پذیرایی از سلامتی زنان در سفر

Category: اخبار زیبایی پوست و مو | No comments

[ad_1]

الیشا یانگ


ایلیشا تیم Trends Mintel آسیا و اقیانوسیه را تشکیل می دهد که متشکل از تحلیل گران خبره و ردیاب های روند است. وی در حال حاضر بر محتوای Mintel Trends و همچنین خدمات مشتری برای منطقه نظارت می کند.

Nua ، یک برند سلامتی زنان ، تکه های خود گرم کننده ای به نام ‘Cramp Comfort’ را برای مصرف کنندگان در حال حرکت که از گرفتگی های قاعدگی رنج می برند ، راه اندازی کرده است. کاربران می توانند یکبار خرید یا یک برنامه تکرار خودکار انتخاب کنند که در آن محصولات طبق فرکانس تعیین شده تحویل داده می شوند.

طنین انداز خوبی با بیش از نیمی از مصرف کنندگان زن هندی می گویند که داشتن یک سبک زندگی فعال بسیار مهم است، تحقیقات مینتل را برجسته می کند.

چه چیزهای نوآورانه ای است؟

این نوآوری ها به ویژه برای زنان در هند مهم است ، جایی که دوره ها هنوز موضوعی پنهانی هستند و بیشتر زنان شاغل احساس آزادی نمی کنند که از کارفرمایان خود “مرخصی دوره ای” را بخواهند یا در مورد آن صریح صحبت کنند. با این حال ، با تمرکز بیشتر سلامت قاعدگی در هند ، محصولات و خدماتی که به مقابله با دوره های طبیعی تر کمک می کنند ، همچنان ظهور می کنند.

در حالی که استفاده از گرما برای تسکین گرفتگی های قاعدگی یک روش قدیمی است ، اغلب به شکل یک بطری آب گرم یا بسته حرارتی ، هنگام خارج از خانه بسیار غیر عملی و بی احتیاط است. وصله خود گرم شونده Nua مسئله قابلیت جابجایی را برطرف می کند و ضمن انجام کارهای روزمره ، به کاربران مزیت گرم درمانی را می بخشد. وصله حرارتی فعال شده در هوا خود چسب است و مانند نوار باند به پوست می چسبد.

روند مینتل “Total Wellbe” نحوه نمایش را برجسته می کند مصرف کنندگان با بدن خود مانند یک اکوسیستم رفتار می کنند و به دنبال راه حل هایی هستند که سلامت شخصی و نیازهای تکاملی آنها را تکمیل کند. به عنوان مثال ، در چین ، مارك شیر با طعم برتر Yili با نام تجاری Weikezi با 999 ، یك شركت دارویی بدون نسخه ، در یك جعبه مراقبت از خاله با همكاری مشاركت كرده است كه هدف آن حمایت از زنان در گرم ماندن در دوره هایشان است. زوماتو تجمع دهنده تحویل آنلاین غذا ، سالانه 10 روز “مرخصی دوره ای” به کارمندان قاعدگی ارائه می دهد.

آنچه ما فکر می کنیم

همانطور که مصرف کنندگان به طور فزاینده ای با بدن خود مانند یک اکوسیستم رفتار می کنند ، درایور Mintel Trend ‘Wellbeing’ برجسته می کند که چگونه مارک ها با مصرف کنندگان در ایجاد راه حل هایی هماهنگ با چرخه های طبیعی بدن همکاری می کنند.

مارک های پذیرایی از زنان و فضای بهداشت قاعدگی دارای یک نام تجاری هستند فرصتی برای طراحی روشهای منحصر به فرد برای ارتقا health سلامت و آگاهی از قاعدگی از طریق فیلم های آموزشی توسط متخصصان ، محصولات سلامتی متناسب و ردیاب های دوره. سازمان های غیر انتفاعی همچنان به کار خود در ترغیب دختران نوجوان به حفظ سلامت قاعدگی با دسترسی به محصولات بهداشتی با قیمت های یارانه ای ادامه می دهند.

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>