چگونه موج دوم COVID-19 هند بر مصرف کنندگان تأثیر می گذارد

Category: اخبار زیبایی پوست و مو | No comments


نیدی سینا


Nidhi تیم تحقیقاتی هند را هدایت می کند و در تجزیه و تحلیل و ارائه بینش برای درک بهتر بازار هند و رفتار مصرف کننده متخصص است.

بیماری همه گیر COVID-19 و به دنبال آن قفل کامل یک اتفاق بی سابقه بود که منجر به تغییر در رفتار ، ترجیحات و سبک زندگی مصرف کننده شد. در حالی که برخی از این تغییرات به انتخاب مصرف کننده منتهی می شد ، به دلیل عدم وجود گزینه ها ، بسیاری از تغییرات مجبور شدند. این امر منجر به کاهش شدید مصرف کنندگان در اکثر گروه ها و تمرکز بر موارد ضروری شد.

پیش بینی می شود که مقیاس اختلال ناشی از موج دوم همه گیر شدن و قفل شدن نتایج چشمگیرتری داشته باشد ، خصوصاً اینکه وضعیت فعلی ناخوشایند است و مصرف کنندگان نسبت به سال گذشته خستگی و ترس بیشتری را تجربه می کنند. در اینجا ما پنج روند اصلی مصرف کننده را که همچنان دومین موج COVID-19 مشاهده می شود ، مورد توجه قرار می دهیم.

علاقه روزافزون به دنیای دیجیتال

در کشوری تحت سلطه کیرانا فروشگاه ها ، اولین قفل کردن ، مصرف کنندگان را مجبور به کشف خرید آنلاین ، به ویژه خرید مواد غذایی – به ویژه برای افراد در گروه های سنی بالاتر می کند. با این حال ، راحتی آن مانند تحویل در منزل ، تخفیف های جذاب و همچنین رعایت استانداردهای بالای بهداشتی منجر به این شد که نیمی از هندی ها از دسامبر 2020 تا مه 2021 به خرید کالاهای اصلی و تازه بپردازند.

با ورود فناوری به بخشی از شرایط عادی زندگی ، تحقیقات مینتل نشان می دهد که بیش از نیمی از مصرف کنندگان هندی برای کمک به آنها در کنار آمدن با محدودیت ها ، خدماتی مانند مشاوره آنلاین پزشک ، کلاس های تناسب اندام و همچنین پخش زنده رویدادها را در طول همه گیری انتخاب کرده اند. مارک هایی مانند Practo ، پلت فرم مشاوره آنلاین و مراقبت های بهداشتی و HealthifyMe ، یک بستر بهداشت و سلامتی ، در کمک به مردم در این شرایط سخت نقش مهمی داشته اند.

بر روی سلامتی کامل تمرکز کنید

با وجود الگوی صرفه جویی صرفه جو ، مصرف کنندگان به طور خاص بر روی داشتن یک سبک زندگی سالم تمرکز کرده اند. این شامل تلاش آنها برای درج ریز مغذی های ضروری مانند پروتئین و فیبر در رژیم غذایی ، مصرف ویتامین ها یا مکمل ها و همچنین جستجوی راه هایی برای استرس زدایی است.

طبق تحقیقات مینتل ، از هر پنج مصرف کننده ، دو نفر کاملاً موافقند که هزینه های مراقبت های بهداشتی به آنها کمک می کند تا یک سبک زندگی سالم داشته باشند. از آنجا که ترس از ویروس زیاد می شود ، مصرف کنندگان به دنبال راه هایی برای تقویت ایمنی بدن و همچنین بهبودی در صورت آلوده شدن هستند. مارک هایی مانند Dabur و Tata Sampann که با عناصر سنتی برای تقویت ایمنی در حال نوآوری بوده اند ثابت کرده اند که یک انتخاب مطلوب در بین مصرف کنندگان هستند.

صرفه جویی کلیدی است

موج دوم شیوع همه گیر بر مشاغل و مشاغل تأثیر منفی گذاشته است که منجر به کاهش درآمد خانوار و افزایش ترس از بیکاری می شود. تحقیقات مینتل نشان می دهد که از هر پنج هند ، دو نفر اولویت های هزینه خود را به دلیل کاهش درآمد خانوار تغییر داده اند.

طبق تحقیقات مینتل ، بیش از چهار مصرف کننده از هر پنج مصرف کننده انتظار دارند که در سه ماه آینده پرداخت انعطاف پذیر برای مواد غذایی ارائه دهند. صرفه جویی در هزینه های مصرف کننده ، که در جریان موج اول ایجاد شده بود ، احتمالاً با هزینه های اساسی و مراقبت های بهداشتی حاکم بر هزینه های خانوار ادامه خواهد یافت. از این رو ، مارک ها باید به نیازهای مشتری توجه کنند.

اولویت دادن به همدلی نسبت به جامعه

نگرانی فزاینده ای در بین مصرف کنندگان برای جامعه محلی وجود داشته است و مصرف کنندگان به دنبال مارک هایی هستند که شارژ آن را بپردازند. احساس همدلی منجر به این شده است که مصرف کنندگان فعالانه به دنبال ادعاهایی مانند سلامت اخلاقی و تأثیر بر جامعه باشند. مصرف کنندگان در سراسر کشور برای کمک به نیازمندان دست در دست هم داده اند و در تلاش برای پشتیبانی از اهدافی که می تواند به جوامع محلی کمک کند ، تلاش می کنند. این امر از این واقعیت مشهود است که از هر سه مصرف کننده یک نفر انتخاب کرده است که از یک مشاغل محلی بیش از یک زنجیره بزرگ خرید کند.

در جستجوی افراط در مجاز است

برای استرس زدایی و استراحت ، مصرف کنندگان مشتاقند به دنبال راهی برای کمک به آنها هستند تا در امنیت خانه ها و با قیمت های مقرون به صرفه از این تاریکی جدا شوند. سیستم عامل های آنلاین OTT شاهد افزایش چشمگیر تماشای فیلم های کلاسیک و کمدی بوده اند. در واقع ، طبق تحقیقات مینتل ، برای هر سه از هر پنج مصرف کننده ، مهم است که به روشی مقرون به صرفه بپردازیم تا به شما کمک کند تا بر استرس بیماری همه گیر غلبه کنید.

عرضه اخیر پودر Oreo Milkshake توسط Mondelez برای مصرف در خانه یکی از این اقدامات در آن جهت است ، زیرا به مصرف کنندگان کمک می کند تا روحیه خود را بالا ببرند و لذت ببرند.

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>