چشم انداز مصرف کننده هند: کانون توجه ماست

Category: اخبار زیبایی پوست و مو | No comments

[ad_1]

روشیکش آراوکار


روشیکش تحلیلگر غذا و نوشیدنی مینتل در بمبئی است. وی مسئول ارائه بینش و تجزیه و تحلیل تازه در مورد بازار مواد غذایی و آشامیدنی هند است.

به طور سنتی ، داهی یک ماده اصلی در رژیم غذایی هند است و به طور گسترده ای به عنوان یک ماده غذایی مفید شناخته می شود که به هضم غذا کمک می کند و پشتیبانی سیستم ایمنی بدن را بهبود می بخشد. تمرکز بیشتر بر سلامتی ، به ویژه سلامت ایمنی ، که توسط همه گیری ایجاد شده است ، همچنان یک فرصت مهم برای داهی (یا کشک) و ماست است.

در حالی که dahi از جذابیت جهانی در هند برخوردار است ، خارج از عطر و طعم ، ماست فاقد تمایز با dahi است و بیشتر مصرف کنندگان آن را نسخه غربی شده dahi می دانند. برای نوآوری های با ارزش افزوده ، مهم است که مارک های ماست ، سلامتی و تغذیه را دو برابر کنند و به جای فقط طعم ، ویژگی های بهتر را برای شما برجسته کنند.

در این ویدئو ، ما روندهای اصلی و فرصت های موجود در بازار ماست هند را مورد توجه قرار می دهیم و بحث می کنیم که چگونه مارک ها برای هدایت پیام بهداشتی پیشگیرانه در خانه و گسترش استفاده از آنها به عنوان غذاهای میان وعده ای مغذی و مقوی ، در موقعیت خوبی قرار دارند.

https://www.youtube.com/watch؟v=dXJLScfDbAg

برای نگاهی جامع به دسته ماست هند ، فروشگاه Mintel را بررسی کرده و گزارش را امروز بخرید. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد چشم انداز مصرف کنندگان هند ، و کشف آخرین روندها و نوآوری ها برای متزلزل کردن بازار ، در [email protected] با ما تماس بگیرید.

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>