
[ad_1]
برای اطلاع از آخرین اخبار مصرف کننده و صنعت ، روندهای برتر و چشم اندازهای بازار ، با اخبار Mintel همراه با نظرات تیم تحلیل گران گروه جهانی Mintel همراه باشید.
تیم مینتل از متخصصان جهانی زیبایی ، محصولات راه اندازی شده برای نیازهای جدید مصرف کننده را ردیابی می کنند. در این ماه ، آنها نوآورترین محصولات عرضه شده در رابطه با غذا را مورد توجه قرار می دهند.
کرم منجمد Vue De Pulang

منبع: نمایی از پولانگ
نمای پولنگ Frozen Cream یک کرم صورت با ژل قابل فریز است و دارای بافت های قابل تغییر است. این ماده به گونه ای طراحی شده است که به مدت چند ساعت در فریزر نگهداری شود و به یک شکل شبیه یخ تراشیده شود. این محصول در صورت نگهداری در دمای پایین به مدت چند ساعت و یا بعد از فقط یک ساعت در فریزر به صورت یک شکل مانند سوربت تبدیل می شود تا پس از استفاده ، احساس خنک سازی بیشتری روی پوست ایجاد شود.
در روند:
این محصول تقریباً نیمی از مصرف کنندگان آمریکایی را که از مراقبت از پوست جامد استفاده کرده اند و دوباره امتحان می کنند مورد توجه قرار خواهد داد.
(در فوریه 2021 در ایالات متحده راه اندازی شد)
– شارون کوک سی لینگ ، معاون دانشیار ، جنوب شرقی آسیا ، زیبایی و مراقبت شخصی
اسموتی اسموتی شستشوی بدن Dove Kids Care Foaming
با تشکر از فرمول ملایم ، عطر و بوی سرگرم کننده و بافت بازی کبوتر Smoothie Body Wash Foaming Body Wash کودکان را به سفر خود مراقبتی می برد. حمام حبابی ، شستشوی بدن و شستشوی بدن با استفاده از رایحه های سرگرم کننده (به عنوان مثال اسموتی توت ، آب نبات پنبه ای ، کلوچه نارگیل) ، بافتهای بازیگوش و فرمول های رنگارنگ ، به کودکان کمک می کند تا جنبه سرگرم کننده مراقبت از خود را کشف کنند. هر محصول دارای اظهارات مثبتی است که کودکان هر روز می گویند ، تصاویر جالب و دسترسی به منابع پروژه عزت نفس کبوتر.
در روند:
محصولات صابون ، حمام و دوش که تجربه مراقبت از خود را برای کودکان فراهم می کنند ، والدینی را که به دنبال روش های جامع برای مدیریت بهزیستی ذهنی فرزندان خود هستند ، جذب خواهد کرد. تقریباً از هر پنج والدین آمریکایی دو نفر بیشتر به مدیریت سلامت روان فرزندان خود کمک می کنند ، در حالی که بیش از یک سوم بیشتر به مدیریت اعتماد به نفس فرزندان خود کمک می کنند.
(در فوریه 2021 در ایالات متحده راه اندازی شد)
– اولیویا گویناوگ ، تحلیلگر مراقبت از منزل و منزل
کارادا Meguricha Moistia
کارادا مگوریچا Moistia اولین چای غیر قندی ژاپن با ادعای غذایی با عملکرد است که برای حفظ رطوبت و جلوگیری از خشکی پوست طراحی شده است. Coca-Cola Japan Ltd. چای را با همکاری نیهوندو. این چای حاوی 120 میلی گرم اسید هیالورونیک و همچنین 9 ماده گیاهی شرقی برای تقویت گردش خون است.
در روند:
این مارک با افزودن مزایای مراقبت از پوست به چای تقویت کننده گردش خون سالم ، علاقه روزافزون به زیبایی در داخل را برآورده می کند. در ژاپن ، تقریباً دو سوم مصرف کنندگان معتقدند که رژیم غذایی سالم می تواند برای پوست و مو مفیدتر از محصولاتی باشد که آنها استفاده می کنند. این محصول همچنین به Mintel Trend ، “Total Wellbeing” ضربه می زند ، که در مورد چگونگی مصرف کنندگان به دنبال راه حل هایی است که سلامت آنها را به روشی راحت تکمیل می کند.
(در ژانویه 2021 در ژاپن راه اندازی شد)
– ریکو هاسگاوا ، تحلیلگر ارشد زیبایی و مراقبت شخصی
اسفنج آرایشی خالص Beautyblender Bio

منبع: BeautyBlender
اسفنج آرایشی خالص Beautyblender Bio با 60٪ پایه نیشکر تجدید پذیر و بازسازی شده ساخته می شود ، آرایش را به راحتی مخلوط می کند ، همان جستن و لطافت اولیه را ارائه می دهد. این محصول همچنین با قوطی جدید ساخته شده از رزین های بازیافتی پس از مصرف ، با صرفه جویی در مصرف آب و 1.50 میلیون گرم پلاستیک بکر ، با پایداری بیشتری تولید می شود ، بنابراین انتشار CO2 خنثی می شود.
در روند:
از نظر Mintel Trend ، ‘Rethink Plastic’ ، اسفنج نگرانی های فزاینده ای در مورد پایداری و ضایعات پلاستیکی را افزایش می دهد. این همچنین نمونه ای از Mintel Trend ، “زباله های زیر صفر” است ، که به موجب آن مصرف کنندگان به دنبال محصولات و مارک های کاملاً بسته بندی شده ای هستند که از طریق دیدگاه اخلاقی با استفاده مجدد از مواد و بازیافت مواد ، زنجیره تأمین خود را نو می کنند. در ایالات متحده ، بیش از نیمی از زنان 18 تا 34 سال از اسفنج / مخلوط کن آرایش استفاده می کنند و یک سوم از مصرف کنندگان BPC در هنگام خرید محصولات به دنبال ادعاهای سازگار با محیط زیست مانند مواد پایدار هستند.
(در فوریه 2021 در ایالات متحده راه اندازی شد)
– دیانا آلوس کوستا ، مدیر پوشش نوآوری زیبایی GNPD
Leave a reply