چشم انداز مصرف کننده تایلند: توجه به گروه آب میوه ها

Category: اخبار زیبایی پوست و مو | No comments


پیموادی آگیلار


پیموادی آگیلار ، مدیر همیار Mintel Food & Drink ، مستقر در بانکوک است. وی مسئول مدیریت گزارش های مصرف کننده تایلند و ارائه بینش و تجزیه و تحلیل تازه در مورد بازار مواد غذایی و آشامیدنی تایلند است.

گروه آب میوه در تایلند از نفوذ گسترده ای در بین مصرف کنندگان برخوردار است و به نقطه اشباع رسیده است. این امر ، همراه با مصرف كنندگانی كه به دنبال پیشگیری از رژیم های غذایی و شیوه های زندگی سالم تر هستند ، مارك های تولید آب میوه را برای سرعت بخشیدن به نوآوری برای پاسخگویی به تقاضاهای در حال توسعه مصرف كننده برای تعادل تازه سازی و تغذیه به چالش می كشد.

در این ویدئو ، Mintel نگاهی دارد به روند شکل گیری بازار آب تایلند ، ویژگی ها و ادعاهایی که مصرف کنندگان در هنگام خرید آب میوه به دنبال آن هستند و همچنین استراتژی های پیشنهادی برای مارک های تجاری برای مقابله با تهدیدات طبقه بندی های متقابل و افزایش مصرف.

https://www.youtube.com/watch؟v=fUoOGKebxRQ

برای نگاهی جامع به گروه آب میوه و چشم انداز مصرف کننده در تایلند ، فروشگاه Mintel را بررسی کنید و گزارش را امروز بخرید. برای اطلاعات بیشتر در مورد مصرف کننده تایلندی و کشف جدیدترین روندها و نوآوری ها برای متزلزل کردن بازار ، در [email protected] با ما تماس بگیرید.

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>