هدف ITC این است که تحول دیجیتال را پیش ببرد

Category: اخبار زیبایی پوست و مو | No comments

[ad_1]

الیشا یانگ


ایلیشا تیم Trends Mintel آسیا و اقیانوسیه را تشکیل می دهد که متشکل از تحلیلگران خبره و ردیاب های روند است. وی در حال حاضر بر محتوای Mintel Trends و همچنین خدمات مشتری برای منطقه نظارت می کند.

همه گیری پس از COVID-19 ، تحول دیجیتال برای شرکت های FMCG اولویت اصلی خواهد بود مانند ITC و HUL ، به عنوان کانال های تجارت الکترونیکی و خدمات بیش از حد محلی به درآمدزایی در این بخشها کمک می کنند.

پخش کننده FMCG ITC اخیراً “آزمایشگاه نوآوران جوان” را راه اندازی کرده است که هدف آن گردهم آوردن بومیان دیجیتال از حوزه های مختلف تجارت ITC برای کمک به جذب گسترده استراتژی های دیجیتال تحول پذیر است. این شرکت همچنین یک شورای اختصاصی از مدیران ارشد “DigiNext” را برای ایده پردازی و حمایت مالی از تحولات دیجیتال سطح بالا اعلام کرده است.

طبق تحقیقات مینتل ، چنین ابتکاراتی طنین انداز است تقریبا نیمی از مصرف کنندگان هندی که قبول دارند دوست دارند از اولین کسانی باشند که فن آوری های جدید را امتحان می کنند. انتظار می رود این ابتکار مشارکت و مالکیت بهتر را تشویق کند زیرا بوروکراسی اداری را از بین می برد و به مدیران در تعیین دستور کار خود ، جستجوی منابع ، دسترسی به دارایی های دیجیتالی و ایجاد فرصت هایی در سراسر زنجیره ارزش ، استقلال می بخشد.

روند نعناع “روحیه کارآفرینی” نشان می دهد که چگونه مشتریان به لطف ذهنیت کارآفرینانه تر ، روش های انعطاف پذیر برای کسب درآمد و یادگیری را کشف می کنند. شرکت ها و مارک ها می توانند ابتکارات یادگیری مجازی ، طرح های استخدام و شیوه های کار را واقعیت جدید قرار دهند نه فقط یک گزینه. از آنجا که مصرف کنندگان اطلاعات ارزشمند را چیزی قابل انتشار می دانند ، انتظار می رود مارک هایی که تخصص خود را به اشتراک می گذارند یا سیستم عامل هایی را راه اندازی می کنند که از طرف آنها به مردم امکان می دهد این کار را داشته باشند ، افزایش ارزش داشته باشند.

آنچه ما فکر می کنیم

‘فناوری’ Mintel Trend Driver پیش بینی می کند که چگونه فناوری دیجیتال شکاف بین مصرف کنندگان و مارک ها را بیشتر پر می کند و به گسترش ایده ها و نوآوری ها کمک می کند و اقتصاد را برابرتر می کند. انتظار می رود تولید هوشمند ، کیفیت بهتر محصول ، چابکی زنجیره تأمین و توسعه دامنه و دسترسی کانالهای تجارت الکترونیکی به یک اکوسیستم دیجیتال بزرگتر و جامع تر در هند کمک کند.

این امر با ابتکارات “ساخت در هند” و “دیجیتال هند” از دولت هند که قرار است زیرساخت های آنلاین را بهبود بخشد و تحولات دیجیتال کشور را تقویت کند ، پشتیبانی خواهد شد. برای مارک ها ، وضعیت پس از COVID زمان مناسبی برای سرمایه گذاری در دیجیتالی سازی و نوآوری های تبدیل کننده آفلاین به آنلاین است. مارک هایی که بر روی فناوری های ساختمانی ، مقیاس گذاری در قابلیت های دیجیتالی خود و استفاده از سیستم عامل های دیجیتالی تمرکز دارند ، موفقیت کسب می کنند.

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>