6 نوآوری برجسته از مکالمه بزرگ Mintel

Category: اخبار زیبایی پوست و مو | No comments

[ad_1]


برای دریافت آخرین اخبار مصرف کننده و صنعت ، روندهای برتر و چشم اندازهای بازار ، با اخبار Mintel همراه با نظرات تیم تحلیل گران گروه جهانی Mintel همراه باشید.

اولین آموزنده امسال کاملاً مجازی است مکالمه بزرگ مینتل، تحلیلگر جهانی غذا و نوشیدنی Ophélie Buchet و تحلیلگر ارشد نوآوری Rosalia Di Gesu برخی از محصولات نوآورانه مخل و ​​برجسته برجسته در این رویداد را برجسته می کنند.

این نوآوری های مربوط به غذا / نوشیدنی و زیبایی توسط مشتریان Mintel و تحلیل گران ما “بهترین در کلاس” هستند و در سه موضوع مورد بررسی قرار می گیرند:

  • سلامتی ذهنی – چگونه مارک ها توسط متخصصان هدایت می شوند و روی تشریفات و سفارشی سازی تمرکز می کنند.
  • مقدار – چگونه “ارزش” می تواند چیزی فراتر از قیمت / مقرون به صرفه بودن را شامل شود و مارک ها را به سمت تمرکز بیشتر بر شفافیت قیمت سوق می دهد.
  • پایداری – چگونه مارک ها در مورد اعتبارات زیست محیطی محصول خود بیشتر مخل ، شفاف تر و اطمینان بخش تر می شوند.

سلامتی ذهنی

پپسی کو Soul Boost را برای شفافیت ذهنی و آرامش راه اندازی می کند

بهزیستی ذهنی در مرکز همه گیری بوده است ، زیرا مردم احساس استرس بیشتری کرده و بدنبال کالاهایی برای آرامش خود هستند. در امریکا، پپسیکو فراتر از استرس و مزایای آرامش برای تهیه نوشیدنی هایی که متناسب با چالش های سلامت ذهنی مصرف کنندگان آن باشد ، به نظر می رسد. Soulboost در دو نسخه راه اندازی شد ، اذعان کرد: برخی از مصرف کنندگان ممکن است با وضوح ذهنی / تمرکز مبارزه کنند در حالی که دیگران به سختی می توانند آرام شوند.

با این راه اندازی ، Pepsico اهمیت ساختن آیین های سفارشی را که روحیه مردم را تقویت می کند با محصولات تسکین دهنده حس و همچنین دارای مواد عملکردی اثبات شده برای حمایت از سلامت روان ، بیان می کند.

منبع: Soul Boost را دریافت کنید

Selfmade محصولات / مفاهیم فیزیکی و دیجیتالی را ارائه می دهد

مارک های زیبایی و مراقبت شخصی (BPC) در تلاش برای دستیابی به روند بهزیستی ذهنی ، به طور فزاینده ای بیش از محصولات فیزیکی / موضعی ارائه می دهند. یک نمونه اخیر مارک مراقبت از پوست ایالات متحده است خود ساخته.

نام تجاری متمرکز بر سلامتی ، هم محصولات فیزیکی و هم خدمات دیجیتالی را ارائه می دهد که به طور همزمان به عنوان یک “اکوسیستم” برای پشتیبانی از احساسات احساسی کار می کنند.

محصولات فیزیکی شامل یک سرم و یک اسکراب پوست / پوست بدن است. در حالی که سرویس های دیجیتالی دو برابر یک برنامه CommonRoom (برای کمک به کاربران در پیگیری / بررسی احساسات خود) و مرکز وب سایت Community Zine است.

Selfmade برای ایجاد اعتماد به نام تجاری / مفهوم ، رویکرد همکاری آن – و به طور خاص نحوه ایجاد نام تجاری با حمایت از متخصصان بهداشت روان (به عنوان مثال روانپزشکان ، روانشناسان بالینی ، متخصصان آسیب روانی) تأکید می کند.

این مارک همچنین با تشخیص اینکه مناسک زیبایی می تواند زمان و فضای اختصاصی را برای انعکاس و آرامش در اختیار مصرف کنندگان قرار دهد ، با روند بهزیستی همسو است. در واقع ، به ویژه در طی بیماری همه گیر COVID-19 ، بسیاری از مصرف کنندگان به طور فعال از روش های آرایشی و زیبایی برای کمک به آنها در کاهش استرس استفاده می کنند. مراقبت از خود این مفهوم را تقویت می کند که سلامتی عاطفی باید به اندازه کارهای روزمره مراقبت از پوست ، یک تشریفات باشد.

منبع: خود ساخته باش

مقدار

برداشت روزانه با مثلث های منجمد MYLK ارزش را ارتقا می دهد

در نتیجه بیماری همه گیر ، مصرف کنندگان زمان بیشتری را برای پخت و پز در خانه می گذرانند و نحوه درک ارزش خود را دوباره ارزیابی می کنند. به عنوان مثال محصولاتی که قیمت آنها را با استفاده آسان در موارد مختلف و ماندگاری بیشتر توجیه می کنند.

در امریکا، برداشت روزانه قرار است با راه اندازی اخیر خمیر بادام غلیظ شده MYLK که از قبل تقسیم شده و قرار است در فریزر عرضه شود ، انقلابی در “قالب” در گروه شیر گیاهی ایجاد کند. این قالب به عنوان بسیار متنوع و ستودنی مورد ستایش قرار گرفته و انعطاف پذیری مورد نیاز را برای دسته ای که به تدریج استفاده را فراتر از مناسبت های سنتی (به عنوان مثال صبحانه) گسترش می دهد ، به ارمغان می آورد.

علاوه بر این ، ارزش پیشنهادی Daily Harvest MYLK به روش های دیگری ابلاغ می شود. قالب MYLK به این شرکت اجازه می دهد تا از استفاده از لثه ، مواد نگهدارنده و مواد پرکننده جلوگیری کند و بنابراین می تواند به عنوان برچسب تمیز قرار گیرد. از آنجا که این محصول به شکل کم آب (در دسته ای که از آب به عنوان ماده اصلی آن استفاده می شود) است ، MYLK همچنین بسته بندی و انتشار را محدود می کند.

منبع: برداشت روزانه

Degree Inc با رویکرد فراگیر و راحت خود ارزش به ارمغان می آورد

پیوند ارزش با سهولت و قابلیت دسترسی ، گرچه شامل نیز می شود Unileverدئودورانت مختل کننده درجه Inclusive برای افرادی که اختلال بینایی دارند یا مشکلات حرکتی اندام فوقانی دارند.

این نوآوری به رسمیت می شناسد که گاهی اوقات رویکرد “یک متناسب برای همه” همیشه کارساز نیست. به عنوان مثال ، پیچاندن یک درپوش خوشبوکننده استاندارد ، چرخاندن یک چوب خوشبو کننده یا فشار دادن روی آئروسل خوشبو کننده می تواند یک چالش واقعی برای کسانی باشد که تحرک بازوی آنها محدود است.

این محصول دارای یک طرح قلاب برای استفاده یک دست است. بسته شدن مغناطیسی برای راحت تر برداشتن و بسته شدن درپوش. قرار دادن چسبیده برای استفاده راحت تر برچسب زدن بریل؛ و یک اپلیکاتور رول بزرگتر برای رسیدن به سطح بیشتر در هر کش رفتن.

ما انتظار داریم مارک های بیشتری با تأمین نیازهای تخصصی / خاص یا صرفاً با داشتن ذهنیت بیشتر – ارزش را به ارمغان بیاورند تا محصولات BPC برای همه مصرف کنندگان راحت و آسان باشد.

منبع: روابط عمومی Newswire و یونیلهتماشا کردن

پایداری

Rainforest Water بطری های آلومینیومی را به گروه آب وارد می کند

مصرف کنندگان در گروه آب هنوز نگران استفاده بیش از حد از پلاستیک های یکبار مصرف هستند و به طور فعال به دنبال راه هایی برای کاهش ردپای پلاستیکی خود هستند. اگرچه موارد مثبت و منفی برای هر قالب و مطالب بسته وجود دارد ، بطری ها و قوطی های آلومینیومی با نرخ 70 درصد بازیافت می شوند – ادعایی که هر مارکی مفتخر به تبلیغ بسته آن است.

در امریکا، آب جنگل بارانی نه تنها منبع آب آرتزین کاستاریکا را تبلیغ می کند ، بلکه کمپین #kissplasticgoodbye آن بخاطر برجستگی و کاهش اثر کربن در اثر استفاده از بطری های آلومینیومی قابل استفاده مجدد و قابل بازیافت در مقابل پلاستیک های یکبار مصرف ، را برجسته می کند.

فراتر از بسته ، Rainforest Water با دستگاه پاداش جنگل کاری ، که در حفاظت و جنگل کاری مجدد جنگل های محلی در کاستاریکا سرمایه گذاری می کند ، به مصرف کنندگان پاداش می دهد. این دستگاه همچنین مصرف کنندگان را از پیشرفت و تأثیر سرمایه گذاری آنها آگاه می کند. در سطح عملی تر ، کلید خرید قصد ، گرافیک زنده از گونه های حیات وحش بومی کاستاریکا است که در برابر بطری های آلومینیومی براق قرار گرفته است.

منبع: آب جنگل بارانی

SOAPBOTTLE سازگار با محیط زیست با ظرف صابون ساخته شده اختلال ایجاد می کند

با جسارت در میان تعداد فزاینده ای از نوآوری های BPC سازگار با محیط زیست ، ایستادگی می کنم گلدان صابونی.

این نوآوری خلاقانه ، بدون پلاستیک و به حداقل رساندن ضایعات ، مفهوم بسته بندی “استاندارد” را ارزیابی می کند و از ویفر بستنی الهام گرفته می شود. در حقیقت ، مخترع م’لفه “ویفر” را به عنوان یک بسته بیرونی قابل مصرف تصور کرد – و سعی کرد این مفهوم را در SOAPBOTTLE تکرار کند.

همانطور که از نام تجاری مشخص است ، SOAPBOTTLE شامل یک “ظرف” جامد ساخته شده از صابون توخالی ، و پر از صابون مایع است. پس از خالی شدن ، ظرف مبتنی بر صابون می تواند به عنوان یک قطعه صابون سنتی مورد استفاده مجدد قرار گیرد – ارزش پول و همچنین مزایای محیط زیست را فراهم می کند.

منبع: کیک استارتر

آیا می خواهید بیشتر بدانید؟

محصولات ابتکاری بیشتری را که در ارائه شده است کاوش کنید “گفتگوی بزرگ 2021: مرکز نوآوری” با ورود به سیستم menets.mintel.com. هنوز مشتری نیستید؟ با ارسال ایمیل به ما در تماس باشید [email protected] و ما ارائه را با شما به اشتراک خواهیم گذاشت.

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>