یک سال COVID-19: تغییر در رفتار مصرف کننده

Category: اخبار زیبایی پوست و مو | No comments



برای اطلاع از آخرین اخبار مصرف کننده و صنعت ، روندهای برتر و چشم اندازهای بازار ، با اخبار Mintel همراه با نظرات تیم تحلیل گران گروه جهانی Mintel همراه باشید.

با نزدیک شدن جهان به مارک یک ساله زندگی در طی بیماری همه گیر COVID-19 ، ما به تأثیر آن بر مصرف کنندگان و مارک ها و چگونگی کمک پیش بینی ها و توصیه های تحلیلگران Mintel نگاه می کنیم تا راهگشا باشد.

درباره راه خود برای برون رفت از بحران تحقیق کنید: تأثیر COVID-19 بر رفتار مصرف کننده

متیو کراب ، متخصص روندهای مینتل در مورد تأثیر جهانی COVID-19 بر شرکت ها ، اقتصاد و رفتار مصرف کننده در آغاز قفل انسداد جهانی صحبت کرد. چگونه برندها می توانند در بحران به مصرف کنندگان برسند؟

ابتدا آن را اینجا شنیدید: COVID-19 و انزوای اجتماعی

هنگامی که مصرف کنندگان در سراسر جهان به دلیل انزوای اجتماعی با افزایش احساس تنهایی روبرو می شدند ، ما دیدیم که چگونه مفاهیم جامعه ، اتصال و تعامل بیش از هر زمان دیگری اهمیت پیدا می کنند. ما پیامدهای مربوط به مارک ها و اینکه چگونه آنها می توانند حمایت خود را از مصرف کنندگان در این دوران دشوار ارائه دهند ، بررسی کردیم.

6 روش COVID-19 نحوه زندگی ما را تغییر می دهد

محدودیت های موجود و اقدامات فاصله ی اجتماعی باعث می شد که مصرف کنندگان باید خود را با “حالت عادی بعدی” وفق دهند و انتظارات آنها از بخش های مختلف تغییر کرده است. در این مجموعه دو بخشی ، تحلیلگران Mintel از انگلیس و ایالات متحده تأثیر COVID-19 بر شش صنعت مختلف و پیامدهای فراتر از همه گیر را بررسی کرده اند.

[PODCAST] تأثیر COVID-19 بر روند جهانی مصرف کننده: چگونه مارک ها به جلو حرکت می کنند؟

در این قسمت از پادکست مکالمه کوچک مکالمه ، تحلیلگران از سراسر جهان درباره چگونگی تسریع و تغییر روند مصرف جهانی COVID-19 در سال 2020 بحث کردند – تجارب بیشتر ، هزینه های بی وقفه ، انسانی سازی تعاملات فناوری و پخش زنده در رسانه های اجتماعی آنها همچنین توصیه هایی را در مورد چگونگی حرکت مارک ها در این دوره جدید به اشتراک گذاشتند.

چگونه واکسن COVID-19 بر رفتار مصرف کننده تأثیر می گذارد

ورود واکسن COVID-19 به معنای تقویت چشم انداز سال 2021 برخی از بازارهای آسیب دیده از جمله اوقات فراغت ، مسافرت و ناهار خوری بود. با این حال ، ممکن است مدتی طول بکشد تا اطمینان کافی در ایمنی واکسن برای احیای دسته های خارج از خانه وجود داشته باشد.

آسایش سرما: درسهای COVID-19 موج دوم از زمستان استرالیا

از آنجا که استرالیا موج دوم عفونت COVID-19 را در زمستان تجربه کرده است ، ما درسی را که اروپا می تواند از طریق واکنش به این موضوع و چگونگی سازگاری بهتر مارک ها یاد بگیریم و همچنین پیش بینی هایی درباره تغییر عادت های اوقات فراغت مصرف کنندگان برای زمستان ارائه دادیم عادت زنانه.

[WATCH] زندگی در انگلیس پس از COVID-19

در نتیجه COVID-19 ، مصرف کنندگان مجبور شده اند به طور چشمگیری رفتار خود را تغییر دهند. در این ویدئو ، ما بررسی کردیم که کدام یک از این تغییرات می تواند پس از رفع محدودیت ها دوام داشته باشد و آیا برخی از آنها می توانند به نتایج طولانی مدت منجر شوند یا خیر.

COVID-19 و بازی: بازی های ویدئویی در یک زمان تاریک ، نور درخشانی را برای مصرف کنندگان ایالات متحده فراهم می کنند

هرچه آمریکایی ها مدت طولانی تری را در خانه سپری می کردند ، تعداد گیمرها افزایش یافت. کارشناسان ما آنچه را که بازاریابان باید در مورد محبوبیت بازی های ویدیویی بدانند ، از جمله موارد بعدی و اینکه مارک ها برای هدف قرار دادن مصرف کنندگان می توانند بدانند ، به اشتراک گذاشتند.

ماسک های صورت فرصت های زیبایی بعد از COVID-19 را تقویت می کنند

تحلیلگران Mintel BPC پیش بینی کردند که تأثیر استفاده از ماسک بر رده های کوچک صنایع آرایشی رنگی از جمله این که چگونه مارک ها می توانند از فرصت های زیبایی مرتبط با روند آرایش ماسک در طول و بعد از بحران COVID-19 استفاده کنند ، پیش بینی کرد.

از رستوران گرفته تا مواد غذایی: برای برند چالشگر نسل بعدی آماده باشید

تأثیر COVID-19 و رکود اقتصادی لحظه مهمی را برای استفاده رستوران ها از اعتبار نام تجاری خود برای ورود به فضای مواد غذایی رقم زد. در اینجا ، ما توصیه های تخصصی را در مورد راه هایی که رستوران ها می توانند از این فرصت برای دستیابی به مصرف کننده خود و زنده ماندن از آینده استفاده کنند ، به اشتراک گذاشتیم.

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>