چگونه یک سال قفل شدن باعث تغییر شکل مصرف کنندگان شده است

Category: اخبار زیبایی پوست و مو | No comments



برای اطلاع از آخرین اخبار مصرف کننده و صنعت ، روندهای برتر و چشم اندازهای بازار ، با اخبار Mintel همراه با نظرات تیم تحلیلگران گروه جهانی Mintel همراه باشید.

امروز علامت گذاری شده است یک سالگرد وقتی بوریس جانسون گفت انگلیسی ها در خانه بمانند برای جلوگیری از شیوع COVID-19. بعداً ، دو افت شدید دیگر ، تحلیلگران ما بررسی می کنند راه هایی که رفتار مصرف کننده تغییر کرده است در نتیجه – از سرمایه گذاری در خانه های چند منظوره ، تا پاشیدن لباسهای راحتی و تغییر حالت از پول نقد به پرداختهای بدون تماس.

جک داکت ، مدیر وابسته تحقیق و پژوهش در مورد سبک زندگی مصرف کنندگان

شیوع COVID-19 نشان دهنده آن است اولین تهدید جدی وجودی طی سالها، و برای بسیاری از مردم این تأثیر زیادی بر احساس اولویت آنها داشت. گرچه در حال حاضر یک روند پررونق سبک زندگی مصرف کننده است ، سلامتی و رفاه یکی از زمینه های اصلی افزایش علاقه بوده است زیرا مصرف کنندگان به اهمیت حفظ سلامتی در دفع ویروس و هر نوع ویروس دیگری که ممکن است در آینده ایجاد شود پی برده اند. این از رشد در تعدادی از مناطق – از جمله پشتیبانی کرده است غذاهای کاربردی ، تجهیزات بدنسازی و ویتامین ها ، مواد معدنی و مکمل ها. انتظار می رود در سالهای آینده با اولویت بندی مصرف کنندگان در حفظ سیستم ایمنی بدن و همچنین افزایش سطح ورزش برای بسیاری ، رشد در گروه ویتامین ها ، مواد معدنی و مکمل ها همچنان ادامه داشته باشد.

مد در سال های اخیر با تمرکز بیشتر بر راحتی ، گاه به گاه معمولی تر شده است. جای تعجب نیست که این روند با شیوع COVID-19 و کاهش قفل های مرتبط با آن تسریع شده است ، زیرا مصرف کنندگان از عدم نیاز به هوشمند سازی خود برای مدرسه ، محل کار یا سایر رویدادهای اجتماعی ابراز داشته اند. این گرایش به سمت راحتی هرگز از کیفیت پایین تری برخوردار نبوده و مصرف کنندگان به سمت آن گرایش پیدا کرده اند مارک های برتر ورزشی ، لباس راحتی و لباس زیر همانطور که آنها به دنبال به حداکثر رساندن تجربه کار در خانه هستند. پس از ماه ها در قفل کردن ، بسیاری دیگر بار دیگر در لباس های جدید سرمایه گذاری خواهند کرد این امر به حس و حال مناسبی که با پیوستن مجدد به عزیزانشان به وجود خواهد آمد ، می افزاید ، اما بعید به نظر می رسد تغییر کار در دفتر کار ، فروش مناسب لباس رسمی بسیار هوشمند را شاهد باشد.

در حین قفل کردن خانه ها چند کاره تر شده اند

تغییر در خانه نه تنها مردم را وادار به ارزیابی مجدد گزینه های مقدماتی ، بلکه همچنین محیط پیرامون خود کرده است. بسیاری از مردم سرمایه گذاری در مبلمان و اثاثیه جدید را انجام داده اند ، زیرا آنها سعی کرده اند فضا را برای نیازهای متعدد – به عنوان دفتر ، کلاس ، فضای خانوادگی و آتلیه ورزش مناسب سازند. در حالی که بسیاری امیدوارند که بین زمان گذراندن در خانه و خارج از خانه خود به زندگی متعادل تری برگردند ، اما شک چندانی در این امر وجود ندارد این فضای خانه چند منظوره نقش بیشتری در زندگی مردم بازی خواهد کرد زیرا کار در خانه روند مداوم تری پیدا می کند. این دامنه را برای ادامه خرج کالاهای خانگی و لوازم جانبی این خانه را ارتقا می بخشد و اجازه می دهد تا به راحتی بین نقش های مختلفی که اکنون باید بازی کند ، جابجا شود.

توماس اسلاید ، تحلیلگر ارشد خدمات مالی مینتل در مورد چگونگی تغییر امور مالی شخصی

علیرغم خسارت اقتصادی ناشی از COVID-19 ، در طول سال گذشته از منابع مالی خانوار تا حد زیادی محافظت شده است.

برای کسانی که درآمد خود را حفظ کرده اند ، کاهش درآمد منجر به افزایش فعالیت پس انداز با سپرده هایی است که عمدتا در حساب های پس انداز دسترسی فعلی و فوری جمع می شوند. با بازگشایی اقتصاد ، بیشتر این موارد قابل هزینه است پس انداز یک فعالیت عمیقاً احساسی است و هنگامی که مردم مشاهده کردند پول در حسابهای خود جمع می شود ، حداقل برخی از آنها به ادامه این عادت ترغیب می شوند.

پرداخت های بدون تماس محبوبیت بیشتری پیدا کرده اند ، در حالی که استفاده از پول نقد کاهش یافته است

حتی قبل از همه گیری ، در حالیکه میزان استفاده از پول نقد رو به کاهش بود ، پرداخت کارتها در حال افزایش بود ، اما با افزایش نگرانی های بهداشتی در مورد پول نقد و محدودیت بدون تماس از 30 پوند به 45 پوند ، این روند به سرعت در سال 2020 تسریع شد. با افزایش این حد تا 100 پوند ، پرداخت بدون تماس به روشی برای زندگی تبدیل شده است. در حالی که برخی از افراد می خواهند پس از پایان همه گیر شدن به پول نقد بازگردند ، با سهولت و سادگی انجام پرداخت های بدون تماس و پول نقد سهم کوچکتر از چشم انداز پرداخت ها را تشکیل می دهد.

از آنجایی که ما مجبور شده ایم به کار ، معاشرت و خرید دیجیتالی عادت کنیم ، با استفاده از بانکداری دیجیتال نیز روز به روز راحت تر می شویم. علاوه بر این ، با از بین رفتن پول نقد ، مردم دلیل کمتری برای بازدید از شعب دارند. با وجود باز ماندن بسیاری از شعب بانکی برای اهداف اساسی در طی همه گیری ، نیمی از مردم کمتر از قبل از آنها استفاده می کردند ، در حالی که کمتر از نیمی از کسانی که از شعب قبل از همه گیری استفاده می کردند انتظار دارند به همان اندازه قبل از آنها استفاده کنند. با ادامه استفاده کمتر از شاخه ها ، ناگزیر بیشتر آنها بسته می شوند. بانک ها و انجمن های سازنده ای که به دنبال برقراری ارتباط فیزیکی با جوامع محلی هستند ، فرصتی دارند تا درباره آنچه به نظر می رسد ، تجدید نظر کنند و در نتیجه شعب بانک ها در آینده بسیار متفاوت به نظر می رسند.

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>