چگونه مارک های BPC می توانند از سلامت روانی مصرف کنندگان پشتیبانی کنند؟

Category: اخبار زیبایی پوست و مو | No comments

[ad_1]


برای دریافت جدیدترین اخبار مصرف کننده و صنعت ، روندهای برتر و چشم اندازهای بازار ، با اخبار Mintel همراه با نظرات تیم تحلیلگران گروه جهانی Mintel همراه باشید.

بهداشت روان تبدیل به یک کلید شده است موضوع بحث در سالهای اخیر و در نتیجه همه گیری حتی بیشتر شده است. در این وبلاگ ، تحلیلگران ما بهترین انتخاب خود را برای محصولاتی که به منظور کمک به رفاه مصرف کننده و کشف فرصت های برندها در بخش های زیبایی و مراقبت های شخصی قرار دارند ، برجسته می کنند.

اندرو مک دوگل ، دستیار مدیر ، زیبایی و مراقبت شخصی:

ادو پرفیوم The Nue Co Forest Lungs ارتباط مستقیمی با سلامت روان دارد. گفته می شود که این اثرات درمانی طبیعت را ایجاد می کند و به منظور تکثیر ترکیبات مولکولی تولید شده توسط درختان ، فیتونسیدها است – که به دلیل مزایای سلامتی مرتبط با استحمام جنگل ، کاهش استرس ، کاهش اضطراب و تقویت سیستم عصبی پاراسمپاتیک ، اعتبار دارد. Nue Co خود هدف از تعریف مجدد رابطه با سلامتی ، آمیختن علم و نوآوری های طبیعی را دارد برای ارائه راه حلهای م effectiveثر و در عین حال ملایم ، کار با مواد اولیه اثبات شده از نظر بالینی ، و همچنین بهترین روشها از طب آیورودا و چین. این مارک همچنین به طور منظم کمپین های آگاهی از سلامت روان را اجرا می کند.

ادو پرفیوم The Nue Co Forest Lungs (انگلستان))

منبع: Mintel GNPD

فلسفه لایه برداری رویای خرد به عنوان ماسک صورت یک شبه توصیف می شود که هنگام خواب کاربر کار می کند و به مرور زمان پوست سالم به نظر می رسد شب به شب. این حاوی یک مجموعه پروبیوتیک تنظیم مجدد است که به روند پروبیوتیک ها و میکروبیوم در سلامتی کمک می کند. فروش این محصول از تلاش های سلامت روان مبتنی بر جامعه با صندوق امید و گریس پشتیبانی می کند. فلسفه ، به عنوان یک مارک تجاری ، از سال 2014 با این ابتکار عمل کرده و میلیون ها دلار به سازمان های جامعه محور متعهد به تلاش های بهداشت روان کمک کرده است. همچنان عادی سازی مکالمه در مورد سلامت روان است با برنامه هایی مانند “Staining in With Philosophy” ، یک سریال زنده هفتگی اینستاگرام برای کمک به تأمین ابزارها ، منابع و مکانیسم های مقابله با سلامت روان در حالی که به دلیل COVID-19 محدود شده است.

لایه برداری رویای فلسفه (فرانسه)

منبع: Mintel GNPD

آندره وروبل، گزارشگر Mintel تحلیلگر ارشد تحقیقات بهداشت و سلامتی ایالات متحده:

سلام اخیراً یک ترکیب خمیردندان را همزمان با برنامه های صبح و عصر مصرف کنندگان راه اندازی کرده است. خمیر دندان “شب بخیر” دارای اسطوخودوس و بابونه است که قبل از خواب آرام می شود و آرام می گیرد. نسخه “صبح بخیر” با لیمو و جینسینگ ساخته شده است تا به بزرگسالان کمک کند از خواب بیدار شوند و احساس شادابی کنند. رویکرد نوآورانه مراقبت از دهان و دندان ، یک کار ساده را به وضعیت عاطفی مصرف کنندگان هنگام شروع و پایان روز متصل می کند. این تصور که کارهای روزمره مراقبت از دهان و دندان پیش پا افتاده است از طبیعت سازگار آنها ناشی می شود ، اما بیشتر مصرف کنندگان آمریکایی بهداشت دهان و دندان را به عنوان یک جز component مراقبت از خود و نه یک کار خسته در نظر می گیرند. سلام تمرکز جدیدی روی مسواک زدن دندان ها می گذارد ، زیرا حتی کارهای معمول نیز می توانند باعث بهبود خلق و خو و سلامت روانی شوند.

سلام “صبح بخیر + شب بخیر” دسته خمیر دندان (ایالات متحده)

منبع: سلام

VapoBath و Vaposhower ویک مجموعه بخارات غیر دارویی را با منتول ، اکالیپتوس و کافور برای مقابله با احساس خستگی یا فرسودگی فراهم می کند. Sفشار و اضطراب به طور قابل توجهی در سال گذشته بر مصرف کنندگان تأثیر گذاشته است: بیش از یک چهار مصرف کننده آمریکایی از ژانویه 2020 احساس کمتری در کنترل سلامت خود دارند. دو دلیل اصلی عدم کنترل ، نگرانی نسبت به قرار گرفتن در معرض COVID-19 و افزایش استرس یا نگرانی است. برای مبارزه با فشارهای عاطفی ، استفاده از محصولات در خانه به عنوان راه حل های مقابله ای مورد توجه جدید قرار گرفته است. ویکس با ادغام بهبودی با رایحه درمانی و آرامش بخشی ، از رویکرد سلامتی استقبال می کند. مارک تجاری ، که معمولاً در واکنش به احساس بیماری استفاده می شود ، با قرار دادن بهبود و تسکین به عنوان ستون های مراقبت از خود ، روزمره ها را به بهبود وضعیت رفاه متصل می کند.

Vip’s VapoBath و Vaposhower (ایالات متحده)

منبع: Mintel GNPD

آیا می خواهید بیشتر بدانید که چگونه مارک ها می توانند در چشم انداز بهداشت روان حرکت کنند؟ در آخرین قسمت ما پادکست مکالمه کوچک، اندرو و آندره با متخصصان غذا و نوشیدنی ما برای گفتگو در مورد آگاهی از سلامت روان و اقداماتی که مارک ها برای حمایت از مصرف کنندگان در سفر سلامت روان خود انجام می دهند ، نشستند.

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>