5 مشاهده روند که پایداری کانون توجه است

Category: اخبار زیبایی پوست و مو | No comments

[ad_1]


برای دریافت آخرین اخبار مصرف کننده و صنعت ، روندهای برتر و چشم اندازهای بازار ، با اخبار Mintel همراه با نظرات تیم تحلیل گران گروه جهانی Mintel همراه باشید.

در جشن روز زمین ، ما آخرین مشاهدات روند و نوآوری های محصول را نشان می دهیم که مشاغل و رفتار مصرف کننده را نشان می دهد و این محیط را در درجه اول قرار می دهد.

متعهد به پایان دادن به پلاستیک – انگلیس

منبع: گاردین

بقالی موریسون فروش کیسه های پلاستیکی را خاتمه می دهد و در عوض فقط کاغذ و کیسه های قابل استفاده مجدد را که از پنبه ، جوت یا سایر مواد خریداری شده ارائه می شود. حرکت از سوپرمارکت باعث می شود اولین بار در انگلیس متعهد به پایان دادن به فروش کیسه های پلاستیکی شود. پس از یک آزمایش موفقیت آمیز در هشت فروشگاه ، 200 تن پلاستیک و تقریبا 100 میلیون کیسه پلاستیکی در هر سال پس انداز می شود. کیسه های کاغذی جدید می توانند 16 کیلوگرم تحمل کنند و 30 پیکسل قیمت دارند. آنها قابل استفاده مجدد ، قابل بازیافت ، مقاوم در برابر آب ، مقاوم در برابر پارگی و از مقاومت بیشتری نسبت به محصولات قبلی برخوردار هستند. کیف های رشته ای ، جوت ، پنبه ای و بافته شده قابل استفاده مجدد که بین 75p تا 2.50 پوند قیمت دارند نیز موجود است. چمدان های مادام العمر ، که مارک نشان داد که تنها یک بار استفاده می شود ، در ماه آوریل از فروشگاه های اسکاتلند و در اواخر سال 2021 از فروشگاه های انگلیسی و ولز برداشته خواهد شد.

مصرف کنندگان نگران محیط زیست و آلودگی پلاستیک موضوعی هستند که بسیاری انتظار دارند مارک ها با آن روبرو شوند و شاهد این است که بسیاری از افراد به سمت گزینه های پلاستیکی برای بسته بندی حرکت می کنند. این امر همچنین تقاضا برای راه حلهای بدون بسته بندی و قابل تعویض را در بین همه دسته ها از مواد غذایی گرفته تا BPC ایجاد می کند. با این حال ، همه مصرف کنندگان از ذهنیت محیطی برخوردار نیستند ، بنابراین با انجام این کار راحت یا تنها گزینه ، کمک به مصرف کنندگان در یادگیری رفتارهای جدید است. این همچنین نشان دهنده موضع اخلاقی یک مارک تجاری است که یک عامل اصلی خرید برای بسیاری از مصرف کنندگان است.

آینده ای با انرژی خورشیدی – نیجریه

منبع: بلومبرگ

نیجریه به طور فزاینده ای بر آینده خود متمرکز شده است که از انرژی های تجدید پذیر ، به ویژه انرژی خورشیدی تأمین می شود. تحت موافقت نامه اقلیم پاریس نیجریه متعهد شده است تا سال 2030 میزان انتشار کربن را 20 درصد کاهش دهد بنابراین برای دستیابی به این هدف قصد دارد 30 درصد انرژی خود را از طریق انرژی های تجدید پذیر تولید کند. دولت فدرال نیجریه آژانس برق روستایی نیجریه هدف آن استفاده از انرژی های تجدید پذیر برای تأمین زیرساخت ها مانند خانه ها ، بیمارستان ها و مدارس است. این امر منجر به راه اندازی Solar Power Naija ، بزرگترین سرمایه گذاری این کشور در انرژی خورشیدی به عنوان بخشی از برنامه بازیابی COVID-19 این کشور شده است. هدف آن ایجاد 5 میلیون اتصال جدید مبتنی بر خورشید در جوامعی است که به شبکه متصل نیستند. یک نمونه نیروگاه مینی شبکه خورشیدی ترکیبی 60 کیلووات بر ثانیه واقع در ایالت کراس ریور است.

علی رغم اینکه مصرف کنندگان علاقه زیادی به حمایت از محیط زیست دارند ، برای مقابله با تغییرات آب و هوایی باید کارهایی انجام شود تا دسترسی به انرژی های تجدیدپذیر و انجام سایر رفتارهای سبز ساده تر شود. این امر با افزایش نوآوری و توسعه در انرژی خورشیدی و سایر منابع انرژی پایدار مانند تولید انبوه نیروگاه های خورشیدی پشتیبانی می شود. مارک ها به مشتریان امکان می دهند تا به راحتی با استفاده از دستگاه های قابل حمل ، ایستگاه های شارژ بیشتر برای وسایل نقلیه سبز و همچنین مبادله سوخت های فسیلی برای انرژی های تجدیدپذیر ، هم در تولید خود و هم در محصولات فروخته شده ، به منابع تجدیدپذیر مبادله شوند.

مجموعه upcycled – سوئد

منبع: ISPO

مارک لباس در فضای باز Fjällräven مجموعه جدید و محدودی از لباس و تجهیزات فضای باز ساخته شده از پارچه و مواد باقی مانده را به بازار عرضه کرده است. این مجموعه شامل مواردی است که از محصولات پرفروش و کلاسیک Fjällräven الهام گرفته شده است ، مانند کوله پشتی ، کت و کلاه ، اما این بار از مواد باقی مانده ساخته شده است. هدف مجموعه جدید Fjällräven Samlaren کاهش زباله های صنعتی بود. این مارک قصد دارد با استفاده از مواد اضافی باقیمانده از تولید در مجموعه های Samlaren آینده ، در حالی که کار می کند تا به اندازه کافی کارآمد باشد و هیچ گونه پس مانده ای تولید نکند ، ادامه دهد.

به طور فزاینده ای از تأثیر صنعت مد بر محیط زیست آگاه هستند ، مصرف کنندگان به دنبال گزینه های پایدارتر برای محصولات سریع مد تولید انبوه ساخته شده با مواد فشرده منابع هستند. در پاسخ ، مارک ها شروع به راه اندازی مجموعه های آزمایشی و نسخه محدود با استفاده از مواد زائد دور موتور می کنند که از کارخانه های خودشان یا از مارک های دیگر تهیه می شوند. ما کیف هایی را دیده ایم که از پارچه و حوله های چرخشی هتل ، آب میوه ها ، مربا ، صابون و عطرهایی از میوه های دور ریخته شده و حتی مبلمان ساخته شده از ته سیگارهای قدیمی دیده می شود ، نشان می دهد این روش های دایره ای محدود به دسته های خاصی نیستند.

خانه چاپ سه بعدی – ایتالیا

منبع: Inexhibit

یک شرکت معماری ایتالیایی در حال ایجاد خانه های چاپ سه بعدی از خاک است. معماران ماریو کوچینلا با استفاده از چاپگرهای سه بعدی خانه ای به شکل گنبد از زمین ایجاد کرده اند. این خانه به نام TECLA كه مخفف فن آوری و رس است ، سازگار با محیط زیست است زیرا برای ساختن آن به زمین و در كنار محل ساختمانی نیازی به بتن و حمل و نقل نیست. برای ساختن TECLA ، خاک حفر می شود و سنگ و شن با استفاده از غربال برداشته می شود. سپس این ماده را با آب و پوسته برنج مخلوط می کنند تا به اندازه کافی جامد شود و دیواره ایجاد کند. این مخلوط از طریق نازل توسط چاپگر به لایه های نازک برای ساخت دیواره ها فشرده می شود. چاپ خانه 645 فوت مربع حدود 200 ساعت به طول انجامید و این شرکت قصد دارد طرح های بیشتری از خانه را در آینده بسازد.

با افزایش جمعیت ، راه حل هایی برای مدیریت منابع با استفاده از فناوری مانند کشاورزی عمودی و تحویل هواپیماهای بدون سرنشین ایجاد می شود. به ویژه شهرها نیاز به مدیریت م ،ثر منابع ، به ویژه مسکن ارزان قیمت و ایمن دارند که چاپ سه بعدی می تواند راه حلی برای آنها باشد. اتوماسیون در حال ایجاد روشهایی برای کارآیی و پایداری بیشتر این فرایندها بدون خطای انسانی و استفاده از موادی است که برای کره زمین بهتر است. چاپ سه بعدی در حال تغییر بسیاری از صنایع از جمله رباتیک ، مد و هوا و فضا است.

سرم پایدارتر – ایالات متحده

منبع: شلوغ

وارث مشترک یک مارک مراقبت از پوست بدون پلاستیک است و اولین محصول آن از کپسول های قابل تجزیه بیولوژیکی استفاده می کند. وراث مشترک محصولات خود را به عنوان تمیز ، با عملکرد بالا ، بدون ظلم ، بدون سیلیکون و بدون پلاستیک توصیف می کند و کلیه مواد مشتق شده از نخل و یا نارگیل دارای گواهینامه RSPO هستند. محصول اولیه این مارک ، یک سرم ویتامین C ، در بسته ای از کپسول های قابل تجزیه بیولوژیکی ، وگان (88 دلار برای یک عرضه دو ماهه) وجود دارد که می تواند در آب جوش بازیافت ، کمپوست یا ذوب شود تا با خیال راحت در سینک ظرفشویی ریخته شود. کپسول ها بر اساس استانداردهای OECD 301F به راحتی قابل تجزیه هستند.

محصول فعلی وراث مشترک و محصولات آینده در آینده ، با پایداری ازدواج می کنند تا محصولی ایجاد کنند که از نظر تئوری کارآیی داشته باشد و همچنین یک محصول مراقبت از پوست را با یک محصول تقسیم شده که استفاده آسان ، مسافرت و دور ریختن دارد ، ارائه دهد. وجدان از میله های شامپوی جامد گرفته تا محصولاتی که با زباله های زباله های چرخشی تولید می شوند ، بسیاری از ابتکارات پایداری مارک های زیبایی و مراقبت شخصی ، هم بر روند فرجام و هم بر روی تجربه مصرف کننده تأثیر می گذارند. در حالی که اکثر مصرف کنندگان نسبت به برخی تغییرات تحت تهدید تغییرات آب و هوایی ، مانند کاهش پلاستیک ها ، آگاه هستند ، اما آنها لزوما نمی دانند که محصولات سازگار با محیط زیست بیشتر به نظر می رسند و عدم انتظار فرصتی مناسب برای آموزش و نوآوری برند

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>