چرخه های زندگی با طعم چگونه نوآوری محصول را هدایت می کنند

Category: اخبار زیبایی پوست و مو | No comments


آلیسا هانگارتنر


آلیسا یک تحلیلگر بینش مصرف کننده است – طعم و مزه و مواد تشکیل دهنده در Mintel. او تجربه تولید محصول و تحقیقات گسترده مصرف کننده مینتل را با هم ترکیب می کند تا بینش های واقع گرایانه و ابتکاری را در سطح یک گروه ارائه دهد.

چرخه حیات عطر و طعم ، مسیرهای مختلفی است که طعم ها و مواد اولیه از ابتکاری و ظهور ، تا تبدیل شدن به یک ماده اصلی اصلی ، طی می کند. چرخه عمر عطر و طعم شاخص هایی را کشف می کند که می توانند نوآوری در عطر و طعم آینده را هدایت کنند. دانستن اینکه چرا برخی از طعم ها رواج پیدا کرده اند و چه عواملی باعث می شود تا مصرف کنندگان آنها را امتحان کنند یا از آنها جلوگیری می کند ، می تواند به پیش بینی سرعت و احتمال مسیر طعم به سمت استفاده از جریان اصلی کمک کند.

اول سرویس غذا

طعم های در حال ظهور هنوز در وهله اول از طریق کانال های خدمات غذا ، به طور معمول رستوران های مستقل ، به مصرف کنندگان معرفی می شوند. مواد غذایی همچنین در مواجهه با عطر و طعم جدید نقش زیادی دارد. اما وقتی نوبت به طعم دادن به طعم های جدید می رسد ، مصرف کنندگان تمایل دارند در بخش خدمات غذایی شروع به کار کنند و از طریق خریدهای خرده فروشی این طعم ها را به خود اختصاص دهند.

تقریباً دو سوم مصرف کنندگان طعم های جدید را در رستوران ها امتحان می کنند و یک سوم مصرف کنندگان تحت تأثیر طعم هایی که هنگام خرید مواد غذایی در رستوران ها امتحان می کنند ، هستند.، طبق تحقیقات مینتل در مورد چرخه های زندگی عطر و طعم. رستوران های مستقل و رستوران های دارای سرویس محدود نوآورانه اغلب اولین مکانی هستند که طعم دهنده ها در حال جلب توجه هستند.

نبرد مارک های خرده فروشی

مارک های ویژه و ممتاز به دلیل نوآوری در تولید محصولات برتر و عطر و طعم شناخته شده اند و غذاهای هزاره بیش از سایر گروه های مصرف کننده بیشترین درگیر در این محصولات هستند. با این حال، نوآوری از مارک های خصوصی باعث افزایش دامنه مارک ها شده است و از آنجا که قیمت در تلاش برای استفاده از طعم های جدید مانع اصلی است ، این ممکن است یک کاتالیزور برای توسعه گروه گسترده تری از جویندگان طعم و تسریع در چرخه پذیرش باشد.

COVID-19 کشف عطر و طعم را تغییر داده است

یک مسیر سنتی برای کشف عطر و طعم به دلیل محدودیت های خدمات غذایی مختل شده است ، با این حال اشتیاق به تجربه ، به ویژه با زمان غذا و فرسودگی دستور العمل ، بسیار زیاد است. مسیر کشف هرگز منفرد نبوده است ، اما این تغییر مسیر موقتی نقش کانالهای تاسیس شده و برخی کانالهای جدید و کمتر کاوش شده را بالا برده است. تغییر در هزینه و تأمین غذا ، مسیر کشف را برای مصرف کنندگان و مارک های تجاری به چالش می کشد. افزایش خرید آنلاین مواد غذایی به معنای خرید کمتر انگیزه و مرور کمتر است. کانال های اجتماعی و منابع آنلاین به طور فزاینده ای نقش بیشتری در کشف بخش چرخه زندگی دارند.

کشف عطر و طعم جدید چند کاناله است

در حالی که مسیر آزمایش محصولات جدید دارای لایه های بسیاری است ، اولین قسمت سفر – یادگیری طعم ها و مواد اولیه جدید – در تجربه و روابط اجتماعی ریشه دارد. این مبادلات اجتماعی می تواند و احتمالاً ترکیبی از تجربیات دیجیتالی و شخصی با خانواده و دوستان ، شبکه های اجتماعی و حتی رسانه هایی است که مصرف کنندگان برای سرگرمی و آموزش خود از آنها استفاده می کنند. غذا یا مکان ها مهم اما ثانویه هستند. در حالی که تقریباً از هر پنج مصرف کننده سه بار گاهی طعم های جدید را امتحان می کنند ، فقط یک از هر پنج مصرف کننده از این کار ساقط می شود ، این نشان می دهد که بیشتر مصرف کنندگان به احتمال زیاد در مورد طعم ها به روش های معمول گاه به گاه ، دیجیتال و اغلب خود به خود یاد می گیرند.

در حال توسعه اهداف سلامتی مصرف کننده در نوآوری های آینده را پشتیبانی کنید

علاقه و آرزوهای روزافزون برای رفاه توسط COVID-19 سرعت بیشتری گرفته و مصرف کنندگان اکنون از طریق یک لنز اضافه شده – ایمنی بدن به سلامت نگاه می کنند. مطالعه Mintel با 35 بازار Trend Driver نشان می دهد بیش از سه چهارم مصرف کنندگان ایالات متحده می گویند مراقبت از بهداشت شخصی از اولویت های اصلی است و دو سوم در مورد آنچه می خورند فکر می کنند. مارک های تجاری می توانند از طریق نوآوری ، دارای مواد و طعم دهنده هایی که به سلامتی کمک می کنند ، از مصرف کنندگان در تلاش برای انتخاب مواد غذایی بهتر کمک کنند. زردچوبه یک نمونه قوی از قدرتی است که فواید سلامتی و عملکردی می توانند در جریان اصلی مواد تشکیل دهنده داشته باشند.

قیمت کشف را قابل دسترسی کنید

بهترین راه برای ایجاد انگیزه در میان گسترده ترین مصرف کنندگان ، اندازه های آزمایشی و برنامه های نمونه برداری است ، به محض اینکه این موارد ایمن تشخیص داده شوند. مانع قیمت مهمترین عامل بازدارنده در آزمایشات محصولات جدید است ، که می تواند با اندازه های بسته / بخش کوچک ، مانند برنامه ها و میان وعده ها ، برطرف شود. آشنایی با مارک و عطر و طعم نقش کمتری را از آنچه تصور می شود بازی می کند ، نشان می دهد که استفاده از ارزش ، تجربه و گاهی اوقات سلامتی می تواند قدرتمند باشد.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد تأثیر چرخه های زندگی با عطر و طعم بر منوهای سرویس های غذایی ، خرده فروشی مواد غذایی و کشف مصرف کنندگان ، از فروشگاه Mintel بازدید کرده و گزارش جامع Flavour Lifecycles: Incl Impact of COVID-19 – US را بخرید.

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>