4 محصول زیبایی ابتکاری که باید در آوریل 2021 تماشا کنید

Category: اخبار زیبایی پوست و مو | No comments



برای دریافت آخرین اخبار مصرف کننده و صنعت ، روندهای برتر و چشم اندازهای بازار ، با اخبار Mintel همراه با نظرات تیم تحلیل گران گروه جهانی Mintel همراه باشید.

تیم مینتل از متخصصان جهانی زیبایی ، محصولات راه اندازی شده برای نیازهای جدید مصرف کننده را ردیابی می کنند. در این ماه ، آنها محصولی را که مربوط به ماسک های محافظ است ، مورد توجه قرار می دهند.

رایحه برای اسپری ماسک خوب Inner Peace

منبع: بوی خوب

عطر و بوی Good Inner Peace Mask Spray یک عطر محیطی است که به منظور اسپری شدن در قسمت خارجی پوشش صورت طراحی شده است. گفته می شود که از روغنهای اساسی عنبر تازه و مشک تمیز ساخته شده است ، بوی نامطبوع را نفی می کند و عوامل بویایی مرتبط با محیطی مانند بیمارستانها را پنهان می کند تا ذهن را راحت کند ، احساس راحتی و لذت ایجاد کند و به فرد کمک کند تا در مکانی اغلب نفس راحتی بکشد پر از اضطراب

در روند:

تأثیر طولانی مدت Covid-19 بر سلامت روان فرصتی را برای مارک های مراقبت هوایی فراهم می کند تا از رایحه درمانی برای پاسخگویی به تقاضای جدید مراقبت از خود و کاهش استرس استفاده کنند. در واقع ، به ازای هر Mintel Trend ، “حالت به سفارش” ، مصرف کنندگان به دنبال محصولات مراقبت شخصی هستند تا آرام شوند و با خود احساس خوبی داشته باشند. در ایالات متحده ، از هر پنج مصرف کننده مراقبت های هوایی که در سال 2020 بیشتر از مراقبت های هوایی استفاده می کردند ، سه نفر می خواستند فضای مطبوعی ایجاد کنند و همچنین نیمی از مصرف کنندگان که می خواهند روحیه خود را بهبود ببخشند و از هر 5 نفر دو نفر برای سلامتی.
(در فوریه 2021 در ایالات متحده راه اندازی شد)
– دیانا آلوس کوستا ، ویرایشگر زیبایی نوآوری GNPD

توسط Terry Hyaluronic Hydra-Concealer

توسط Terry Hyaluronic Hydra-Concealer کانسیلر حاوی 87٪ فرمول مبتنی بر مراقبت از پوست است که به عادات جدید آرایش صورت پاسخ می دهد. این ماده حاوی اسید هیالورونیک برای مرطوب سازی ، تسکین و پر شدن ناحیه چشم و همچنین عصاره دانه شاه بلوط اسب برای بهبود گردش خون و ایجاد تیرگی های چشم است.

On-Trend:

استفاده از ماسک نیاز به یافتن راه حل هایی برای ایجاد آرایش صورت را با محصولات سازگار خارج از پایه ایجاد می کند. در کره جنوبی و ژاپن ظاهر بدون فنداسیون در حال حاضر رایج است ، جایی که استفاده از کانسیلرها به جایگزینی برای پایه برای اصلاح و حتی رنگ پوست تبدیل می شود. در نتیجه بیماری همه گیر COVID-19 ، یک پنجم زنان فرانسوی از آرایش و / یا محصولات پوششی کمتری استفاده می کنند ، بنابراین محصولات ترکیبی که تمرکز خود را بر روی مراقبت دارند ، ارزش بیشتری برای پول – و دلیل خرید – به مصرف کنندگان می دهند. همانطور که در Mintel Beauty Trend ، “Beauty” تجزیه و تحلیل شده است ، این یک تغییر ضروری در پیشنهاد مارک های زیبایی معتبر است [Re]ارزش.’
(در ژانویه 2021 در فرانسه راه اندازی شد)
– مارگاکس کارون ، تحلیلگر زیبایی جهانی

منبع: سلدرما

Celderma Undermask

زیر ماسک Celderma یک وصله خنک کننده و تسکین دهنده است که برای پوشیدن در زیر ماسک صورت طراحی شده است. این پچ به گونه ای طراحی شده است که به اندازه کافی توسط ماسک PPE صورت پوشانده شده و امکان دسترسی به پوست را فراهم می کند تا بتوان آن را در طول روز مدیریت کرد. ادعا می کند که در جلوگیری از مشکلات ناشی از استفاده از ماسک صورت ، با آلانتوئین و درخت چای برای آرام کردن پوست و هیدروژل برای اثر خنک سازی فوری مثر است.

On-Trend:

استفاده از ماسک صورت PPE در مکان های عمومی در اطراف کره جنوبی اجباری است و مراقبت از پوست تسکین دهنده و ضد تحریک افزایش محبوبیت را به همراه داشته است. این محصول مورد توجه مشتریان زیبایی کره جنوبی قرار می گیرد ، همانطور که در Mintel Beauty Trend ، “Beauty” شرح داده شده است [Re]ارزش.’
(در مارس 2021 در کره جنوبی راه اندازی شد)
– هوا جون لی ، تحلیلگر ارشد زیبایی و مراقبت شخصی

تابلوچسبهای معطر Officine Universelle Buly برای ماسک ها

منبع: Officine Unniverselle Buly

تابلوچسبهای معطر Officine Universelle Buly برای ماسک ها یک راه حل فوری و برتر برای مبارزه با نفس کشیدن ماسک است. آنها برچسب های معطر یکبار مصرف هستند که روی ماسک های صورت زده می شوند تا بوی مطبوعی را ایجاد کنند. دارای نت های نعناع فلفلی ، لیمو و اکالیپتوس است که به عنوان “سه گالوانیزه ، ضد عفونی کننده” و استفاده از بویایی نظافت توصیف می شود.

On-Trend:

همانطور که در Mintel Beauty Trend ، زیبایی تجزیه و تحلیل شده است [Re]لوکس های ارزشمند ، کوچک و مبتکرانه که دلایل جدیدی برای سر و صدا فراهم می کنند ، باعث اختراع مجدد بخش لوکس می شوند. این روند به بیش از سه مصرف کننده فرانسوی پاسخ می دهد که همیشه در جستجوی مواردی هستند که زندگی آنها را آسان می کند. این یک مکمل برای محصولات مراقبت از دهان و دندان با ایجاد بهبود طولانی مدت در مشکلات نفس هنگام استفاده از ماسک صورت ارائه می دهد. مارک های معتبر و لوکس ضمن ارائه محصولات سطح پایین و مبتنی بر آرم که به عنوان کالاهای جمع آوری شده و با ارائه لوکس های کوچک در زمان سختی ، یکپارچگی قیمت را حفظ می کنند.
(در مارس 2021 در فرانسه راه اندازی شد)
– مارگاکس کارون ، تحلیلگر زیبایی جهانی

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>