چرا سرمایه گذاری آنلاین ضربه ای برای مصرف کنندگان جوان است؟

Category: اخبار زیبایی پوست و مو | No comments

[ad_1]

ریچارد چوپان


ریچارد درباره انواع خدمات مالی در Mintel تحقیق می کند و می نویسد.

همانطور که توسط گزارش شده است روزنامه گاردین، ارزهای رمزپایه و سیستم عامل های سرمایه گذاری آنلاین به سنگ های عاملی برای فرهنگ پاپ تبدیل شده اند و همچنین محصولات و خدمات مالی. این و ماهیت دیجیتال (و یا فقط دیجیتال) این محصولات به این معنی است که به ویژه برای مصرف کنندگان جوان با فن آوری جذاب است.

این امر علاقه عمومی Gen Z و Millennial به سرمایه گذاری را به طور کلی افزایش داده و هر دو این گروه ها علاقه بیشتری به سرمایه گذاری نسبت به مصرف کنندگان مسن نشان می دهند. به عنوان آخرین تحقیق مینتال نشان می دهد، 11٪ از Gen Z و 13٪ از Millennials می گویند سرمایه گذاری در سهام و سهام در اولویت است COVID-19 در مقایسه با فقط 4٪ Gen X و 3٪ Baby Boomers دیگر نگران کننده نیست. از آنجا که مصرف کنندگان جوان امنیت مالی مشابه نسل های قدیمی ندارند ، و مفهوم مالکیت خانه ظاهراً برای بسیاری از دسترس خارج شده است ، قابل درک است که چرا آنها ترجیح می دهند ریسک کنند.

با این حال ، تفاوت زیادی بین علاقه به سرمایه گذاری به عنوان یک کار سرگرم کننده – چیزی شبیه به یک بازی یا سرگرمی – و یک تلاش معنادار برای تولید ثروت وجود دارد. در نهایت ، بزرگسالان جوان به اندازه نسل های قدیمی سرمایه ای برای سرمایه گذاری ندارند و به احتمال زیاد دسترسی آسان به پس انداز برای پرداخت هزینه اقلام بلیط بزرگ مانند مبلمان یا فناوری را دارند ، همانطور که خودشان تعیین می کنند.

در حالی که علاقه به سرمایه گذاری در بین گروه های مصرف کننده جوان افزایش یافته است ، پس انداز نقدی همچنان کالای اصلی برای کمک به آنها در رسیدن به اهداف خود است. در حقیقت ، بیش از یک پنجم ژنرال Z در حال برنامه ریزی برای پس انداز برای اهداف بلند مدت پس از همه گیری است. این وجوه در حساب های پس انداز نگهداری می شود تا جاه طلبی های عمده مالی مانند مالکیت خانه تأمین شود.

فرصتی برای خدمات مالی

هرچه افراد بیشتری به صورت آنلاین سرمایه گذاری می کنند ، برای کمک به رسانه های اجتماعی روی می آورند. سرمایه گذاری آنلاین دارای یک جامعه آنلاین کاملاً تثبیت شده است ، از جمله تأثیرگذارهای شبکه های اجتماعی و سازندگان محتوا که نکات مالی رایگان را در سیستم عامل هایی مانند TikTok ، YouTube و Instagram ارائه می دهند.

در نهایت ، تنوع گسترده اطلاعات موجود به صورت آنلاین باعث افزایش فزاینده آنها می شود برای مردم دشوار است که تشخیص دهند کدام یک از خالقین آگاه هستند و راهنمایی واقعی ارائه می دهند، مصرف کنندگان جوان را در معرض خطر از دست دادن پول قرار می دهند که توانایی از دست دادن پول ندارند. در اینجا فرصتی فراهم شده است تا خدمات مالی وارد عمل شوند و خدمات و محصولی را برای کمک به جوانان در تصمیم گیری های سرمایه گذاری خود ارائه دهند.

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>