5 محصول زیبایی ابتکاری که باید در ژوئن 2021 تماشا کنید

Category: اخبار زیبایی پوست و مو | No comments

[ad_1]


برای دریافت جدیدترین اخبار مصرف کننده و صنعت ، روندهای برتر و چشم اندازهای بازار ، با اخبار Mintel همراه با نظرات تیم تحلیلگران گروه جهانی Mintel همراه باشید.

تیم مینتل از متخصصان جهانی زیبایی ، محصولات راه اندازی شده برای نیازهای جدید مصرف کننده را ردیابی می کنند. در این ماه ، آنها نوآورانه ترین محصولات مربوط به قالب جامد را مورد توجه قرار می دهند.

Hims The Blur Stick

او یک چوب کانسیلر برای مردان ایجاد کرده است که هدف آن پوشاندن ناصافی ناشی از سوختگی تیغ ، لکه ها ، نقص های پوستی و سیاهی حلقه است. این فرمول استفاده آسان ضد عرق است و توسط بازیکن سابق All-Star Major League Baseball Alex Rodriguez که با مارک های سلامتی ، Hims & Hers کار کرده است ، ایجاد و تأیید شده است.

در روند

روند زیبایی Mintel 2020 ، “Future of Color Cosmetics” پیش بینی کرد که حضور مردان در بازار لوازم آرایشی فراتر از پیشنهادات خنثی جنسیتی و محصولات برجسته ناامنی مردان باشد. ارائه راه حل های ساده و گسسته بهترین علاقه مردان در سراسر جهان را برانگیخته است.

در حالی که بازارهای غربی در استفاده از مواد آرایشی مردانه بسیار کند عمل کرده اند ، داشتن یک بازیکن بیس بال مشهور در جهان در راس این برند باعث افزایش دید و نشان دهنده رشد در این گروه می شود.

(در ماه مه 2021 در ایالات متحده راه اندازی شد)

– لورن گودزیت ، تحلیلگر ارشد زیبایی و مراقبت شخصی

بالش تراشیدن هانی

بالش تراشیدن هانی یک کرم اصلاح جامد بدون خرابکاری است که پوست را برای اصلاح آماده می کند و پس از آن نیازی به شستشو ندارد. گزینه جایگزین آگاه از محیط زیست ، مشتریانی را که کمبود وقت دارند ، سفر می کنند یا اصلاح خشک را ترجیح می دهند ، جلب می کند. این ماده حاوی قارچ های آداپتوژنیک ، آب کاکتوس و گلیسیرین است تا از یک سر خوردن نرم برای اصلاح و مرطوب نگه داشتن پوست اطمینان حاصل کند.

در روند

در ایالات متحده ، از هر 10 نفر سه نفر از افراد صابون ، حمام و دوش سعی می کنند هنگام استحمام یا دوش گرفتن آب کمتری استفاده کنند و این مسئله باعث ایجاد فرمول هایی می شود که اثر آب کاربران را کاهش می دهد. ترکیب قالب ها یا مواد منحصر به فرد که به طور معمول در محصولات مراقبت از پوست صورت یافت می شود ، یکی از روش های متقاعد کردن مصرف کنندگان برای فراتر از ماهیت عملکردی دسته های موبر است.

(در ماه مه 2021 در ایالات متحده راه اندازی شد)

– مونا چم ، هماهنگ کننده تحقیقات نوآوری زیبایی

نوار شامپو Rosé سفید کننده

گروه نوار شامپو فعالیت پرتاب را به عنوان یک گزینه بدون زباله و بدون پلاستیک مشاهده می کند. این نوار شامپو با رنگ صورتی ، موها را تمیز می کند در حالی که رنگ صورتی کم رنگ برای کمک به حفظ موهای صورتی رنگ شده یا افزودن رنگ صورتی به موهای طبیعی ، موها را تمیز می کند. برای موهای بلوند سفید یا روشن مناسب است ، شدت رنگ را می توان با توجه به اینکه چند بار از شامپو استفاده شده و روی بسته بندی های بازیافتی می آید ، تنظیم کرد.

در روند

از هر 10 بزرگسال انگلستان کمتر از یک نفر از شامپوهای تقویت کننده رنگ استفاده می کند ، بیش از یک چهارم خریداران رنگ موی خانگی انگلیس مایل به پرداخت هزینه بیشتر برای گزینه های سازگار با محیط زیست هستند. با توجه به Mintel Trend ، “Rethink Plastic” ، مصرف کنندگان از مشکلات ناشی از زباله های پلاستیکی آگاهی بیشتری دارند. در آلمان ، بیش از دو زن آلمانی از دو نفر از میله های شامپو / نرم کننده و بیش از چهار در 5 محصول صابون ، حمام و دوش استفاده کرده اند و علاقه مند به خرید محصولاتی با بسته بندی پلاستیکی کمتر یا صفر هستند.

(در مارس 2021 در انگلیس راه اندازی شد)

– فردا تسه ، هماهنگ کننده تحقیقات نوآوری در زیبایی

شامپو جامد 100٪ طبیعی سفارشی Homaë

فرمول و رایحه این شامپوی بدون زباله و جامد را می توان با توجه به ترجیحات کاربر و اهداف مراقبت از مو شخصی سازی کرد. فرمول را می توان با تقویت کننده ها با توجه به نیازهای موی کاربر و تنظیمات رایحه سفارشی کرد. هر تقویت کننده نتیجه خاص یا ترکیبی از موارد زیر را فراهم می کند: تغذیه ، ضد وز ، حجم ، سم زدایی و اثر سبک. این شامپو با منشأ 100٪ طبیعی و مواد اولیه سازگار با محیط زیست ساخته شده و در پارچه پنبه ای قابل استفاده مجدد پیچیده شده است تا از ضایعات پلاستیکی جلوگیری کند و در سه نوع وجود دارد: شهد انجیر ؛ و بدون عطر.

در روند

در فرانسه ، یک سوم از خانم های مراقبت از مو به محصولات شخصی بر اساس تراکم موهای خود و نتیجه نهایی دلخواه مانند حجم علاقه دارند ، در حالی که بیش از یک در هر پنج از طریق تنظیمات رایحه ، و بیش از یک در 10 از موارد مورد علاقه بسته بندی.

این محصول نمونه Mintel 2018 BPC Trend ، “زیبایی من ، قوانین من” است ، زیرا پاسخگوی تقاضای روزافزون مصرف کننده برای محصولاتی است که متناسب با روال شخصی و نیازهای کاربران است.

(راه اندازی شده در فرانسه ، آوریل 2021)

– دیانا آلوس کوستا ، ویرایشگر زیبایی نوآوری GNPD

پیمان Deo هلو طبیعی

پودر دئودورانت از رایحه هلو طراوت برخوردار است و در سایه ای رنگی برای زیر بغل هایی با ظاهری روشن تر ارائه می شود. پودر متخلخل امکان حذف فوری عرق و بو از هر قسمت عرق شده از بدن را فراهم می کند و پوست را ظرف سه ثانیه پس از استفاده تازه می کند. به صورت جمع و جور و در حین حرکت همراه با پف ساخته شده از مواد جمع کننده وجود دارد که باعث افزایش چسبندگی دانه های پودر به پوست می شود. ساخته شده با عصاره های طبیعی هلو ، لیمو ، چای سبز و برگ اکالیپتوس.

در روند

این محصول با استفاده از روند بسته بندی جهانی Mintel ، “بازگشت به ارزش” ، تأکید می کند که چگونه گزینه های راحت و بسته بندی می توانند محرک های خرید قانع کننده برای مصرف کنندگان آگاه از بودجه باشند.

(در ماه مه 2021 در کره جنوبی راه اندازی شد)

– هیون یانگ باک ، هماهنگ کننده تحقیقات نوآوری زیبایی GNPD

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>