5 روند غذایی و نوشیدنی ویروسی که از قفل لاک ظاهر شد

Category: اخبار زیبایی پوست و مو | No comments

[ad_1]

اوفلی بوچت


اوفلی در مورد تحقیقات و نوشیدنی های جهانی Mintel تحقیق کرده و می نویسد.

با همه گیر شدن بسیاری از افراد در خانه ، مصرف کنندگان بیشتر مشغول پخت و پز هستند و از سیستم عامل های رسانه های اجتماعی برای به اشتراک گذاشتن استفاده می کنند آنچه آنها با جامعه گسترده تر می خورند. مینتل نشان می دهد که بیش از چهار در ده مصرف کنندگان انگلیس محصولات غذایی / نوشیدنی خریداری کرده اند پس از مشاهده تأثیرگذارها در رسانه های اجتماعی ، آنها را توصیه / توصیه می کنید. TikTok در حین قفل های پی در پی به محبوب تبدیل شده است، سرگرمی را برای میلیون ها نفر فراهم می کند در حالی که به مردم اجازه می دهد دستور العمل ها و روند غذایی را به روشی سبک و سرگرم کننده به اشتراک بگذارند. به گفته تحلیلگران صنعت موبایل برج سنسور ، از آوریل سال 2020 ، از هر سه نفر انگلیس ، TikTok روی تلفن خود نصب شده بود و پس از اعلام نخستین قفل نخست وزیر انگلیس در مارس 2020 ، نصب آن 34٪ افزایش یافت.

فرصتی برای مارک های غذا و نوشیدنی وجود دارد برای هدف قرار دادن برخی از روند غذا و نوشیدنی که در سیستم عامل هایی مانند TikTok زنده شده است. در اینجا پنج روند شگفت آور وجود دارد که از قفل کردن ظاهر شده اند:

بیرون را بیاورید: قهوه دالگونا

منبع: BBC Food

قهوه دالگونا در طی چند ماه اول همه گیری ، زمانی که مصرف کنندگان به دنبال راه های جدید برای تولید مثل تجربه خدمات غذایی در خانه بودند ، ظهور کرد. این نوشیدنی که به نام آب نبات قندی کره ای “dalgona” معروف در دهه 70 و 80 میلادی نامگذاری شده است ، قبل از ریختن شیر ، با شلاق زدن قهوه فوری با شکر و آب داغ به میزان مساوی تهیه می شود. این اولین بار در نمایش محبوب کره ای “بهترین دستور العمل ستاره ها در فان-رستوران” ظاهر شد. به دنبال این قسمت ، قهوه dalgona در رسانه های اجتماعی به یک شور تبدیل شد. کره ای یوتیوب “چالش قهوه قرنطینه” J’adore بیش از 12.2 میلیون بازدید دارد و هشتگ #dalgonacoffee در TikTok تاکنون 450.9 میلیون بازدید داشته است.

ذهن خود را با استفاده از غلات مینیاتوری همه گیر کنید

منبع: Glamour

این بیماری همه گیر آسیب به سلامت روان افراد وارد کرده است. استرس و اضطراب ناشی از شیوع ویروس و از دست دادن عزیزان ، تأثیر قفل شدن و تنهایی و همچنین رکود اقتصادی اجتناب ناپذیر در سطح جهانی جای زخمی برجای می گذارد. در این زمینه ، جذابیت پذیرش یک پروژه غذایی پیچیده در سراسر همه گیر در حال افزایش است و می تواند در آینده نزدیک نیز ادامه یابد. مثلا، تحقیقات مینتل نشان می دهد که نیمی از مصرف کنندگان اسپانیایی می گویند آنها می خواهند بعد از COVID-19 غذاهای خانگی بیشتری تهیه کنند.

روند ویروسی غلات مینیاتوری اشتهای آشپزی خلاق را نشان می دهد زیرا میلیون ها نفر از TikTokers الهام گرفته اند که نسخه خود را از # پنکه (که اکنون 1.6 میلیارد بازدید از سیستم عامل دارد). غذای مینیاتوری مربوط به سنگ بنای فرهنگ پاپ ژاپن است که در سطح جهانی گسترش یافته است: Kawaii ، که به راحتی ترجمه می شود “زیبا” و نشان می دهد که نسخه های کوچکتر از همه چیز مردم را خوشحال می کند.

با Gardenscape Focaccia فرار کنید

منبع: Pinterest / خوشمزه

Gardenscape Focaccia یکی دیگر از روندهای غذایی ویروسی در رسانه های اجتماعی است که به مردم کمک می کند تا در زمینه پخت و پز و پخت خلاق باشند ، در حالی که آنها را ترغیب می کند نتایج دستورهای فریبنده بصری خود را با جوامع خود به اشتراک بگذارند. استفاده از فوکاشیای ایتالیایی به عنوان پایه ای برای خلاقیت توسط سامین نصرت در نمایش نمک ، چربی ، اسید ، گرما در نتفلیکس رواج یافت. هنرمندان آشپزی در اینستاگرام ، Reddit ، Pinterest و TikTok با استفاده از نان غلیظ و روغنی ایتالیایی به عنوان یک بوم ، این مرحله را به سطح دیگری می رسانند تا صحنه های گل را با استفاده از گیاهان و سبزیجات به تصویر بکشند. روند فوکشی باغچه با باغ Mintel مطابقت دارد “با چشمانت بخور” روند و پیشرفت اخیر آن فراتر از رنگ جدید.

به جذابیت بصری و بافت سبک Cloud Bread بپردازید

منبع: Food.com

به گزارش کیچن ، دستور اصلی اولین بار در دهه 1970 به عنوان بخشی از رژیم اتکینز با کربوهیدرات کم و پروتئین بالا محبوبیت پیدا کرد. نان ابر در ژوئیه 2020 دوباره ویروسی شد و در میانه بیماری همه گیر به عنوان یک درمان ساده (فقط سه ماده) ، سالم و همچنین از نظر بصری جذاب و قابل تنظیم است. Cloud Bread همچنین به نیازهای مصرف کنندگان برای تجربیات چند حسی از طریق غذا که در Mintel’s 2021 Food & Drink Trend برجسته شده است ، ذهن را تغذیه کنید. Abi Hwang-Nable (abimhn) ، که 4.5 میلیون پسندیدن در نمایش پخت خود را جمع کرد ، گفت که قسمت مورد علاقه او از نان این است که “مانند آب نبات حل می شود” در دهان خود

پیچ و تاب های جدید وگان را کشف کنید: هویج بیکن

منبع: Pinterest / Closet Cooking

ارتباط بین COVID-19 و شرایط بهداشتی ضعیف موجود ، بر قصد مصرف کنندگان برای استفاده از رژیم های غذایی مغذی تأثیر گذاشته است. قرار است Veganuary 2021 بزرگترین از زمان آغاز این کارزار در سال 2014 باشد ، با بیش از 500000 نفر به طور رسمی برای چالش 31 روزه وگان ثبت نام می کنند. علاقه به رژیم های وگان به دلایل بهداشتی رونق گرفته است اما بحران آب و هوا همچنین نگرانی های فزاینده ای را به ویژه در میان مصرف کنندگان جوان ایجاد کرده است.

هویج بیکن در TikTok به عنوان بازیگر و متعصب غذای وگان ویروسی شد تابیتا براون دستورالعمل خود را در مورد نحوه تهیه “بیکن” ترد با استفاده از فقط تعداد انگشت شماری از مواد اولیه به اشتراک گذاشت.

همه این روندها اشاره دارد عادات جدیدی که مصرف کنندگان در طی همه گیری ایجاد می کنند و این در آینده باقی خواهد ماند: علاقه به لذت بردن از تجارب غذایی چند حسی در خانه و همچنین تمایل به آزمایش دستور العمل های پایدار.

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>