پایداری در کفش های اروپایی مورد توجه قرار می گیرد

Category: اخبار زیبایی پوست و مو | No comments

[ad_1]

Utku Tansel


Utku Tansel LLB، MBA تحلیلگر خرده فروشی Mintel است و مسئول تحقیقات و گزارش های ما در مورد بازارهای خرده فروشی اروپا است.

بخش مد در حال افزایش آگاهی در مورد تأثیر آن بر آب و هوا است ، که با همه گیری سرعت گرفته است. همانطور که در روند مینتل بازنگری پلاستیک، مارک ها و مصرف کنندگان در حال بررسی رفتارهای خود برای جلوگیری از آلودگی پلاستیک هستند. فرهنگ پرتاب ما نیز در حال تبدیل شدن به یک موضوع بحث انگیز است و همانطور که در Mintel Trend برجسته شده است سیاره گرسنه، مصرف کنندگان به دنبال راه هایی برای حفظ منابع کره زمین هستند.

در طول سال گذشته ما شاهد تعدادی ابتکار عمل بوده ایم مطابقت بیشتر مارک های کفش با مفهوم اقتصاد دایره ای. با توجه به این موضوع ، ما می فهمیم که خرده فروشان کفش اروپا برای کاهش اثر کربن خود چه مراحلی را برمی دارند.

مسابقه دهید تا دوستدار محیط زیست شوید

Foot Locker اروپااقدام اخیر برای افتتاح فروشگاه جدید پایداری در بارسلون ، اسپانیا با مواد بازیافتی مانند مانکن های تولید شده از کفش های کتانی دوباره استفاده شده ، تأیید روشنی است که پایداری در کفش جذابیت بیشتری پیدا می کند ، همانطور که در جدیدترین مورد ما نشان داده شده است خرده فروشی کفش گزارش اروپا.

در سپتامبر 2020 ، نام تجاری فرانسوی در فضای باز سالومون یک جفت کفش مخصوص دویدن طراحی کرده است که کاملاً قابل بازیافت است. نخ استفاده شده برای دوخت کفش همان ماده بقیه قسمت های بالایی است. رویه کفش ، خود از پلی استر بازیافتی ساخته شده است ، می تواند دوباره به صورت نخ جدید برای پارچه بازیافت شود و کف کف را می توان زمین زد و در چکمه های اسکی این برند استفاده کرد.

ساوانا، یک شرکت کفش پرتغالی پایدار ، یک مارک جدید را راه اندازی کرد ، مسری، کاملاً از 100٪ مواد قابل بازیافت ساخته شده است. قسمت بیرونی کفش از چوب پنبه ، مش بازیافت شده و کل آستر از 100٪ پنبه ارگانیک ساخته شده است. زوری، مارک کفش دیگر مستقر در پرتغال – که به دلیل استفاده از زباله های پلاستیکی جمع آوری شده از اقیانوس در فرآیند تولید خود شناخته شده است – اکنون از زباله های سیب در محصولات خود استفاده می کند. این برند طیف جدیدی از کفش های کودکان را با استفاده از پوست سیب به عنوان ماده ای برای ساخت کفش راه اندازی کرده است.

در اکتبر سال 2020 ، طراح مد Rick Owens با برچسب کفش پایدار فرانسه همکاری کرد نگاه کن برای ایجاد طیف وسیعی از کفش های سازگار با محیط زیست برای فصل پاییز / زمستان. این همکاری از دو مورد بافتنی متناسب با فصلی تشکیل شده است ، زیبایی زیبایی امضای اونز را با پیام های سازگار با محیط زیست Veja ترکیب می کند. هر دو مدل کاملاً پایدار بوده و از اولین کفه چوب پنبه ای طبیعی Veja برخوردار هستند.

آخرین همکاری ریک اونز و وجا ، 2020

منبع: رجوع شود

در مارس 2021 ، مارک کفش ملیسا با برند “hardcore vegan” مستقر در پاریس همکاری کرد رومباوت برای راه اندازی یک مجموعه کاملاً گیاهی از کفش های ژله ای. مجموعه Melissa x Rombaut دارای دو سبک است که به شکل ژله وگان ساخته شده است. هر جفت از 50٪ PVC بازیافتی حاصل از زباله های کارخانه و 30٪ محتوای کربن تجدید پذیر مبتنی بر زیست ساخته شده است.

همکاری Upissicled Melissa x Rombaut ، 2021

منبع: ملیسا / رومبوت

خرده فروشان باید به اجاره و دست دوم نگاه کنند

خرید و فروش دست دوم و اجاره با Mintel Trend گره خورده است چرا خرید این دو کانال مصرف نمونه هایی از چگونگی نفوذ اقتصاد چرخشی در بسیاری از جنبه های زندگی است. علاوه بر این، خرده فروشان می توانند جنبه پس انداز این مدل ها را به عنوان ارزش افزوده یک تجربه خرده فروشی پایدار برجسته کنند به مصرف کنندگان

به عنوان بخشی از هر استراتژی برای گسترش و متنوع کردن خدمات ارائه شده ، خرده فروشان متخصص باید به دنبال روش های دیگری باشند که مشتریان آنها می توانند کفش را خریداری ، استفاده و دفع کنند. روند مینتل تکامل مالکیت برجسته می کند که چگونه ، در انگلستان ، ژنرال Z پیچ و تاب خود را در مورد آنچه که مالکیت به نظر می رسد با پایداری پیشرو است. به جای حذف مفهوم مالکیت به طور کلی ، داده های Mintel در مورد مد و پایداری نشان می دهد که تقریباً یک چهارم مصرف کنندگان Gen Z در انگلیس اجناس مد را اجاره کرده اند ، در حالی که دو برابر تعداد بیشتری از کالاهای مد دست دوم را خریداری کرده اند. در همین حال ، بازارهای نظیر به نظیر مانند رنگ شده، همچنان تصور کنید که خرید دست دوم به چه شکل است و مارک ها این فرصت را دارند که با ایجاد بازارهای شخصی ، ایجاد بازارهای همتا به همتا که تجارت آنها را تهدید می کند ، پیش قدم شوند.

آنچه ما فکر می کنیم

گواهینامه های زیست محیطی قوی می توانند به عنوان یک تمایز بارز محصول در سراسر اروپا تبدیل شوند. لازم به ذکر است که انتقال مزایا و ابتکار کلی پایداری به مصرف کنندگان کاملاً چالش برانگیز است. برای غلبه بر این ، خرده فروشان می توانند مشوق های مختلفی را برای استفاده از فرصت ها و با توجه به موضوع زباله در دستور کار قرار دهند، آنها باید ببینند که چگونه مشتریان خود را به بازیافت کفش های ناخواسته ترغیب می کنند. یکی از روش های انجام این کار از طریق طرح پاداش است (که شاید به یک طرح وفاداری گسترده تر مرتبط باشد). ما خرده فروشانی مانند این را دیده ایم TK Maxx در انگلستان یک طرح آزمایشی ارائه می دهد که با مبادله کالاهای ناخواسته برای کوپن هایی که می توان آنها را در فروشگاه خرج کرد ، به مشتریان پاداش می دهد ، در حالی که شرکت آمریکایی شروع به کار می کند روزها در ازای لباس هایی که دیگر نمی پوشند ، اعتبارات فروشگاه را می دهد و سپس دوباره فروخته می شوند یا بازیافت می شوند.

علاوه بر این ، خرده فروشان کفش تخصصی می توانند نگاه کنند ایجاد مناطقی در فروشگاه و بصورت آنلاین ویژه کفشهای پایدار ، به طوری که مشتریان بتوانند محصولات را بر اساس ترجیحات محیطی خود انتخاب کنند. به عنوان مثال ، ما شاهد غول آنلاین آمازون یک پلت فرم خرید “سازگار با محیط زیست” هستیم که بیش از 40،000 محصول پایدار را در ابتدا در ایالات متحده ارائه می دهد ، اما اکنون در ایتالیا ، فرانسه ، اسپانیا ، آلمان و انگلیس عرضه شده است.

در آینده احتمالاً شاهد موارد بسیار بیشتری خواهیم بود رویکرد “کم خرید ، بهتر خرید”، با یک کمد لباس تقسیم شده ، با وسایل اجاره ای که در کنار وسایل دست دوم یا پرنعمت نشسته اند. با تعامل با این شیوه های مصرف ، خرده فروشان سنتی می توانند از آجر و فروشگاه های ملات خود استفاده کنند تا ضمن ایجاد مشتری جوان ، لایه جدیدی از راحتی را اضافه کنند. چنین خدماتی به دو نوع مشتری پاسخ می دهد – آنهایی که نگران محیط زیست هستند و می خواهند تأثیر خود را کاهش دهند ، و خدماتی که ارزش و صرفه جویی در هزینه برای آنها محرک مهمتری است.

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>