3 استراتژی برنده برای اپراتورهای خدمات غذا

Category: اخبار زیبایی پوست و مو | No comments

[ad_1]

تریش کدی


تریش کدی یک تحلیلگر ارشد خدمات غذایی است ، و گزارش هایی در مورد بازار غذا خوردن در خارج از انگلیس می نویسد. وی پیش از این به عنوان آشپز رستوران در لندن کار می کرد.

سرانجام انتظار برای اپراتورهای خدمات مواد غذایی در انگلستان به پایان رسید ، زیرا در هفته آینده بعد از 14 ماه شرایط تجارت فوق العاده چالش برانگیز ، در نهایت آنها مجاز به صرف ناهار خوری در داخل خانه خواهند بود. به دنبال ایجاد استقبال از میهمانان در خانه هستیم ، ما 3 استراتژی اصلی را برای کمک به مشاغل خدمات غذایی مشخص کرده ایم شروع مبارزه با بهبودی:

1. به روند حق بیمه ضربه بزنید

مواد غذایی شاهد جابجایی به سمت حق بیمه با بیش از یک پنجم مصرف کنندگان احتمالاً اولویت بندی مراکز فروش مواد غذایی است که غذاهایی را تهیه می کنند که تهیه آنها در خانه دشوار است. این امر خصوصاً در مورد افراد 18-44 ساله اتفاق می افتد.

آتش سوزی دشت شهر سفید لندن یک نمونه عالی از غذایی است که نمی توان به راحتی در خانه تکرار کرد. این متخصص در سبک کباب سازی کانزاس سیتی (ایالات متحده) است که شامل پخت انواع گوشت ها در یک بشکه گودال یا کوره ذغالی در دمای پایین در طی چندین ساعت است که سپس با یک سس BBQ چسبناک ساخت داخل برداشته می شود.

کباب پز سبک کانزاس سیتی

منبع: آتش دشت

مفهوم دیگری که در نتیجه همه گیری دنده ها را تغییر داده است آقای جی سوهو لندن بنیانگذار ساموئل هایم به جای ادامه قالب مرغ سوخاری گرفته و برو ، با آن همکاری کرد غذا است و توو سرآشپزهای آنا گونسالوز و زیجون منگ به عنوان یک رستوران کامل سرویس متخصص در راه اندازی می شوند غذاهای آزمایشی تایوانی.

رشته فرنگی سرد الهام گرفته از تایوانی

منبع: اینستاگرام ،mrjirestaurant

از زمان بازگشایی ، آقای جی نظرات جالب توجهی از جمله جی رینر از گاردین در 9 مه 2021 دریافت کرده است: “اما قلب های مرغ سرخ شده پوسته پوسته ای من را با یک عروسک سس کاری شیرین ، که درون برگ های کاهو شکل کانوی شکل قرار گرفته است ، خیلی دوست دارم. این یک بسته کاهو است و با رقصیدن در کانون توجه قرار می گیرد. “

از آنجا که مردم به طور فزاینده ای مقرون به صرفه می شوند ، برای اپراتورها بسیار مهم است که هر چند وقت یکبار به مشتریانی برسند که احتمالاً بخواهند از یک غذای برتر لذت ببرند ، خواه این غذا باشد با استفاده از تکنیک های تخصصی یا جفت غذایی منحصر به فرد با فاکتور “واو” کاملاً پخته شود، برخلاف ساندویچ و سالاد که ممکن است تهیه آن در خانه آسان تلقی شود.

2. سازگار با الویت های مختلف بهداشتی مصرف کنندگان جوان و پیر

تحقیقات Mintel نشان می دهد که اضطراب های مربوط به سبک زندگی – مانند نگرانی های مربوط به قرار گرفتن در معرض ویروس کرونا – در موج اول بیشتر بود ، که نشان دهنده حس گسترده شوک مصرف کنندگان در مورد اعمال سطح بی سابقه ای از محدودیت های زندگی است. در حالی که اعتماد به نفس بالاتر در مصرف کنندگان ، ترس از انتقال خدمات آنلاین غذا مانند سفارش تحویل در منزل را کاهش داده است ، بسیاری احساس تجربه بیشتری کرده اند.

همانطور که فروشگاه های غذا اتاق های غذاخوری خود را دوباره باز می کنند ، تصور می شود که تقاضا برای تحویل در خانه کاهش می یابد زیرا مردم یکبار دیگر احساس امنیت می کنند که در مواد غذایی غذا بخورند. با این وجود رعایت استانداردهای بهداشتی و بهداشتی غذا برای اپراتورها مهم است تا هرگونه ترس از ویروس کرونا را هنگام صرف غذا بیرون از منزل تسکین دهند.

از دید یک مشتری قدیمی ، مواد غذایی باید بر روی ایمنی و بهداشت مواد غذایی تمرکز کنند. بیش از یک سوم افراد بالای 65 سال فروشگاه های غذایی را که اطلاعات واضحی در مورد روش های بهداشتی از COVID-19 در مقابل یک پنجم افراد 18-44 ساله نشان می دهند ، در اولویت قرار می دهند.

با توجه بیشتر به شفافیت ایمنی و بهداشت ، اطلاع رسانی اقدامات انجام شده برای کاهش خطر ابتلا به COVID-19 بسیار حیاتی است.

دستورالعمل های ایمنی JD Wetherspoon ، 4 ژوئیه 2020

منبع: مینتل

در همین حال ، افزایش نگرانی در مورد بهداشت در طول COVID-19 ، سرعت دور شدن از لمس سطوح و به اشتراک گذاشتن ظروف به تقاضای بیشتر برای خدمات بدون تماس. این هدایت توسط جوانان 18-44 ساله انجام می شود که بیشتر احتمال دارد مراکز فروش مواد غذایی را که خدمات بدون تماس ارائه می دهند اولویت قرار دهند.

بدون شک ، اتوماسیون در مراکز فروش مواد غذایی سرعت خدمات ، دقت و صحت و در مقابل COVID-19 ، بهداشت بهتر را نیز به همراه دارد. پرداخت های بدون پول را به عنوان مثال در نظر بگیرید. آنچه که بعنوان یک روش پرداخت که سرعت خدمات و دقت معاملات را بهبود می بخشد ، در حال حاضر یک راه حل عملی برای کاهش شیوع ویروس است.

مشتریان در جی دی وترزپونز، به عنوان مثال ، اکنون این گزینه را خواهد داشت که یا از برنامه شرکت برای سفارش مستقیم از میز خود استفاده کند و یا از یک کارمند بخواهد سفارش خود را در میز بگیرد ، زیرا دستورالعمل های دولتی میخانه ها فقط برای سرویس میز کار می کنند. مشتریان همچنین می توانند از طریق میز خود ، با استفاده از دستگاه پرداخت قابل حمل ، کارت را پرداخت کنند.

این راه حل های خودکار به وضوح نیاز افراد به مخلوط شدن در میله را برطرف می کند و اگرچه اتوماسیون نمی تواند جایگزین لمس انسان شود ، اما جنبه بهداشتی آن باعث می شود افراد بیشتری با احتیاط به مراکز فروش اتوماسیون در آغوش اتوماسیون بپردازند.

3. از رونق اقامتگاه ها و افزایش علاقه به منابع محلی بیشترین استفاده را ببرید

اگرچه کاهش گردشگری ورودی به انگلستان به برخی از اپراتورهای خدمات مواد غذایی ، به ویژه آنهایی که در مراکز شهر مستقر هستند ، آسیب خواهد رساند ، اما بسیاری از آنها این فرصت را دارند که از ترجیح انگلیس برای اقامت در هتل استفاده کنند. آنها همچنین می توانند درخواست تجدید نظر بیشتری را دریافت کنند زیرا بیش از یک سوم مصرف کنندگان علاقه مندند از مناطق محلی خود برای کشف غذاهای محلی انگلیس دور شوند.

در یک افزایش دیگر ، بیش از یک چهارم مصرف کنندگان در حال حاضر بیشتر در اولویت قرار دادن مواد غذایی هستند که از محصولات انگلیس در پاسخ به COVID-19 استفاده می کنند، که فرصت های بیشتری را برای اپراتورهای خدمات مواد غذایی فراهم می کند تا مواد تشکیل دهنده محلی خود را برجسته کرده و در غذاها و نوشیدنی های خود تولید کنند ، زیرا آنها خود را به عنوان گزینه “محلی” ترجیح می دهند.

gastropub با کانسپت اتاق در این فضا به خوبی بازی می کند. به عنوان مثال دو و همسر سام و جورجی پیرمن ، برنامه هایی را برای افتتاح گاستروپاب اعلام کرده اند دوک دو سرخ واقع در آکسفوردشایر در نزدیکی روستای کلمسکات امسال. گاستروپاب با اپراتورهای اتاق با آشپزهای متخصص گوشت و گوشت بریتانیایی ریچارد ترنر و ریچارد سندیفورد برای ایجاد منویی از گوشت و سبزیجات کبابی بزرگ همکاری کرده است ، در حالی که دو سرخ دوک شامل یک ساختمان داخلی برای جای دادن اتاق های خواب بیشتر هتل است ، فضای غذاخوری و بار بزرگتر و یک اتاق باغ. در هنگام باز شدن در مجموع 19 اتاق خواب خواهد داشت.

اتاق آپریتیف دو سرخ دوک

منبع: فیس بوک ، دو سرخ دوک

برخی از سرآشپزها و صاحبخانه ها همچنین با بهره گیری از اقتصاد ضعیف ، سایت های جدیدی را در مراکز شهر به دست آورده اند تا در زمان مناسب برای رونق اقامتگاه ، آنها را به میخانه و هتل تبدیل کنند. به عنوان مثال ، آندرو کلارک آشپز سابق سنت لئوناردز و خانه برونزویک (لندن) برای راه اندازی و بهره برداری از چندین مفاهیم مهمان نوازی در هرتفوردشایر با صاحبخانه دانیل شیپتون همکاری کرده است ، از جمله هتل هرتفورد هاوس، نوار تاپاس Anexo ، مواد غذایی تهیه شده The Storehouse و Hole in The Wall.

بار و آشپزخانه خانه هرتفورد

منبع: هتل هرتفورد هاوس

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>