چالش انتخاب کنید – روز جهانی زن 2021

Category: اخبار زیبایی پوست و مو | No comments

[ad_1]


برای اطلاع از آخرین اخبار مصرف کننده و صنعت ، روندهای برتر و چشم اندازهای بازار ، با اخبار Mintel همراه با نظرات تیم تحلیل گران گروه جهانی Mintel همراه باشید.

جشن گرفتن روز جهانی زن 2021، ما از تحلیلگران Mintel در سراسر دفاتر جهانی خود خواسته ایم که یک زن در صنعت خود را برجسته کنند که احساس می کنند موضوع امسال چالش را انتخاب کنید.

شارون چوتر – بنیانگذار UOMA Beauty

روشیدا خانم ، مدیر گروه – Mintel Beauty & Personal Care (انگلستان)

در حالی که “تنوع” در سال گذشته تا حدودی به یک کلید واژه در زیبایی تبدیل شده است ، نامی که واقعاً در صف مقدم بودن و اطمینان از عدم تبدیل شدن آن به یک روند گذرا برای صنعت برجسته است. زیبایی UOMA پایه گذار شارون فال.

شارون تابستان گذشته کمپین “Pull Up For Change” و #PullUpOrShutUp را راه اندازی کرد و از مارک های زیبایی خواست که تعداد کارمندان سیاه پوست خود را از جمله کارمندان در سطح شرکت ها و مدیران اجرایی اعلام کنند. هنگام ارسال جعبه های سیاه و برچسب گذاری # ماده_زنگ سیاه توجه را به مسئله نابرابری جلب می کند ، برای ایجاد تغییر کافی نیست. در این کمپین از مارکها خواسته شد تا از درون به بیشتر پاسخگو باشند و همچنین مارکهایی را فراخواند که از فرهنگ سیاه و سیاه پوستان سود جسته اند ، اما در مورد فراگیر شدن در سازمانهای خود عقب مانده اند. در عرض 72 ساعت از شروع کار ، تعداد زیادی از مارک های زیبایی و خرده فروشان ، از جمله لورال و لوازم آرایشی کایلی، آمار آنها را فاش کرد و افراد بدون سیاه پوستان در نقش های رهبری قول دادند که بهتر عمل کنند.

امسال ، شارون طوماری را آغاز کرده و از Merriam Webster و Oxford English Dictionary خواسته است تعاریف خود را از “black” به روز کند تا ارتباط آن با منفی را حذف کند. این کمپین برای ایجاد احترام به سیاهی ، با مارک های زیبایی همکاری کرده است.

شارون با تعصب نژادی غریبه نیست ، زیرا یک زن سیاه پوست با راه اندازی یک نام تجاری زیبایی که شامل فراگیری و بیان خود است ، با موانع زیادی روبرو شد. UOMA در زبان ایگبو ، زبانی که توسط مردم ایگبوی جنوب غربی نیجریه صحبت می شود ، به عنوان “زیبا” ترجمه می شود. مارک بگو چی ؟! دامنه فونداسیون فراتر از سایه است تا نگرانی های خاص پوست در رنگ های مختلف پوست را هدف قرار دهد ، در حالی که این میزان محدود است رژ لب مات Badass Icon این مجموعه به افتخار زنان با نفوذ سیاه پوست نامگذاری شده است.

Pimradaporn Benjawattanapat (پیمریپی) – تاجر و تأثیرگذار آنلاین

Pongsanguan Jiradechakul (وون) ، تحلیلگر ارشد تحقیقات Mintel – سبک زندگی مصرف کننده (تایلند)

هنگامی که مسئولیت اجتماعی برای بسیاری از سازمان ها فقط به عنوان یک علامت در یک چک باکس تبدیل شده است ، برخی از افراد تمایل به انجام این کار به طور طبیعی دارند – مانند پیمرپی، یک تأثیرگذار 30 ساله که به عنوان یک تاجر آنلاین فعالیت خود را آغاز کرد.

پیمریپی به دلیل شخصیت جسور ، قوی و سرراست خود به عنوان یک تأثیرگذار محبوب شد. با فروش همه چیز از خمیر فلفل قرمز گرفته تا مواد آرایشی از طریق پخش زنده در کانال آنلاین خود ، پیمریپی به دلیل استفاده مستقیم و صمیمانه از زبان برای برقراری ارتباط با مخاطبان خود شهرت پیدا کرد که با واقعی و صادق بودن قلب آنها را به دست آورد. امروز ، او بیش از 3 میلیون مشترک در کانال YouTube خود دارد.

پیمریپی نه تنها فروش کالا بلکه به عنوان یک شخص خیر نیز شناخته می شود. وی در روز کودک ، در ژانویه 2021 ، یک کلیپ ویدیویی از کمک مالی خود به بچه های مستضعف در منطقه Omkoi – منطقه ای در 300 کیلومتری چیانگ مای ، که از لحاظ اقتصادی از سایر مناطق کشور عقب مانده است ، منتشر کرد. مردم در آنجا در فقر ، بدون برق زندگی می کنند و تحصیلات از دسترس خارج می شود. Pimrypie مبلغ THB550،000 برای تهیه صفحات سلول خورشیدی ، کفش ، تکه های سبزیجات و یک تلویزیون صفحه نمایش بزرگ به بچه های آنجا اهدا کرد. هدف او این است که آنها را در معرض دنیای خارج قرار دهد که امیدوارم این کار آنها را به دیدن رویاهای بزرگ و انجام کارهای بزرگ در آینده تحریک کند.

این اقدام وی گفتگوها را در مورد سطح عمیق نابرابری اقتصادی و اجتماعی در تایلند برانگیخت. این نه تنها بحث در مورد اقدام مقامات برای بهبود کیفیت زندگی برای شهروندان تایلندی را برانگیخت ، بلکه ما را به عنوان افراد مجبور کرد که لحظه ای برای تأمل در مورد خود و “چه کاری برای جامعه انجام داده ایم و چه کاری می توانیم برای دیگران انجام دهیم” ؟ “

پیمریپی نیز یک نمونه جسورانه از بیان خود است. موزیک ویدئوی تازه منتشر شده او “Yaa Na Ka” ، به معنی “نکن” ، زندگی او را تا چه حد دشوار نشان می دهد و نشان می دهد که او به منفی دیگران برایش اهمیتی نمی دهد.

اقدامات پیمریپی فراخوانی است که مردم باید به خود احترام بگذارند. او زنی است که نه تنها به زنان ، بلکه از هر قشر زندگی ، الهام می گیرد تا خود را در آغوش بگیرند و کارهای خوبی برای جهان انجام دهند.

کارولین کوتو و کلر شلمه – بنیانگذاران شرکت نوسازی

ملانی بارتلمه ، تحلیلگر جهانی مواد غذایی مینتل ، (ایالات متحده)

کارولین کوتو و کلر شلمم تأسیس شده آسیاب تجدید برای تبدیل محصولات جانبی تولید مواد غذایی به مواد مغذی و با ارزش. آنها با اوکارا ، بازمانده پالپ حاصل از فشار دادن دوغ دوغاب ، شروع کردند و با سایر شرکت های سازگار با محیط زیست کار کردند تا اوکارا را به غذاهای تمام شده ، مانند تراشه های خمیر Pulp Pantry متعلق به زن ، تبدیل کنند. از زمان راه اندازی این شرکت ، Cotto و Schlemme طیف وسیعی از محصولات رو به مصرف کننده را نیز تولید کرده اند ، از کوکی ها گرفته تا مخلوط های پخت. متقاعد کردن مصرف کنندگان برای امتحان چیزهای جدید ممکن است دشوار باشد و شرکت نوسازی میل با استفاده از استادانه اینستاگرام به بینندگان نشان می دهد که آردها ، مخلوط ها و محصولات نهایی این شرکت چقدر خوشمزه است.

چه اینکه ، Cotto و Schlemme از این پلتفرم برای تقویت مأموریت سایر مشاغل همفکر استفاده کرده اند. در دسامبر سال 2019 ، شرکت نوسازی میل یک “تقویم ظهور” با تأثیرگذاری بصری را در خوراک اینستاگرام خود ایجاد کرد ، و در هر “بلوک” هدایای شرکت های کوچک غذا و نوشیدنی مانند مورینگای Kuli Kuli متعلق به زنان ارائه می شود. در آخرین اقدام خود ، شرکت نوسازی میل از موقعیت خود برای کانون توجه موضوعی نزدیک به قلب بنیانگذاران استفاده کرد: تغییر اقلیم. بسته بندی جدید این شرکت ، که در سال 2020 به بازار عرضه شد ، دارای طراحی های الهام گرفته از آب و هوا است که “به منظور ارتباط روشن تر کاهش ضایعات مواد غذایی و جلوگیری از تغییرات آب و هوایی برای مصرف کنندگان است.”

Djamila Ribeiro – سهم وی در جنبش ضد نژادپرستی در برزیل

آماندا کاریداد ، تحلیلگر ارشد زیبایی و مراقبت شخصی مینتل (برزیل)

با توجه به جنبش های اجتماعی که در طی بیماری همه گیر COVID-19 قوت گرفته اند ، مارک های زیبایی و مراقبت شخصی برزیل برای خدمت به مصرف کنندگان پوست تیره که هنوز مورد غفلت قرار گرفته اند ، اما نمایانگر یک پتانسیل مربوطه و استراتژیک در برزیل هستند ، به چالش کشیده می شود تنوع قومی آن مطابق روند Mintel ، “هویت راننده” و ستون اصلی آن “میراث” ، که نشان می دهد چگونه مصرف کنندگان میراث فرهنگی خود را به عنوان بخشی مهم از بیان هویت خود در جامعه می بینند.

در ارتباط با این موضوع ، مارک تجاری بوتيكاريو با فعال اجتماعی ، نویسنده و فیلسوف برزیلی همکاری کرده است جامیلا ریبیرو یک مینی سریال با عنوان “چگونه ضد نژاد باشیم” در ماه نوامبر سال 2020 ، ماهی که در آن جشن گرفته می شود روز آگاهی از سیاه در برخی از ایالت های برزیل. این مینی سریال به چهار قسمت تقسیم شده است ، جایی که جامیلا با الهام از کتاب های پرفروش خود در مورد نژادپرستی ساختاری و امتیاز سفید صحبت می کند کتاب ضد نژادپرستی کوچک، چه کسی از فمینیسم سیاه می ترسد و منبع گفتار چیست. علاوه بر همکاری با O Boticário ، Djamila توسط این برند آرایشی دعوت شد چه کسی گفت ، برنیس؟ (که بخشی از گروه بوتیکاریو) برای ایجاد رژ لب خود در مجموعه جدید خود “زنانی که دوستشان داریم“(به پرتغالی ،”زنانی که دوستشان داریم“) ، یک نسخه محدود که آزادی زن بودن خود و شکستن الگوهای زیبایی قدیمی را جشن می گیرد. مارک ها می توانند از این نمونه ها الهام گرفته و رویکرد اخلاقی تری را در بحث موضوعات مرتبط مانند نژادپرستی ارائه دهند. طبق تحقیقات آینده مینتل برزیل در مورد نگرش به اخلاق و پایداری ، تقریباً از هر پنج برزیلی سه نفر انتظار دارند كه مارك ها برابری (مثلاً نژادی ، برابری جنسیتی) را به عنوان اخلاقی در نظر بگیرند و در میان زنان این درصد افزایش می یابد ، و تقویت موفقیت برندها با تبلیغ اقدامات اخلاقی

Djamila در حال حاضر سردبیر مجله هفتگی است نامه بزرگ و ستون نویس برای Folha de S. Paulo روزنامه در سال 2019 به جامیلا جایزه اهدا شد جوایز شاهزاده کلاوس، یک صندوق هلندی در سال 1996 تأسیس شد که از هنرمندان ، متفکران منتقد و سازمانهای فرهنگی پشتیبانی می کند که در فرهنگ و توسعه اجتماعی نوآوری داشتند. او همچنین توسط فوربس در سال 2021 به لطف مشارکت های خود در حوزه اجتماعی در میان 20 زن موفق برزیل قرار گرفت.

Rina Ishii – بنیانگذار Nagi و مدیر عامل شرکت BLAST Inc.

ریکو هاسگاوا ، تحلیلگر ارشد زیبایی و مراقبت شخصی (ژاپن)

رینا ایشی یکی از بسیاری از کارآفرینان جوان در ژاپن است که به طور فعال برای توانمند سازی زنان در کشور خود کار می کند. پس از راه اندازی رسانه های توانمندسازی زنان انفجار و نام تجاری لباس زیر ضد دوره گیره در سال 2018 ، هزاره 31 ساله در نمایش ظاهر شد فوربس “لیست 30 زیر 30 سال ژاپن (گروه تأثیرگذار)” در سال 2019.

BLAST رسانه ای است که تمرکز آن بر جشن گرفتن زنان است. با استفاده از اینستاگرام ، توییتر و IGTV برای ایجاد انگیزه در جذب مخاطب ، موضوعات مختلفی از موضوعات اجتماعی گرفته تا بهداشت قاعدگی تا سلامت جنسی را پوشش می دهد ، و این باعث می شود زنان و دختران در مورد موضوعاتی که معمولاً تابو هستند در ژاپن راحت تر صحبت کنند.

با حذف نیاز به حمل محصولات بهداشت قاعدگی ، اولین مجموعه از اولین مجموعه Nagi در هفته اول به فروش رسید. این مجموعه با طراحی های شیک و گزینه های رنگی ، مصرف کنندگان آگاه به محیط زیست را نیز مورد توجه قرار می دهد ، آنها به دنبال راه هایی برای کاهش ضایعات با جایگزینی محصولات قاعدگی یکبار مصرف هستند. لباس زیر با کیفیت بالا که در ژاپن تولید می شود ، دارای قدرت جذب و راحتی فوق العاده و همچنین اثرات خوشبوکننده و ضد باکتری است. اگرچه هنوز در بازار بسیار ظریف است ، این برند شروع امیدوار کننده ای را آغاز کرده و ثابت کرده است که لباس زیر لباس می تواند گزینه های پایدار خوبی برای لباس زیر زنانه ، پد و تامپون باشد. این مارک در مبارزات تبلیغاتی خود از شکل های زیبای همه زنان نیز تجلیل می کند.

وقتی صحبت از برابری جنسیتی می شود ، ژاپن با سایر کشورهای پیشرفته جهان فاصله زیادی دارد. در سال 2020 مجمع جهانی اقتصاد گزارش ، ژاپن از نظر برابری جنسیتی در رتبه بندی جهانی 153 کشور به 121 مکان سقوط کرده است. با این حال ، به لطف رینا و موج افزایش فعالان زن جوان که برای برابری ایستاده اند ، امید زیادی داریم و معتقدیم که این زنان می توانند تغییرات مثبتی را برای نسل های آینده ایجاد کنند.

مگدالنا کوبیت – مدیر عامل شرکت مگدا گیاهی

Honorata Jarocka ، تحلیلگر ارشد غذا و نوشیدنی Mintel (لهستان)

ایجاد وگانیسم به عنوان یک جنبش فراگیرتر می تواند به عنوان نیروی محرکه موفقیت شناخته شود گیاه مگدا، یک شرکت محلی کوچک که توسط آن اداره می شود مگدالنا کوبیت و در منطقه کوهستانی لهستان واقع شده است. این شرکت در سال 1991 به عنوان تولید کننده لبنیات توسط پدر مگدالنا تأسیس شد و در آن زمان Jogurty Magda نامیده می شد – با الهام از نام مگدالنا. از همان ابتدای کار ، یک آرمان بزرگ مبتنی بر نوآوری داشته است (به عنوان مثال راه اندازی ماست پروبیوتیک آزمایش بالینی در سال 1997) و از سال 2015 ، زمانی که مگدالنا به تیم پیوست ، شروع شده است و به سمت آینده گیاهان تر حرکت می کند. . ارزش ها و اولویت های زندگی مگدالنا با توجه به دیدگاه وی برای هدایت روند گیاهی در کشوری که به غذاهای سنتی خود مشهور است ، ریشه در سلامت و سازگاری با محیط زیست دارد که به عنوان مأموریت این شرکت پذیرفته شده است.

در نتیجه ، پایان سال 2017 معرفی شد PlantOn گزینه های ماست پایه نارگیل که به سرعت طرفداران وفادار خود را جمع کرده است. مگدالنا بر اساس بزرگداشت طبیعت و ترویج سبک زندگی سالم ، ارائه محصولات گیاهی خوش طعم ، مقرون به صرفه و در دسترس است. چنین رویکردی همراه با یک سبک ارتباطی مثبت ، Magda Plant-based را قادر ساخته است تا به مصرف کنندگان گسترده ای فراتر از گیاهخواران و افراد مبتلا به آلرژی لبنی / عدم تحمل لاکتوز برسد. موفقیت این شرکت در گزینه های لبنی نیز حرکتی مهم – و منحصر به فرد – را در فضای غذا و نوشیدنی در لهستان رقم زده است زیرا در اواسط سال 2020 انتقال رسمی به سمت یک کارخانه کاملاً گیاهی اعلام شد.

با دیدگاه و اشتیاق روشن برای ایجاد دوره جدیدی از پیشرفت در صنعت لبنیات ، مگدالنا یک پیشگام و الگوی نیرومند زن برای سایر کارآفرینان لهستانی است که مایل به پریدن روی باند واگن های گیاهی و همچنین چرخش جدیدی به غذاهای سنتی هستند. که به غذاهای سنگین گوشتی اش معروف است.

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>