پاپ کورن جایگاه خود را در میله های میان وعده پیدا می کند

Category: اخبار زیبایی پوست و مو | No comments

[ad_1]

هانورات جاروک


Honorata بعنوان یک تحلیلگر ارشد غذا و نوشیدنی ، با توجه ویژه به سلامتی و سلامتی ، بینش قابل توجهی در مورد روند غذا و نوشیدنی و نوآوری ارائه می دهد.

همانطور که تقریبا نیمی از مصرف کنندگان در انگلستان به دلیل شیوع COVID-19 ، میان وعده ها را به طور منظم تنقل می دهند، غذاهای راحت – مانند پاپ کورن – از پتانسیل استفاده نشده نوآوری برخوردارند.

نه تنها ذرت بو داده است یک گزینه میان وعده محبوب، اما همچنین یک ماده رایج / طعم رایج در بازارهای جهانی عرضه مواد غذایی است، به ویژه در میان وعده هایی غیر از ذرت بو داده و شیرینی شکلات / قند.

محو کردن خطوط دسته بندی با افزودن ذرت بو داده به میله های میان وعده استراتژی قابل بررسی است برای برقراری ارتباط با مصرف کنندگان ماجراجو ، از جمله نه تنها دوستداران ذرت بو داده بلکه اسنک هایی که به دنبال تجربیات چند حسی و شایسته هستند. در زیر برخی از آخرین نوآوری های ذرت بو داده است که مارک های میان وعده می توانند از آنها الهام بگیرند.

ذرت بو داده فراتر از دسته اصلی خود حرکت می کند

بهره برداری از تجربیات راننده Mintel Trend – که بررسی می کند تعداد قابل توجهی از مصرف کنندگان به دنبال احساسات منحصر به فرد هستند – مارک های میان وعده باهوش شروع به گسترش پیشنهادات ذرت بو داده خود به سایر دسته ها کرده اند.

میله های ذرت بو داده ممتاز

میله های پاپ کورن Joe & Seph (انگلستان)

Jo & Seph’s در سپتامبر 2020 طعم پاپ کورن لذیذ خود را با میله های ذرت بو داده ممتاز گسترش داده است. این میله های جدید فاقد گلوتن که در طعم های نرم کننده مانند نارنج ، اسپند ، دارچین و کارامل نمکی و آجیل موجود هستند ، بر اساس پاپ کورن های هوای مطبوع ساخته شده اند. این می تواند مورد توجه قرار گیرد چهار از هر ده مصرف کننده میان وعده آلمانی که علاقه مند است یک نوار میان وعده با چندین بافت را امتحان کند.

فراتر از ارائه راحتی / قابل حمل بودن ، این محدوده با ارائه یک جایگزین بسته بندی شده جداگانه برای کیسه های مشترک ، به خوبی به نگرانی های بهداشتی مصرف کننده پاسخ می دهد. تهیه تمایل به خوردنی و میان وعده یک فرصت مناسب برای مارک های میان وعده است که هدف آن حفظ ارتباط در دوره COVID-19 / post-COVID-19 است.

شیرینی شکلات

ذرت بو داده و شکلات کارامل Schogetten Perfect Match (آلمان)

این شکلات شامل 43٪ پر کردن کارامل کرم و 2.3٪ تکه های پاپ کورن است.

بستنی

بستنی سبک Popcin Ben & Jerry Poppin ‘(پرتغال)

این دسر شامل بستنی شکر قهوه ای کره ای همراه با قطعات پاپ کورن شکلاتی و چرخش های کارامل شیرین و شور است.

ترد

بهتر باشید چیپس ذرت بو داده شیرین و شور (کانادا)

این چیپس ها سرخ نمی شوند بلکه با استفاده از گرما و فشار هوا ایجاد می شوند و یک میان وعده ترد و مزه دار ، ترد و مزه دار با نمک دریا و نوعی شکر عصا ایجاد می کنند.

شماره گیری هیجان با عطر و طعم uber-indentgent ، فصلی و رده های تاری

بیش از چهار پنجم نوار میان وعده های اروپایی از تجربه انواع جدید میله ها لذت می برند، سیگنالینگ فرصت های نوآورانه تر برای ایجاد عطر و طعم در میله های ذرت بو داده. میله های میان وعده می توانند از طعم دهنده های ذرت بو داده منحصر به فرد الهام گرفته شوند:

ذرت بو داده اورئو

Cookie Pop Popcorn Oreo Halloween Edition (ایالات متحده)

این Oreos هالووین با یک کرم وانیلی به رنگ نارنجی پر شده است. آنها به این صورت توصیف می شوند: “عطر و طعم بزرگ ، کم کالری و تضمین کننده تعجب و لذت بردن از میان وعده ها در هر سنی”.

پاپ کورن تزریق شده با غلات

مخلوط پاپ کورن Cap’n Crunch’s Crunch Berries (ایالات متحده)

این مخلوط شامل پاپ کورن هایی است که با هوا ترکیب می شوند واقعی Cap’n Crunch توت های خرد شده ذرت و غلات جو دو سر شیرین شده.

ذرت بو داده BBQ چیلی شیرین

شرکت Jimmy’s & McIlhenny Tabasco Sweet Chili BBQ Popcorn (هلند)

ترکیب ذرت بو داده مزه دار برای عطر و طعم جدید و پیچ و تاب بافت ، مسیری جالب است که باید در هنگام پاسخگویی به نیازهای مشتریانی که ترجیح به غذاهای میان وعده ای شور دارند ، انتخاب کنید. تقریباً دو پنجم اسنکرهای انگلستان می گویند که باید میان وعده های “شیرین” و شیرین بیشتری در دسترس باشد. افزودن یادداشت های خوش طعم تر به دسته اسنک می تواند در موقعیت یابی میله های میان وعده به عنوان غذای جایگزین وعده غذایی و نه فقط میان وعده کمک کند ، بنابراین دلایل اضافی برای خرید ارائه می دهد.

فراتر از پاپ کورن ، چوب شور و مارشمالو نیز در عطر و طعم و بافت تازگی ایجاد می کنند

خطوط دسته بندی را محو کنید ، چوب شور و مارشمالو نیز از قرار گرفتن در معرض بارهای میان وعده لذت برده اند ، به خصوص در ایالات متحده این افزودنی ها نه تنها تجارب تازه ای را ایجاد می کنند بلکه در خلاقیت های چند لایه نیز به خوبی کار می کنند.

این ضربه به غذای نعناع و روند نوشیدنی با چشم بخورید، که فرصت های بیشتر توسعه را برای خلاقیت های بصری چشمگیر که حواس بیش از فقط سلیقه را درگیر می کنند برجسته می کند ، شامل رنگ های زنده ، اشکال چشم نواز ، بافتهای وسوسه انگیز و لایه های مشخص. شایسته به اشتراک گذاری در رسانه های اجتماعی ، چنین راه اندازی های چند حسی به ویژه مورد توجه مخاطبان جوان قرار می گیرد.

میله گرانولای پرتزل

میله گرانولای جویدنی شیرین و شور بادام زمینی ارگانیک Cascadian Farm (ایالات متحده)

این خوراکی ها در پوشش غنی از طعم شکلات غوطه ور می شوند در حالی که “بادام زمینی ترد و چوب شور مخلوط کامل نمک را ایجاد می کند”.

میله پروتئین گل ختمی

Protein Works Loaded Legends Marshmallow Choc Rock Protein Bar (آلمان)

این نوار سرشار از پروتئین و فیبر و قند کمی است. این یک لایه کاراملی است و با روکش طعم شکلات تیره پوشانده شده و روی آن مارشمالو قرار دارد.

S’mores گاز می گیرد

گزش میوه ، جو دوسر و آجیل طعم دار Sun-Maid Bites S’Mores (ایالات متحده)

این لقمه ها با میوه کامل و همچنین غلات و مغزهای کامل درست می شوند. این نام تجاری “هر قسمت از میان وعده مورد علاقه آتش بازی دوران کودکی را در یک لقمه خوشمزه S’mores بسته بندی کرده است”.

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>