چگونه فیس بوک می تواند از Libra با داده های شخص صفر برای استفاده بیش از حد استفاده کند

Category: اخبار زیبایی پوست و مو | No comments

[ad_1]

رفیق


بادی لو تحلیلگر Sr. Technology و Consumer Electronics در Mintel است. وی مسئول تحقیق و نوشتن گزارش در زمینه فناوری و لوازم الکترونیکی مصرفی است.

گزارش هایی از ابتکار بلاکچین فیس بوک در سال 2018 منتشر شد مبنی بر اینکه این شرکت در حال راه اندازی بخش بلاک چین خود است. تحولات ارز رمزنگاری شده – Libra – به سرعت پیش رفت. تقریباً یک سال بعد در ژوئن 2019 رسماً اعلام شد و از آن زمان بر موانع نظارتی غلبه کرده ، ده ها عضو و پشتیبان شرکت را به خود جلب کرده و انتظار می رود در سال 2021 راه اندازی شود.

بیانیه ماموریت از انجمن روزانه، ارگان حاکم در بلاک چین Libra می گوید: ”سیستم پرداخت Diem بر اساس فناوری بلاکچین ساخته شده است تا بتواند جابجایی باز ، فوری و کم هزینه پول را انجام دهد. افراد قادر خواهند بود پول خود را ارسال ، دریافت و هزینه کنند ، دسترسی جهانی به خدمات مالی را امکان پذیر می کنند. ” سکه Libra به عنوان یک ارز دیجیتال ، متصل به شناسه دولتی ، با پشتوانه دلار آمریکا با ارزهای مختلف نیز ذخیره ، عمل خواهد کرد. بنابراین نباید موضوعاتی در مورد ثبات سکه وجود داشته باشد. مسئله اصلی افزایش سطح استفاده و استفاده از آن است ، به ویژه با نگرانی درباره حریم خصوصی و بی اعتمادی به فن آوری بزرگ.

به عنوان مثال ، هنگامی که اپل اعلام کرد تلاش خود برای حفظ حریم خصوصی خود را در به روزرسانی شفافیت ردیابی برنامه iOS 14 افزایش می دهد ، فیس بوک بسیار مورد توجه قرار گرفت.

از آن زمان ، فیس بوک کمپین های تبلیغاتی را در سراسر چاپ ، صوت و ویدئو اجرا کرده است تا با استفاده از این پیام که این اقدامات حریم خصوصی به کسب و کارهای کوچک آسیب می رساند ، علیه چنین تلاش هایی لابی کند. موضع اپل این است که به سادگی آنچه را که مصرف کنندگان در بازار می خواهند انجام می دهد و این باعث می شود کنترل بیشتری بر رفتار و حریم خصوصی دیجیتال داشته باشند.

حل مسئله حریم خصوصی با داده های شخص صفر

فیس بوک و Libra می توانند بر اختلافات خود غلبه کنند و در صورت خرید داده های مربوط به حزب صفر ، به طور بالقوه ارزش خود را برای تبلیغ دهندگان افزایش می دهند. داده های صفر احزاب عبارت است از پرش از واسطه هنگام به اشتراک گذاشتن اطلاعات شخصی ، جایی که مصرف کنندگان مایل هستند به برخی از اطلاعات مانند سن ، جنسیت یا علایق شخصی دسترسی به بازاریاب ها را داشته باشند.

فیس بوک کیف پول Libra Coin جداگانه ای به نام Calibra خواهد داشت ، بنابراین می توان معاملات را از حساب های شبکه های اجتماعی جدا کرد. با این حال ، فیس بوک می تواند کاربران خود را به پیوند دادن کالیبرا با حساب های رسانه های اجتماعی خود ترغیب کند. با پیوند دادن حساب ها ، فیس بوک می تواند به دلیل مرور ساده در فیس بوک یا اینستاگرام ، به شرطی که اطلاعات شخصی یا رفتار دیجیتال را به اشتراک می گذارند ، به کاربران خود مقدار کمی Libra جبران کند. این باید ارزش پلت فرم فیس بوک را برای مخاطبان خود بالا ببرد و چه کسی نمی خواهد هنگام مرور اینستاگرام درآمد کسب کند؟ همچنین این امر ارزش آن را برای بازاریابان افزایش می دهد ، به خصوص اگر سایر شرکت های بزرگ دیگر دسترسی به داده های شخصی را از دست بدهند و فیس بوک بتواند تبلیغات بسیار کارآمدتری را هنگام هدف قرار دادن مصرف کنندگان خاص ارائه دهد.

آنچه ما فکر می کنیم

تحقیقات مینتل در مورد تبلیغات دیجیتال نشان می دهد که مصرف کنندگان تمایل دارند اطلاعات شخصی را در صورت وجود سود به اشتراک بگذارند ، این نشان می دهد که بازار برای آن وجود دارد. از هر پنج آمریکایی سه نفر معتقدند که تبلیغات بخشی ضروری از اینترنت است. در همین حال ، از هر پنج نفر دو نفر مکان خود را در ازای تخفیف از مارک ها به اشتراک می گذارند.

فیس بوک می تواند به جای لابی کردن مردم برای جلوگیری از کنترل بیشتر Apple بر حریم خصوصی کاربران ، از ارز رمزنگاری شده خود استفاده کند تا کاربران خود را متقاعد به انجام چنین کاری کند.

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>