هزینه برای پیش بینی خانه برای افزایش 5

Category: اخبار زیبایی پوست و مو | No comments



تیم روابط عمومی جهانی مینتل که 24 ساعت شبانه روز در دسترس است ، خوشحال است که روزنامه نگاران معتبر را برای دسترسی به تحقیقات ما فراهم می کند ، مصاحبه هایی را با تحلیلگران متخصص ما ترتیب می دهد و آخرین دیدگاه ها را در بین گروه ها و کشورها به اشتراک می گذارد.

لاک داون تأیید کرده است که خانه یک انگلیسی (و زن) قلعه آنها است ، زیرا تحقیقات جدید مینتل نشان می دهد که پیش بینی می شود هزینه های خانه 5.3٪ افزایش یابد و در سال 2021 به 70.6 میلیارد پوند برسد.

سه چهارم (73٪) از مصرف کنندگان در سال گذشته هزینه های زیادی را در خانه خرج کرده اند که نسبت به سال 2019 (66٪) به شدت افزایش یافته است و بیش از یک سوم (34٪) * از آنها انتظار دارند هزینه های خود را در سال 2021 افزایش دهند همه گیری ، به 40٪ از افراد 16-34 ساله افزایش می یابد. مینتل پیش بینی می کند که در نتیجه افزایش تقاضا برای فضاهای زندگی ناشی از کار از خانه ، توجه ویژه ای به مناطق عمومی و خارج وجود خواهد داشت. بیش از یک چهارم (27٪) از مصرف کنندگانی که در یک سال گذشته پول خود را برای خانه خرج کرده اند ، در سال آینده قصد دارند هزینه های بیشتری را در مناطق عمومی (به عنوان مثال اتاق های نشیمن یا باغ ها) خرج کنند.

تقریباً نیمی (49٪) از بریتانیایی ها در 12 ماه گذشته برای تزئین خانه خود هزینه کردند ، به خصوص از هزاره ها (افراد 24-39 ساله) با اشکال در بهبود منزل روبرو شده اند ، 51٪ پاشیدن در تزئین. این در حالی است که تعداد بریتانیایی هایی که در حال انجام کارهای منزل / DIY هستند از افزایش یافته است 42٪ در سال 2019 به 54 درصد در سال 2020 در همین حال ، اثاثیه مستقل محبوبیت ویژه ای در قفل شدن پیدا کرده است ، زیرا 28٪ از انگلیسی ها در سال گذشته برای این موارد هزینه کرده اند. این از 23٪ در سال 2018 افزایش یافته و به بیش از یک سوم (36٪) افراد 25-34 ساله رسیده است.

مارکو آماسانتی ، تحلیلگر خرده فروشی مینتل ، گفت:

خرده فروشی خانه برای تعطیلات آخر هفته تعطیلات بانک سپر تنظیم شده است، همانطور که بسیاری از این زمان برای پرستاری از فضای زندگی خود استفاده می کنند ، پروژه های باغبانی را انجام می دهند و برای بازگشت هوای گرمتر آماده می شوند. با توجه به گذر بیشتر ، مصرف کنندگان جوان ، به ویژه خریداران اولین بار در خانه ، مجدداً پیشگام این خرید می شوند. در میان فشارهای مالی مداوم ، بسیاری از این خریداران همچنان به بخشهایی با ارزش کمتر مانند لوازم تزئینی و محصولات باغی روی می آورند تا ابزاری برای شخصی سازی فضای زندگی خود باشد.

“در انتهای دیگر این ، بی واسطه بودن COVID-19 پروژه های بزرگتر خانه ، مانند بازسازی خانه و باغ را مختل کرد. با این حال ، اشتهای این افراد دوباره احیا شده است ، و پول زیادی که در سال گذشته در بخشهای غیر ضروری مانند مسافرت ، لباس و سرگرمی پس انداز کرده است ، برای بسیاری از افراد جلب شده است. “

باغها دستور کار را بالا می برند

با نزدیک شدن به اوایل ماه مه تعطیلات بانکی و مردم به دنبال گذراندن وقت بیشتر در خارج از خانه هستند ، باغ ها تمرکز بیشتری را به خود جلب می کنند. در حقیقت، تقریباً نیمی (48٪) از کسانی که قصد دارند بیشتر در خانه خرج کنند ، در باغ / مکانهای بیرونی هزینه می کنند. هزینه های ساخت باغ همچنان رشد می کند زیرا تقریباً از هر 5 نفر (19٪) انگشت سبز انگلیس برای ساخت باغ در سال 2020 هزینه کرد ، در حالی که در سال 2019 این میزان 14٪ بود. این در حالی است که تحقیقات Mintel هجوم زیادی از علاقه مندان به باغبانی جوان را نشان می دهد. به طور کلی ، درصد باغبانی بزرگسالان از افزایش یافته است 51٪ در سال 2019 به 61 درصد در سال 2020 ، اما در میان گروه سنی 25-44 درصد 17 درصد افزایش یافت (از 41 درصد به 58 درصد این گروه).

مارکو آماسانتی ، تحلیلگر خرده فروشی مینتل ، گفت:

وی افزود: “کانون توجه همه گیر در مناطق بیرونی همچنان به فروش مبلمان باغ ، بخاری ، روشنایی و غذاخوری در فضای باز ادامه خواهد داد. همچنین یک فرصت عالی برای تغییر شکل باغ وجود خواهد داشت، باغستان ها و یک فرصت جدید قابل توجه برای اتاق های باغ – مواردی از این دست وسیله ای نسبتاً مقرون به صرفه برای افزودن فضای زندگی به خانه ، چه به عنوان مکانی برای کار ، ورزش ، سرگرمی یا برای نگهداری ، ارائه می دهند. “

یادداشت برای سردبیران:

Mintel در اکتبر 2020 تحقیق در مورد 2000 کاربر اینترنتی بالای 16 سال را برای مصرف کنندگان سفارش داد.

* 1،241 کاربر اینترنتی بالای 16 سال که در 12 ماه گذشته خانه خود را خرج کرده اند و قصد دارند در 12 ماه آینده خانه خود را خرج کنند

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>