذکر است که چگونه کاغذ ریش تراش مسطح برای قابلیت حمل آسان تر می شود و چگونه با در دسترس بودن در “رنگهای بدون جنسیت” به روندهای بدون جنسیت می رسد.

منبع: کای

آس آسا، پخش کننده مراقبت از پوست و مکمل مستقیم به مصرف کننده ، اخلالگر دیگری در فضای سازگار با محیط زیست است.

این مارک مردم را تشویق می کند تا در مورد بسته بندی به عنوان چیزی که باید قرض گرفته شود ، برگردانده و دوباره استفاده شود ، تشویق می کند زیرا بسته بندی زیبایی را بیشترین تأثیرات زیست محیطی را در نظر می گیرد (درمورد فرمول محصول ، حمل و نقل). ظروف محکم و “ارزشمند” آن از مواد پایدار (به عنوان مثال فولاد ضد زنگ) ساخته شده اند که می توانند برای بیش از 100 دوره استفاده استفاده کنند. با این حال ، ممکن است هزینه اجاره غیر قابل استرداد بسته بندی (2 دلار برای هر محصول و 3 دلار برای ارسال جعبه بومرنگ) برای برخی از مصرف کنندگان جبران شود.

منبع: اینستاگرام / آس ایر

Beauty Re (با ارزش)

ارزیابی مجدد مفهوم “ارزش” به عنوان چیزی که فراتر از “قیمت” است ، دو نوآوری است که بر ساده سازی روال زیبایی مصرف کنندگان یا افزودن ارزش از طریق گزاره های با کیفیت و پایدار تمرکز دارد.

اولین نمونه محصول ابتکاری هر دو نمونه Mintel را در بر می گیرد زیست محیطی و Beauty Re (با ارزش) روندها ، ارتباط ارزش با پایداری

استارتاپ فرانسوی ، کرم رایگان، یک سیستم مراقبت از پوست صنعتگر و قابل تعویض که دارای منبع محلی است (یعنی “از 100٪ خاک فرانسه”) ، از بتن طبیعی با دوام و تزئینی به عنوان ماده بسته اصلی / گلدان های خود استفاده می کند – علاوه بر چوب پنبه برای درب ها و پایه های آن. بتن جایگزین مزاحم تری برای مصرف شیشه یا آلومینیوم قابل استفاده مجدد سازگار با محیط زیست به مصرف کنندگان می دهد – موادی که همچنان در بازارهای زیبایی پیشرفت می کنند. مصرف کنندگان فقط گلدان های بتونی تزئینی خود را با گلدان های پلاستیکی قابل بازیافت سبک وزن جداگانه (ساخته شده با مواد 25-مبتنی بر زیست) ، که فرمول های مراقبت از پوست را نگهداری می کنند ، دوباره پر می کنند.

ارزش از این حیث وارد عمل می شود که این شرکت تأکید می کند که بسته های پر کردن فقط 5٪ از کل هزینه های محصول را نشان می دهد. این برند پیشنهاد می کند که این رقم برای سایر مارک های زیبایی 50٪ است. به نوبه خود ، این برند به مصرف کنندگان اطمینان می دهد که خریداران “برای فرمول پرداخت می کنند ، نه برای بسته بندی”.

منبع: Mintel GNPD؛ کرم رایگان

کانال تغییر

روند 2021 Mintel BPC ، کانال تغییر، بر اهمیت روزافزون فناوری به عنوان ابزاری برای اتصال و تعامل تمرکز دارد با مصرف کنندگان و خرید درایو.

دو نوآوری قابل توجه در محصول که تجسم ماست کانال تغییر روند همچنین در مورد شخصی سازی موضوع دیگری استفاده می کند ، 60٪ از زنان 25 تا 44 ساله ایالات متحده را هدف قرار می دهد مایلند داده های بیومتریک شخصی خود (به عنوان مثال DNA ، نوع پوست) را با مارک های زیبایی به اشتراک بگذارند.

مارک مراقبت از پوست Beiersdorf’s OWN (مخفف کلمه “فقط آنچه لازم است”) نمونه ای از چگونگی استفاده مارک های بیشتری از جمله فعالان بازار انبوه در روند سفارشی سازی و کشف هوش مصنوعی (AI) است.

مجموعه حق بیمه بیشتر با استفاده از یک الگوریتم اختصاصی ، “مبتنی بر علم واقعی” است و با استفاده از هوش مصنوعی و داده های بیش از 10،000 زن ساخته شده است. این اجازه می دهد تا برند 380،000 ترکیب فرمول منحصر به فرد برای نیازهای مراقبت از پوست مصرف کنندگان ایجاد کند. فرمولهایی که تازه تولید شده و مستقیماً به دست مصرف کنندگان می رسند.

این مجموعه همچنین شامل یک محصول میسلار است که می توان گفت یکی از اولین نمونه های آب میسلار قابل تنظیم است. در حالی که نام تجاری یک رویکرد سفارشی سازی معمول را در پیش گرفته است ، جالب است که مشاهده روند سفارشی سازی به رهبری فناوری توسط بازیکنان بازار گسترده و سنتی ، شخصی سازی را به جریان اصلی وارد کنید.

مراقبت از پوست خود را داشته باشید

منبع: OWN Skincare (Beiersdorf)

همچنین روی 2021 ما ضربه بزنید کانال تغییر روند و به روند شخصی سازی، اما دستگاه لب رنگ بلوتوث و ساخته شده توسط بلوتوث Yves Saint Laurent’s Rouge sur Mesure با قیمت بسیار بالاتر از مراقبت از پوست خودی است.

این دستگاه با قیمتی حدود 300 دلار ، به علاوه کارتریج ، از آن استفاده می کند لورالفن آوری Perso و به مصرف کنندگان این امکان را می دهد تا رژ لبهای شخصی سازی شده خود را بسازند. این شامل طیف وسیعی از کارتریج های رنگی ، یک برنامه و هوش مصنوعی برای کمک به کاربران در ایجاد و آزمایش “بی نهایت سایه” با لمس یک دکمه است.

درب دستگاه همچنین به عنوان یک مورد جمع و جور رنگ لب ، برای رنگ سفارش داده شده در حال حرکت ، عمل می کند.

ایو سن لوران روژ برای اندازه گیری ساخته شده است

منبع: ایو سن لوران

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>