3 استراتژی برای مارک های گیاهی

Category: اخبار زیبایی پوست و مو | No comments

[ad_1]

کیت ولیتسترا


کیت یک تحلیلگر جهانی غذا و نوشیدنی در Mintel است. او با تجربیات قبلی در زمینه فروش FMCG و نقش بازاریابی در تجزیه و تحلیل بخش لبنیات تخصص دارد.

از آنجایی که شرکت کارخانه گیاهی LIVEKINDLY Collective هلندی Weed Burger مستقر در آمستردام را خریداری کرد ، ما در مورد معنای این امر برای بخش گیاهی و آنچه مارک های وگان باید در استراتژی های خود در نظر بگیرند تا در یک بازار رقابتی فزاینده شرکت کنند ، بررسی خواهیم کرد.

Weed Burger هلندی ، اخیراً به سبد تجاری LIVEKINDLY اضافه شده است

منبع: LIVEKINDLY جمعی

انتظار می رود نوآوری و ادغام وگان بیشتر صورت گیرد

نوآوری های غذایی و نوشیدنی وگان همچنان در حال افزایش است. مطابق با Mintel GNPD، در آمریکای شمالی و اروپا ، 5 درصد از راه اندازی های مواد غذایی و نوشیدنی ، ادعای وگان را از پنج سال پیش نشان می دهد که در سال گذشته به 12 درصد پرتاب رسیده است. انتظار می رود روند به سمت نوآوری وگان ادامه یابد زیرا مصرف کنندگان محصولی را می طلبند که هم از نظر سلامتی و هم از مزایای زیست محیطی برخوردار است.

با نگاهی به پنج سال گذشته تا مه 2021 ، Mintel GNPD همچنین نشان می دهد که ده شرکت برتر که در سطح جهانی نوآوری وگان را آغاز کرده اند عبارتند از: Danone ، Aldi ، dm-drogerie ، Lidl ، Tesco ، Sainsbury’s ، Unilever ، Marks & Spencer ، Woolworths و Kellogg. این شرکت ها حدود یک از هر ده محصول راه اندازی شده در سراسر جهان را شامل می شوند که این تعداد است نشان می دهد که بخش وگان چقدر تکه تکه است. جالب اینجاست که این 10 شرکت برتر طی 5 سال گذشته سهم خود را از راه اندازی افزایش نداده اند ، این نشان می دهد که مارک های کوچک کوچکتر تازه تاسیس هنوز هم نقشی برجسته در فروش وگان دارند.

مانند بیشتر شرکت های چند ملیتی به دنبال بهبود پیشنهادات گیاهی خود با توسعه نوآوری وگان یا خرید مارک های وگان هستند، مانند خرید اخیر دانون از برند Vegenaise ، انتظار می رود شاهد ادغام بیشتر بازار باشیم.

Danone اخیراً Vegenaise ، یک مارک گیاهی متخصص در گزینه های لبنی را خریداری کرده است

منبع: Vegenaise

منابع پروتئینی گیاهی را متنوع کنید

تنوع بهبود یافته در پروتئین های گیاهی کلیدی برای ادامه رشد بازار است. در میان سومین مصرف کننده پروتئین گیاهی ایالات متحده که بیش از یک سال پیش این غذاها را می خورند ، تقریباً نیمی از آنها برای تنوع در وعده های غذایی خود این کار را انجام می دهند.

انواع ، قالب ها و منابع نوآوری در پروتئین های گیاهی نیز به تنوع ادامه می دهند به منظور پاسخگویی به خواسته های مصرف کنندگان برای گزینه های واقعی برای گوشت و لبنیات. استفاده زیاد از مواد جایگزین برگر ارتباط زیادی با در دسترس بودن آنها دارد و نوآوری هایی که برندها در طعم و بافت این محصولات ایجاد کرده اند. مارک ها می توانند با بالا بردن قالب های جایگزین جدید نسبت به انواع دیگر محصولات گوشت ، راه هایی را برای پیشگیری از رقابت پیدا کنند ، همان راهی که Impossible Foods و Beyond Meat با همبرگر انجام دادند.

در صورتی که Impossible Foods از “Impossible Burgers” خوشتان نیاید ، به مشتری بازپرداخت می کند

منبع: غذاهای غیرممکن

مشخصات تغذیه را بهبود ببخشید

مرز بعدی بهبود پیشنهاد تغذیه ای گزینه های گوشت است. در پاسخ به نگرانی برخی از مصرف کنندگان در مورد کمبود تغذیه (مانند اکثر بزرگسالان چینی که موافقند که نمی توانند به تنهایی از غذاهای گیاهی تغذیه کافی دریافت کنند) ، مبتکران در حال یافتن راه هایی برای تفاوت در مشخصات تغذیه نیز هستند.

به عنوان مثال همبرگر گیاهی Heura تجربه حسی گوشت با پروتئین بیشتر و چربی اشباع کمتر را ارائه می دهد. Heura یک آنالوگ چربی ایجاد کرده است که روغن زیتون بکر را که برخلاف روغن نارگیل یا چربی های حیوانی دارای چربی اشباع شده کمی است ، به یک شکل جامد تبدیل می کند.

Heura Burger ساخته شده از پروتئین نخود بافت ، “آنقدر آبدار ، گوشتی و همه کاره است که باور نمی کنید 100٪ گیاهی باشد”.

منبع: غذاهای Heura

مارک ها فرصتی برای برقراری ارتباط با نقطه فروش منحصر به فرد سالم خود دارند به مشتریان و آنها را در شبکه های اجتماعی آموزش دهید. به عنوان مثال ، Beyond Meat ، با ایجاد “برچسب” برای اعتبار سالم آنها ، بر روی مشخصات تغذیه ای قوی همبرگرهایشان در صفحه اینستاگرام خود تأکید می کند.

مزایای تغذیه ای “Beyond Burger”

منبع: اینستاگرام ،beyondmeat

مارک ها همچنین باید اطمینان حاصل کنند که پروتئین های گیاهی موجود مانند سویا در برابر پروتئین های گیاهی جدید از دست نخواهند رفت. مزایای کلیدی مانند کیفیت پروتئین سویا را به دلیل داشتن 9 نه آمینو اسید ضروری در این شماره بگیرید.

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>