
[ad_1]

Nidhi تیم تحقیقاتی هند را هدایت می کند و در تجزیه و تحلیل و ارائه بینش برای درک بهتر بازار هند و رفتار مصرف کننده متخصص است.
همه گیری ، سطح استرس مصرف کنندگان را افزایش داده است زیرا آنها دائماً نگران سلامتی خود ، تأثیر آن بر اقتصاد و امور مالی خود هستند. تحقیقات Mintel برجسته می کند که از هر 10 هند 9 نفر در شش ماه گذشته تا آوریل 2020 به نوعی دچار استرس شده اند که علت اصلی آن همه گیری است.
از آنجا که بهزیستی ذهنی اهمیت پیدا می کند ، مصرف کنندگان به منظور کمک به مقابله با آنها به دنبال کمک به استرس یا محصولات آرام بخش هستند. در این ویدئو ، مینتل نگاهی می اندازد به دلایل اصلی استرس مصرف کننده و جمعیتی کلیدی که تحت تأثیر قرار گرفته و همچنین فرصت ها و استراتژی های توصیه شده برای اینکه مارک ها چگونه می توانند از مصرف کنندگان برای کاهش استرس حمایت کنند را برجسته می کند.
https://www.youtube.com/watch؟v=7y2dgMCtbpA
برای نگاهی جامع به چگونگی کمک شرکت ها و مارک ها در هند به مصرف کنندگان در مدیریت استرس ، از فروشگاه Mintel بازدید کرده و گزارش را امروز بخرید. برای اطلاعات بیشتر در مورد چشم انداز مصرف کنندگان هند ، و کشف آخرین روندها و نوآوری ها برای متزلزل کردن بازار ، در [email protected] با ما تماس بگیرید.
Leave a reply