4 محصول نوآورانه مراقبت از منزل برای تماشای در سال 2021

Category: اخبار زیبایی پوست و مو | No comments

[ad_1]

امیلیا توگناچینی


امیلیا در مورد تحقیق و نوشتن گزارش های انگلستان ، با تمرکز بر امور خانگی ، BPC و مارک ها.

COVID-19 مفهوم سلامتی و سلامتی را در کانون توجه قرار داده است و تأکید بر اهمیت یک محیط امن و تمیز در خانه ، همانطور که در روند مراقبت از خانواده جهانی Mintel 2021 بررسی شده است خانه امن ، خانه آرام. به عنوان مثال تحقیقات مینتل از سال 2020 نشان می دهد که بیش از نیمی از مصرف کنندگان کانادایی که خانه را تمیز می کنند برای جلوگیری از شیوع بیماری این کار را انجام می دهند ، در حالی که اکثر مصرف کنندگان برزیلی تمیز کردن عمیق کل خانه را اغلب حتی با پایان شیوع COVID-19 ادامه می دهند. . همچنین تمرکز بیشتری بر روی سلامتی وجود داشته استیک سوم مصرف کنندگان انگلستان طبق تحقیقات مینتل از سال 2020 ، از زمان شیوع COVID-19 در تمرینات خانگی بیشتری شرکت کرده اند.

در همان زمان ، به عنوان روند مراقبت از خانواده جهانی Mintel 2021 بشریت در خانه آغاز می شود نمای کلی، تعامل بیشتر مصرف کننده با مراقبت از خانه که توسط همه گیری ایجاد شده است ، مارک های مراقبت از منزل را در موقعیت منحصر به فردی قرار داده است اعتماد و اقتدار ، و افزایش کنجکاوی مصرف کنندگان در مورد صنعت مراقبت از خانه.

در حالی که استفاده از واکسن محلی به آرامش تدریجی محدودیت های COVID-19 و بازگشت به سبک زندگی قبل از همه گیری در طی ماه های آینده کمک می کند ، مارک های مراقبت از خانه در حال حاضر با راه اندازی سلامت محور و ترویج انجمن هایی با سلامتی و فراتر از بهداشت منزل ، گروه خود را مختل می کنند. .

کارهای روزمره مراقبت از منزل را ارتقا دهید و ارتباطات مربوط به سلامتی و سلامتی را ارتقا دهید

از آنجا که سلامتی و سلامتی به عناصر اصلی تفکر مصرف کننده تبدیل می شوند ، محصولات مراقبت از منزل با فرمول های الهام گرفته از طبیعت و برای حفظ سلامت پوست یا سایر اعضای بدن جذاب تر می شوند. این به شما کمک می کند تا مارک ها به عنوان بازیگران میان صنعت بین دسته بندی های خانگی و زیبایی و مراقبت شخصی (BPC) قرار بگیرند.

به عنوان مثال کاغذ توالت O Green Tea Premium ، با چای سبز ارگانیک مجاز از گیاه چای سبز Boseong کره جنوبی تهیه شده و همراه با ویتامین A و کاروتن برای تغذیه و تغذیه پوست است. این محصول مخصوصاً برای پوست های حساس نشان داده می شود زیرا سفید نشده و برای تمیز و سالم ماندن پوست تحت عقیم سازی در دمای بالا قرار می گیرد.

ای کاغذ توالت سبز ممتاز

منبع: اینستاگرام ،ogreenteatoiletpaper

YUCO نام تجاری جدیدی برای تولید مایعات شستشو است که در ابتدای سال 2021 راه اندازی شد و به طور خاص برای دستیابی نرم و نرم تولید شده است. مایع شستشوی YUCO دارای لایه ای از روغن نارگیل طبیعی است که به وضوح در بالای فرمول قابل مشاهده است و قبل از استفاده باید تکان داده شود تا از حداکثر عملکرد و محافظت از پوست در برابر مواد شیمیایی اطمینان حاصل شود. مایع لباسشویی YUCO برای پوست های حساس نشان داده شده و نوید ظروف کاملا تمیز و دست سالم را می دهد. دستان خشک و تحریک شده به یک خاطره دور تبدیل می شوند.

مایع لباسشویی YUCO

منبع: اینستاگرام ، @ yuco

برای فردایی سبزتر و سالم تر ، مشتریانی را در مورد موضوعاتی که برای آنها مهم است ، آموزش دهید

درایور Mintel Trend حقوق برجسته می کند که چگونه ، اکنون بیش از هر زمان دیگر ، مصرف کنندگان باید احساس احترام ، محافظت و حمایت کنند. مارک های مراقبت از منزل می توانند فراتر از پایداری حرکت کرده و مصرف کنندگان را توانمند کنند تا تصمیمات بهتری برای خود و نسلهای آینده بگیرند.

پاک کننده ماشین ظرفشویی Eco Planet Kaffir & Lemon با ترکیبات گیاهی و معدنی فرموله شده است تا انتخاب ملایم تری را برای خانواده و محیط طبیعی فراهم کند. این محصول در یک طرح بسته بندی لاک پشت شکل کاملا خرده فروشی می شود که کاملاً به جنبه آموزشی Mintel 2021 Global Home House Care Trend کمک می کند. بشریت در خانه آغاز می شود. از آنجا که لاک پشت ها نمادی قدرتمند از آلودگی های دریایی و پلاستیکی را نشان می دهند ، طراحی منحصر به فرد بسته بندی به ایجاد آگاهی از محیط زیست کمک می کند ، نه تنها افرادی که قبلاً با چنین موضوعاتی آشنا هستند ، بلکه همچنین مصرف کنندگان کمتر با ایده های مربوط به پایداری مورد توجه قرار می گیرند.

پاک کننده ماشین ظرفشویی Eco Planet Kaffir & Lemon

منبع: Mintel GNPD

مارک لوازم خانگی Unilever Sieben Generationen – که به آن Seven Generation نیز می گویند – بطری مخصوص مواد شوینده مایع لباسشویی ساخته شده از 100٪ پلاستیک بازیافتی را از هامبورگ آلمان راه اندازی کرد. این محصول تفسیر منحصر به فردی از Mintel ارائه می دهد بومی گرایی Trend Pillar ، زیرا در قفسه های فروشگاه های شهر هامبورگ موجود است و با همکاری شریک محلی پسماند Veolia ایجاد شده است. توسعه محصول جدید (NPD) همچنین تصویری از چگونگی آن ارائه می دهد مارک های مراقبت از منزل می توانند محرک تغییرات اجتماعی شوند و رفتارهای آگاهانه از محیط زیست را ارتقا دهند – اکثر مصرف کنندگان آلمانی اتفاق نظر دارند که وقتی می توانند نتایج اقدامات را ببینند جذاب تر است که به روشی سازگار با محیط زیست رفتار کنند.

شوینده مایع خشک و تمیز Unilever Seventh Generation Seventh

منبع: Mintel GNPD

آنچه ما فکر می کنیم

همانطور که مصرف کنندگان بیشتر کنجکاو می شوند و توجه بیشتری به کارهای روزمره مراقبت از منزل و خرید آنها نشان می دهند ، مارک های مراقبت از منزل این فرصت را دارند که از برچسب های تمیز کردن و بهداشت منزل به مارک های سبک زندگی منتقل شوند. NPD طراحی شده برای حمایت از بهزیستی جسمی و روانی علاوه بر تلاش در مراقبت از منزل ، باعث ارتقا assoc ارتباط با مراقبت از خود و سلامت جامع خواهد شد در عین حال ، محصولات و ابتکاراتی که با هدف توانمندسازی مصرف کنندگان در تصمیم گیری بهتر و آگاهانه تر انجام می شود ، به مارک ها کمک می کند تا ارتباط محکم تری با مصرف کنندگان برقرار کرده و نقش تأثیرگذارتری در زندگی آنها داشته باشند.

اکنون اقدام برای استفاده کامل از تمرکز فوق العاده در اقدامات مراقبت از خانه و شرکت هایی که توسط بیماری همه گیر و اضطراب بهداشت مربوط به آن ایجاد می شوند ، کلیدی است.

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>