پخت فراتر از کالای پخته شده

Category: اخبار زیبایی پوست و مو | No comments


کیتلین کامپ


Kaitlin Kamp یک تحلیلگر بینش مصرف کننده در تیم گزارشات غذا و نوشیدنی در Mintel است. کیتلین طیف گسترده ای از گروه های بسته بندی شده غذا و نوشیدنی را با تأکید بر تمایل به مصرف را پوشش می دهد.

سال 2020 با موجی از پخت در منازل همراه با همه گیری COVID-19 مشخص شد ، زیرا مصرف کنندگان درمورد چگونگی گذراندن اوقات تازه پیدا شده در خانه حساب می کردند. بر اساس تحقیقات Mintel در مورد پخت و مخلوط ها ، خوراک های رسانه های اجتماعی پر از دستورالعمل های نان موز و هک برای شروع کامل خمیر مایه و فروش دلار مخلوط های پخت و مواد 24.7٪ افزایش یافته است. نام های پخت و پز در توییتر ، اینستاگرام و Pinterest در آوریل سال 2020 به اوج خود رسید زیرا مصرف کنندگان و مارک ها به طور یکسان الهام و خلاقیت های آنلاین را به اشتراک گذاشتند. اما رسانه های اجتماعی اشاره کردند که تقریباً به همان سرعتی که شروع به کار کردند ، ساکت و آرام شدند ، و تا ژوئن سال 2020 74٪ کاهش یافت و بسیاری از مردم این سوال را داشتند که آیا پخت و پز در خانه فقط یک مد دیگر است ، قربانی شرایط همیشه در حال تغییر COVID-19.

با این حال ، از ژانویه 2021 ، تقریباً یک سوم بزرگسالان ایالات متحده بیشتر از قبل از همه گیری ، پخت را نشان می دهند و قصد دارند سرعت خود را حفظ کنند ، این نشان می دهد که آنچه از خستگی و ضرورت ناشی شده است لذت بخش و حتی ممکن است تغییر دهنده باشد مقداری.

چرا مصرف کنندگان واقعاً در حال پخت هستند؟

پخت برای نانوایان چیزی بیش از وسیله ای برای رسیدن به هدف است. این یک سرگرمی است مصرف کنندگان اغلب نه تنها برای معالجه خود بلکه برای آرامش ، برای بهبود مهارت های پخت خود و به عنوان راهی برای ارتباط با خانواده خود ، در حال پختن هستند ، که نشان می دهد تجربه پخت به همان اندازه کالای پخته شده مهم است. مارک های تجاری می توانند این تجربه را در ارسال پیام و نوآوری بیشتر تقویت کنند تا لذت پخت را بیش از همه گیر گسترش دهند.

فرصت های سال 2021 و بعد از آن

منبع: اینستاگرام King Arthur Baking

پخت را به مراقبت از خود وصل کنید

روند پخت برای بسیاری از افراد درمانی است و برقراری ارتباط بین پخت و بهزیستی ذهنی بسیار قدرتمند خواهد بود زیرا مصرف کنندگان اولویت بیشتری بر سلامت روان خود دارند. طبق تحقیقات مینتل در زمینه کنترل استرس و بهزیستی ذهنی ، تقریباً از هر پنج بزرگسال آمریکایی تقریباً دو نفر بیشتر از سال 2019 به سلامت روان و سلامتی خود توجه داشتند – و پخت می تواند راهی قابل دسترس و لذت بخش برای این کار باشد. مخلوط پخت و مارک مواد تشکیل دهنده آرد شاه آرتور در اینستاگرام خود پختن را معادل درمان و مراقبه می داند. مارک های تجاری می توانند ارتباط بین پخت و مراقبت از خود و ایجاد مشارکت با رهبران بهزیستی ذهنی مانند سطح دیگری را ایجاد کنند فضای سر، یا لیست های پخش تقویت کننده روحیه و آرامش بخش را برای مصرف کنندگان در هنگام پختن پخت.

هویت سازی پرورش

هزاره ها مخاطبان اصلی پخت و پز هستند و انگیزه ادامه پخت را دارند اگر اعتقاد داشته باشند که به آنها در پرورش مهارت کمک می کند. سرگرمی ها و علایق در افرادی هستند که هزاره ها معتقدند آنها به عنوان یک شخص هستند. طبق تحقیق مینتل در مورد بازاریابی به هزاره ، یک سوم هزاره ها معتقدند که سرگرمی ها و علایق آنها بر شخصیت شخصی آنها تأثیر می گذارد. بیش از دو در پنج هزاره اغلب برای بهبود مهارت های پخت خود پخت می کنند و می توانند انگیزه خود را برای ادامه کار در منابع و محصولاتی که به آنها کمک می کند بیشتر به عنوان نانوا معرفی شوند ، ایجاد کنند. کلاسهای پخت و پخت و پز محصولات که برای تجربه های مختلف طراحی شده اند ، می توانند استفاده مداوم را ترغیب کنند و وفاداری به برند را ایجاد کنند.

منبع: Buzzfeed Instagram

آرد شاه آرتورکتاب آشپزی ، همسفر همه منظوره بیکر، شامل دستورالعمل هایی با درجات مختلف دشواری و همچنین راهنماهایی برای مراحل فنی مانند ورز دادن است که نانوایان خانگی را قادر می سازد مهارت ایجاد کنند. شرکت رسانه ای Buzzfeedمرکز غذا و نوشیدنی ، Buzzfeed Tasty، یک مجموعه پخت 15 تکه برای نانوایان جدید و زنجیره ای نانوایی در سراسر کشور منتشر کرد نوار شیر یک کلاس آنلاین پخت و پز برای توسعه مهارت های شیرینی پزی ارائه می دهد. همه ابزارها و منابعی را فراهم می کنند که به Millennials کمک می کند تا در هویت خود به عنوان نانوا سرمایه گذاری کند در حالی که آنها را تشویق می کند تا پروژه های جدید پخت را کنترل کنند.

سرگرمی را در کنار خانواده تقویت کنید

پخت را به عنوان چیزی بیش از راهی برای تهیه خوراک ، اما به عنوان راهی برای گردهم آمدن خانواده ها ، برای تهیه غذای دو نفر از هر پنج پدر و مادری که بیشتر به عنوان یک تجربه سرگرم کننده با بچه های خود ، پخت می کنند ، تهیه کنید. برخی از مارک ها از قبل موقعیت دوستانه بچه ها را ایجاد کرده اند. پیلزبری، دانکن هینز و دیگران همه ایده های جالب و جالب رنگی مانند تزئینات کیک کیک با موضوع هیولا برای هالووین را ارائه می دهند.

منبع: اینستاگرام پیلزبری

چالش و فرصت پیش رفتن این است که برخی از مالکیت والدین را از بین ببریم و به بچه ها فرصت دهیم که در صندلی راننده قرار بگیرند. کتابهای آشپزی بچه گانه و ایده های دستور العمل که مراحل جداگانه ای را برای والدین و بچه ها فراهم می کند یا کیت های پخت و پز که شامل تزئینات و مواد پوششی مناسب برای بچه ها است ، می توانند تعامل و ارتباط بیشتری بین والدین و بچه ها در طی مراحل پخت فراهم کنند. ارائه دستورالعمل های جدید و ویدئوهای چگونه به طور مداوم و منظم می تواند به خانواده ها کمک کند تا یک برنامه را دنبال کنند و روالاتی برای پخت و پز ایجاد کنند که با گذشت زمان ، به یک سنت تبدیل می شوند.

آنچه ما فکر می کنیم

افزایش پخت در خانه ممکن است محصولی از COVID-19 باشد ، اما دلایل پخت – آرامش ، خودسازی و ارتباط خانوادگی فراتر از همه گیری همچنان مهم خواهد بود. به جلو آوردن آن انگیزه های اساسی می تواند مصرف کنندگان را ترغیب به ایجاد کارهای روزمره و ادامه کشف پتانسیل آشپزخانه های خود کند.

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>