نیمی از عرضه جهانی قهوه پایدار است

Category: اخبار زیبایی پوست و مو | No comments

[ad_1]


تیم روابط عمومی جهانی مینتل که 24 ساعت شبانه روز در دسترس است ، خوشحال است که روزنامه نگاران معتبر را برای دسترسی به تحقیقات ما فراهم می کند ، مصاحبه هایی را با تحلیلگران متخصص ما ترتیب می دهد و آخرین دیدگاه ها را در بین گروه ها و کشورها به اشتراک می گذارد.

مصرف کنندگان در سراسر جهان با وجدان قهوه می نوشند. طبق تحقیق از پایگاه داده جهانی محصولات جدید Mintel (GNPD) ، تقریباً نیمی (48٪) از کل محصولات جدید قهوه در سال 2020 ادعای اخلاقی یا زیست محیطی دارد*** ، تقریباً دو برابر تعداد تقریباً یک دهه پیش (2012) که فقط از هر 4 (25٪) قهوه راه اندازی پایدار بود.

غلاف / کپسول – که یک چهارم (24٪) از نوآوری های جهانی قهوه را تشکیل می دهد – بحث انگیزترین قالب این گروه به دلیل میزان زباله های دفن زباله است که ایجاد می کنند. از هر پنج غلاف فقط دو مورد (39٪) در سطح جهانی ادعای بازیافت دارند. در حال حاضر ، از هر ده غلاف / کپسول ، یک مورد از ادعای زیست تخریب پذیر (11٪) و / یا ادعای قابل تجزیه (10٪) استفاده می کند.

به طور کلی ، وقتی صحبت از پایداری می شود ، قیمت قهوه در مقایسه با کل بازار مواد غذایی و نوشیدنی خوب است جایی که فقط 35٪ از محصولات جدید عرضه شده ادعای پایدار در اروپا دارد – در مقایسه با 64٪ از راه اندازی قهوه در منطقه.

جونی فورسایت ، دستیار مدیر Mintel Food & Drink ، گفت:

“بدون شک ، پایداری مسئله تعیین کننده صنعت قهوه طی 20 سال آینده خواهد بود. انتظارات مصرف کننده از مارک های قهوه به طرز چشمگیری افزایش می یابد به عنوان اضطراب زیست محیطی جایگزین پارانویای همه گیر می شود. مصرف کنندگان از انتشار کربن آگاهی بیشتری پیدا می کنند و قهوه یکی از بدترین متخلفان است. نسل جوان فعال تر ، تحمل کمتری نسبت به زباله ها نشان می دهد ، به ویژه غلافهایی که قابل بازیافت هستند اما به ندرت قابل بازیافت هستند ، انتظار می رود غلافهای “سبزتر” سریع رشد کنند.

COVID-19 باعث حساسیت بیشتر مصرف کنندگان نسبت به نابرابری ها شده است، و بیشتر کشاورزان علی رغم سود کلان قهوه و استفاده از ادعاهای تجارت عادلانه ، حقوق کمی دارند. مارک ها برای جلوگیری از از دست دادن عرضه و معیشت ، به کشاورزان کمک می کنند تا از گرمایش جهانی استفاده کنند. مارک ها باید بسیار “دست به دست” باشند و ارزشها و اقدامات پایدار خود را در قلب پیام برند خود قرار دهند. “

یک سال قهوه بسته بندی روند باریستای داخلی را تسریع می کند

COVID-19 نسبت به 2019 افزایش قابل توجهی 8 درصدی در عرضه جهانی قهوه بسته بندی شده را در طی سال 2020 به وجود آورده است. انواع تازه شامل غلاف (24٪) ، آسیاب شده (23٪) و لوبیا (15٪) اکنون تقریباً دو یک سوم نوآوری جهانی قهوه در مجموع.

روند “باریستا در خانه” در بازارهای غربی به مراتب بیشتر توسعه یافته است ***** که غلافها ، دانه ها و قهوه آسیاب شده 77٪ از کل قهوه ها را تشکیل می دهد ، در حالی که در آسیا ، آمریکای لاتین ، میانه ، فقط 44٪ شرق و آفریقا – که در آن انواع مخلوط (20٪) ، فوری (18٪) و نوشیدنی آماده (RTD) (19٪) غالب است. قهوه آسیاب با جهش قابل توجهی در نوآوری در بازارهای غربی روبرو شده است و 19٪ از محصولات جدید در سال 2019 را به 24٪ در سال 2020 می رساند.

همه گیری ، مصرف کنندگان را مجبور به تهیه بیشتر قهوه در خانه کرده است و سعی در تکرار کیفیت نوشیدنی های تازه و بدیهی است که آنها به نوشیدن در کافی شاپ های قبل از همه گیری عادت کرده اند. در انگلستان ، خرده فروشی قهوه ** در سال 2020 در مقایسه با 38 درصد کاهش درآمد کافی شاپ ها ، 13 درصد در سال 2020 افزایش یافته است.

جونی فورسایث ، دستیار مدیر Mintel Food & Drink ، گفت:

“بیماری همه گیر COVID-19 سال جالبی را برای قهوه ایجاد کرد ، به خصوص که تغییر روند طولانی مدت را شاهد بود. سال هاست که کافی شاپ ها از قهوه خرده فروشی سهم می گیرند ، اما همه گیری ها ، نوشیدنی ها را مجبور می کنند که در خانه قهوه بیشتری تهیه کنند و کیفیت نوشیدنی های تازه تولید را تکرار کنند.

“برای بسیاری از افراد ، کلید تهیه قهوه فراتر از تمایل به قهوه خوب است. این در حال حاضر در مورد دم کردن قهوه خلاق است، همان سبک و آرزویی را که در کافی شاپ می بینید اضافه کنید. ما پیش بینی می کنیم که در کمتر از دو سال دیگر ، با پیشرفت فناوری قهوه سازی و کاهش قیمت دستگاه ، این روند بیشتر توسعه خواهد یافت. با حرکت به جلو ، مارک های خرده فروشی برای ارتباط با مصرف کنندگان باید رفتار بیشتری مانند کافی شاپ ها داشته باشند. این به معنای استفاده از رسانه های اجتماعی و نوآوری محصول جدید برای ارائه انتخاب ، جامعه و داستان سرایی به مشتریان است. “

مصرف کنندگان خانگی شاهد 15٪ کاهش در توسعه محصول جدید RTD هستند

سرانجام ، در حالی که مصرف کنندگان در سراسر جهان به باریستاهای متخصص تبدیل شده اند ، دوستداران قهوه – به طور موقت – به قالب سرد RTD پشت کردند ، که در بسیاری از بازارها قبل از همه گیری به شدت در حال رشد بود. طبق Mintel GNPD ، تعداد راه اندازی های جهانی قهوه RTD (مانند قهوه خنک در یک قوطی) در طی سال 2020 نسبت به سال 2019 به میزان قابل توجهی 15٪ کاهش یافته است ، زیرا نیاز به قالب های موجود کاهش یافته است.

جونی فورسایث ، دستیار مدیر Mintel Food & Drink ، گفت:

“پس از سالها رشد انفجاری ، قهوه آماده برای نوشیدن در سال 2020 واقعاً دست و پنجه نرم می کرد ، زیرا عدم وجود موارد در حال گردش ، اولویت اصلی مصرف کنندگان نبود.”

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>