5 آبجو که نوعی عطر و طعم را در نمایش کامل قرار می دهد

Category: اخبار زیبایی پوست و مو | No comments



برای اطلاع از آخرین اخبار مصرف کننده و صنعت ، روندهای برتر و چشم اندازهای بازار ، با اخبار Mintel همراه با نظرات تیم تحلیلگران گروه جهانی Mintel همراه باشید.

در دهه گذشته ، شیرهای آب فروشی و قفسه های خرده فروشی آبجو ارائه کرده اند که برخی از سبک های سنتی را که بیشتر در مورد محبوب ترین نوشیدنی های الکلی در جهان فکر می کنند ، گسترش می دهد. آبجوسازی ها از دسرها ، میوه ها و نوآوری های عطر و طعم منطبق با مناسبت ها الهام گرفته اند.

در اینجا ، تحلیلگران Mintel پنج آبجو را مورد توجه قرار می دهند که هنگام نوآوری در طعم دهنده ها کاملاً الهام بخش هستند:

Maison PIP – آبجو با آب میوه و میوه گل (فرانسه)

این آبجو سفید ارگانیک از خانه PIP با میوه میوه و پودر میوه تزریق می شود ، و به عنوان تازه و هیجان انگیز توصیف می شود. گفته می شود که این عطر و طعم مصرف کننده را از اروپا به آسیا ، در سراسر آمریکای شمالی “حمل و نقل” می کند. تقاضای متوقف شده برای سفر پس از قفل به معنای حمل و نقل ، عطر و طعم های عجیب و غریب مانند این است که با گلوتروتترهای احتمالی طنین انداز می شود.

Nightjar Brew Co – Turbo Tuk Tuk Thai-PA با نارگیل و بادرنجبویه (انگلستان)

Turbo Tuk Tuk Thai-PA شرکت Nightjar Brew Co آبجو با چیپس نارگیل ، علف لیمو و لیموترش ، با 20٪ مالت گندم برای ایجاد “ایجاد ابری کامل” دم می شود. طعم های پیچیده گرمسیری از مواد طبیعی تشکیل شده است.

آب کلیر آساهی – آبجو شکوفه های گیلاس بهار (ژاپن)

آبجو شکوفه های گیلاس بهاره Asahi را پاک کنید یک نوع فصلی و نسخه محدود است و دارای سه نوع رازک برای “عطر لوکس و احساس طراوت دهان” است. نام آبجو “Sakura no Utage” است ، که می تواند به عنوان “Sakura Banquet” ترجمه شود ، اشاره به مهمانی های مشاهده شکوفه های گیلاس. مشروبات الکلی در تابستان 2021 مشتاقانه احساس می کنند که تجربه فرهنگ ژاپنی را برای همراهی با مشاهده آنها دارند المپیک توکیو.

– مارتین پاسکو ، تحلیلگر جهانی – غذا و نوشیدنی

نصف جریب تولید آب – پشته گندم (ایالات متحده)

این آبجو همکاری فصلی بین آبجوسازی بود نصف هکتار، موسسه هنر شیکاگو و Brewseum شیکاگو، موزه ای در حال توسعه که هدف آن برجسته کردن جای آبجو در تاریخ است. این نمایشگاه در انتظار نمایشگاه آینده موسسه هنر شیکاگو “مونه و شیکاگو” ایجاد شده است.

این آبجو اساساً تابستان در یک قوطی بود. این یک آبجو گندم (گندم کم رنگ آمریکایی) است و دارای رایحه مرکبات است و آن را به یک آبجو سبک تابستانی کامل تبدیل می کند. برای حیاط خانه ، باربیکیو و هر چیز دیگری که به دنبال یک آبجو تابستانی هستید عالی است. به عنوان کسی که از یک آبجو سبک تر لذت می برم ، برای مدت کوتاهی این ماده اصلی در یخچال من بود. نیازی به ذکر نیست ، طراحی بسته بندی زرق و برق دار است.

این آبجو در هنگام تعطیل شدن بیشتر شیکاگو (از جمله موسسه هنر و نمایشگاه آتی مونه) در اوج همه گیر منتشر شد. این آبجو راهی عالی برای احساس ارتباط از طریق امنیت خانه با شهر بود. محلی گرایی ، یکی از ارکان Mintel Trend Driver ، “محیط اطراف” ، محرک اصلی رفتارها است. بیش از نیمی از مصرف کنندگان آمریکایی موافق هستند که احساس عضویت در یک جامعه برای آنها مهم است و این آبجو راهی عالی برای انجام این کار در ماه های ابتدایی همه گیری بود.

– کیتلین کامپ – تحلیلگر بینش مصرف کننده ، تحقیقات ایالات متحده – غذا و نوشیدنی

Humble Forager – Coast Sunset (ایالات متحده)

گاهی اوقات آبجو با طعم بیش از حد ، تولید کنندگان آب طعم زیادی می دهند و ungapatchka است. بیش از حد طعم و مزه که آبجو بهتر باشد اگر تولید کنندگان فقط روی یک یا دو پروفیل طعم تمرکز کنند. خوشبختانه ، غروب آفتاب ساحلی از این مسئله جلوگیری می کند و طعم های مختلف عمدتا همه با هم کار می کنند. طبق تحقیقات مینتل در مورد آبجو ، 23٪ از افراد آبجو در سال 2020 در سه ماه گذشته یک آبجو با طعم طعم دار داشتند در مقایسه با 17٪ از آبجوها.

در حالی که من عطر و طعم مارشمالو یا پنیر خامه ای دریافت نکردم ، آبجو دارای خامه ای خوب بود که به خوبی با گیلاس های ترشی کار می کرد و من اشاره ای به ترقه وانیل و گراهام کردم. من به طور کلی از آبجو لذت بردم هر چند که ترد بودن گیلاس کمی قوی بود و بر سایر طعم ها تسلط داشت. من این را به کسانی که از تجربه های بی نظیر طعم و همچنین طرفداران آبجو ترش لذت می برند ، توصیه می کنم.

– کالب برایانت ، دانشیار – غذا و نوشیدنی

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>