چگونه مارک ها می توانند فرهنگ لغو را کنترل کنند

Category: اخبار زیبایی پوست و مو | No comments


لیزا دوبینا


لیزا یک تحلیلگر ارشد در مینتل است که مسئول کتابخانه فرهنگ و هویت مصرف کننده است و گزارش هایی را در زمینه عوامل روانشناختی اساسی ایجاد می کند که بر نحوه شناسایی و بیان مصرف کنندگان تأثیر می گذارد و همچنین رفتارهای خرید در بین گروه ها.

در یک سال گذشته ، “فرهنگ لغو” به محرك اینترنت تبدیل شده است و باعث ایجاد ترس و دفاعی در بین مارك ها می شود. اگر همه نسبت به لغو فرهنگ آسیب پذیر باشند ، چگونه مارک ها می توانند به بهترین شکل بتوانند از این پدیده استفاده کنند و از لغو آن جلوگیری کنند؟

پاسخهای اولیه ماركها برای لغو فرهنگ واكنشی ارتجاعی بوده است ، پاسخی عجولانه كه با تدافعی به امید اصلاح سریع روند مشخص شده است. با این حال ، داده های Mintel نشان می دهد که مارک ها به جای آماده شدن برای پاسخ به پیامدهای مصرف کننده ، باید در استراتژیهایی سرمایه گذاری کنند که امکان پاسخگویی فعال را فراهم کند. با درک کامل از مبانی مصرف کننده و شهرت نهایی برند که ریشه در ارزشها دارد ، مارکها برای رسیدگی فعال به موقعیتهای بحث برانگیز به روشی که با انتظارات مشتری و موقعیت برند آنها همسو باشد ، بهتر تجهیز می شوند.

درک هویت مصرف کننده

داشتن درک عمیق و مبتنی بر بینش از پایگاه های مصرف کننده آنها می تواند به مارک ها کمک کند تا ارزش ها و انتظارات مخاطبان خود را درک کنند.

برای بسیاری ، خرید با ارزش اینجاست که بماند

نیروی محرک فرهنگ لغو این اعتقاد رو به رشد است که “شما همان چیزی هستید که می خرید”. بسیاری از مصرف کنندگان تصمیم گرفته اند خرید خود را به عنوان نماینده اخلاق و هویت شخصی خود ببینند. با توجه به این اعتقاد ، برخی از مصرف کنندگان از طریق فرهنگ لغو به دنبال این هستند که مارک ها را نسبت به ارزش ها و تعهدات خود پاسخگو باشند.

در حالی که برخی از مصرف کنندگان قادر به خرید یا مطابق با ارزش مارک ها نیستند ، اما بیش از نیمی از مردم می خواهند بدانند که از مارک هایی با ارزش های همسو با خود حمایت مالی می کنند. داده های Mintel نشان می دهد تمایل به خرید با ارزش به احتمال زیاد به جای اینکه به این زودی از بین برود ، بیشتر مورد توجه قرار می گیرد و این موضوع را به یک فکر فوری تبدیل می کند. درک ارزش ها و انتظارات مخاطبان اصلی آنها اولین قدم یک برند در جلوگیری از فرهنگ لغو است.

شهرت برند

با حفظ ارزشهای ثابت مارک تجاری به عنوان بخشی از مدیریت شهرت برند ، مارکها بهتر می توانند از موضوعات بحث برانگیز و رویدادها به گونه ای استفاده کنند که معتبر و مناسب شخصیت شخص باشد ، به ویژه اینکه برند به طور فزاینده ای از ارزش های تجاری برخوردار است.

انتظارات زیاد از مشاغل برای رسیدگی و حل چالشهای امروز هرگز بارزتر نبوده است

در بین انواع موسسات ، اعتماد مصرف کنندگان به پایین ترین سطح تاریخی رسیده است و این کسری اعتماد عواقب واقعی دارد. به دلیل عدم اعتماد به نهادهای دولتی ، اکنون مصرف کنندگان به دنبال مارک های تجاری هستند تا بتوانند وارد عمل شوند و به حل مشکلات جهان کمک کنند. نقشی که مارک ها در جامعه ایفا می کنند در حال رشد است و مارک های تجاری می توانند با برآورده سازی این انتظارات زیاد ، از بسته خارج شوند.

پیمایش در فرهنگ لغو

برندها می توانند با درک عمیق مصرف کنندگان خود و استفاده از ارزش های تجاری و موقعیت های اخلاقی خود ، رویکردی پیشگیرانه نسبت به فرهنگ پاسخگویی در پیش بگیرند.

گرایش به هویت مصرف کننده و شهرت برند بهترین راه برای پیشرفت است

التزام به جایگاه تجاری ، چه بلند صحبت کردن و چه سکوت کردن ، با خطر بیگانگی برخی افراد همراه است.

همه مصرف کنندگان با ارزش خرید نمی کنند. هنوز بخشی از مردم باقی مانده اند که فقط با اصول سودمندی ، قیمت و دسترسی خرید می کنند. اما ، وقتی این مبانی به جدول جدول تبدیل شوند ، ارزش های برند و ابتکارات مأموریت محور می توانند به جدایی یک برند کمک کنند.

علاوه بر این ، داده های Mintel نشان می دهد که وقتی مصرف کنندگان با مارک های تجاری درگیر می شوند ، به احتمال زیاد بیشتر از منفی بودن ، از یک مکان مثبت است. طبق تحقیقات Mintel ایالات متحده در مورد خرده فروشی مأموریت محور ، از هر پنج مصرف كننده كمتر از یك نفر می گوید كه آنها ماركی را كه ارزشهای آن با برندشان متفاوت است ، فعالانه تحریم می كنند ، در مقایسه با بیش از نیمی كه از ماركهای با ارزش و اخلاق مشابه حمایت می كنند.

با استفاده از هویت مصرف کننده و شهرت تجاری مشهور برای هدایت استراتژی ، مارک ها می توانند ضمن ایجاد اطمینان از پشتیبانی پایگاه اصلی خود ، خطر واکنش را به حداقل برسانند.

پاسخگویی در عمل

هر دو نایک و سیتی بانک نمونه هایی از چگونگی درک و درک مصرف کننده مبتنی بر بینش و تعهد واقعی به ابتکارات مبتنی بر ارزش ، یک مارک تجاری را پاسخگو نگه می دارد ، اما از فرهنگ لغو پاک است.

نایک در کنار کالین کاپرنیک ایستاد

با مشارکت با شرکتلین کایپرنیک، یک شخصیت بحث برانگیز در آن زمان ، نایک ارزش شناختن نام تجاری شما و مهمتر از همه دانستن اینکه مخاطبان اصلی شما چه چیزی را پشتیبانی می کنند ، اثبات کرد.

در تاریخ 3 سپتامبر 2018 ، کالین کاپرنیک در توئیتر خود نوشت: “به چیزی ایمان داشته باش ، حتی اگر این به معنای فدا کردن همه چیز باشد” فقط این کار را انجام بده. ” با این سخنان ، او اعلام كرد كه یكی از سخنگویان آخرین تبلیغات نایك خواهد بود. چند روز بعد ، نایک “رویای دیوانه” را به روایت کالین کاپرنیک ، دومین فیلم خود در مجموعه سالگرد “Just Do It” منتشر کرد.

نایک علی رغم به دست آوردن چهره و مسئله ای بحث برانگیز ، می دانست که همچنان به مشتری اصلی خود وفادار مانده و ارزش های تجاری خود را تثبیت می کند. این مبارزات بیش از یک روش نتیجه داد. 40٪ از قرار گرفتن در معرض نام تجاری مثبت بود و در نهایت منجر به افزایش فروش شد. گرچه نایک در کوتاه مدت برخی از مصرف کنندگان را از خود دور کرد ، اما در دراز مدت ، نایک از سابقه دیرینه تبلیغات اجتماعی تحریک آمیز بهره مند شده است که از لحاظ فرهنگی نام تجاری خود را حفظ می کند.

سیتی در کنار جاستین توماس ایستاد

سیتی با به خطر انداختن وقت و سرمایه گذاری بیشتر در توماس ، مشارکتی که اکنون کمتر از حد مطلوب است ، تعهد خود به جامعه LGTBQ + و مأموریت خود برای ایجاد تغییرات پایدار را نشان داد.

یکی از گلف بازان تیم سیتی ، جاستین توماس، هنگام از دست دادن یک ضربه محکم و ناگهانی در طول یک تورنمنت ، از یک شرمساری ضد همجنسگرا استفاده کرد. در حالی که اندکی پس از آنکه هنوز روی سبز بود ، از تلویزیون عذرخواهی کرد ، بسیاری از حامیان مالی اصلی این ورزشکار را کنار گذاشتند. به جای قطع رابطه با توماس ، سیتی ، مدافع سرسخت جامعه LGBTQ + ، تصمیم گرفت از لحظه همکاری با توماس برای ایجاد تغییر استفاده کند.

سیتی اعلام کرد که با او همکاری خواهد کرد تا فراتر از یک عذرخواهی استفاده کند و به طور فعال از سیستم عامل خود برای تسریع پشتیبانی از ضد تبعیض و جامعه LGBTQ استفاده کند. این شرکت همچنین تقاضا کرده است كه توماس “بخش قابل توجهی” از هزینه حمایت مالی خود را در سال 2021 به “سازمان های LGBTQ + متقابل” اهدا كند.

توجه به این نکته مهم است که این تصمیم به دلیل سیتی بانک چندان ساده اتخاذ نشده و این برند نیز بیکار نمانده است. در عوض ، این شرکت برای اینکه مسئولیت منطقی توماس را حفظ کند و تعهد خود را برای تغییر مثبت اجتماعی حفظ کند ، یک استراتژی بسیار بزرگتر از کاهش ضرر کوتاه مدت است ، بخشی از پایگاه خود را از بین برد.

آنچه ما فکر می کنیم

انگیزه های موجود در فرهنگ لغو به زودی کاهش نمی یابد. در چند سال گذشته ، استانداردهای اخلاقی مصرف کنندگان برای مارک ها و تمایل به بازخواست مارک ها فقط افزایش یافته است. یکی از بزرگترین آموخته ها از سال 2020 این است که همیشه “عادی بعدی” وجود خواهد داشت تا چگونگی فکر مردم در مورد مسئولیت اجتماعی شرکت ها و اخلاق مارک را به چالش بکشد. با ادامه تکامل و تغییر فرهنگ ، برندها نیز باید تغییر کنند. مارک هایی که به جای اقدام علیه فرهنگ لغو ، شیوه های تجاری خود را به طور فعالانه پیرامون مفهوم پاسخگویی تطبیق می دهند ، برای آینده آماده هستند.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد اطلاعات بینش Mintel در مورد لغو فرهنگ ، مشتریان می توانند با مدیر حساب Mintel خود تماس بگیرند.

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>