نگرش نسبت به تغذیه سالم در کانادا

Category: اخبار زیبایی پوست و مو | No comments

[ad_1]

کارول وونگ لی


کارول وونگ لی ، کاردانی معاون ، سبک های زندگی و اوقات فراغت Mintel است. کارول تحقیق می کند و گزارشاتی در مورد صنعت زندگی و اوقات فراغت کانادا می نویسد.

رویکرد مصرف کننده به تغذیه سالم همیشه متعادل سازی اهداف آرزویی با انتخاب واقع بینانه بوده است. اوقات نامشخص به این معنی است که راحتی در آشنا وجود دارد و نیاز به تأیید انتخاب دارد – هم گزینه های سالم و هم درمان تسکین ذهنی زیرا مصرف کنندگان در حال حاضر به پیروزی های کمی نیاز دارند. برای مارک ها ، وقت آن است که بیشتر در مورد همکاری های میان رده و توسعه نام تجاری بیشتر فکر کنیم زیرا مردم به دنبال حل مشکلات سلامتی خود هستند.

پیش غذا

بیماری همه گیر به طور گسترده ای بر زمینه های جسمی مربوط به غذا خوردن تأثیر گذاشته است – همه چیز از مکانی که می خوریم ، تا کی ، چرا یا چند وقت یک بار غذا می خوریم ، حتی به کسانی که می خوریم – با این حال اکثریت کانادایی ها احساس می کنند که رویکرد خود را به غذای سالم ندارند از زمان شروع شیوع تغییر نکرده است.

نیت خیر همیشه با انتخاب های زندگی واقعی مطابقت ندارد ، همانطور که دیده می شود اکثر مردم کانادا بیشتر از همه خوردن غذاهای سالم را هدف قرار می دهند و آمار کانادا گزارش می دهد که 63 درصد کانادایی ها در سال 2018 دارای اضافه وزن یا چاقی هستند.

Entrees

متعادل سازی نیت های بزرگ با تغییرات کوچک

تغذیه سالم همیشه در تعادل نیازها بوده است. نیت های خوب همیشه با انتخاب های زندگی واقعی همسو نیستند زیرا نیازهای عاطفی گاهی اوقات خلاف آن را می طلبند. واقع بینانه ، بشقاب های ضرب المثلی مصرف کنندگان همیشه پر بوده اند و باعث ایجاد تغییرات بزرگ ناپسند و در نتیجه بعید شده اند. بله ، مصرف کنندگان بیش از هر زمان دیگری به راهنمایی و تشویق احتیاج دارند ، اما کمک باید به صورت جسمی مانند جوایز ارائه شود و منابع و محصولات باید به راحتی در زندگی موجود آنها جای بگیرد.

مزایای عملکردی برای تأیید انتخاب مواد غذایی ضروری است

مصرف کنندگان بین انگیزه تغذیه سالم و نیاز به استراحت به صورت خوراکی شناور هستند. از آنجا که نزدیک به دو سوم کانادایی ها احساس می کنند غذاهای راحت می توانند سالم باشند ، تمرکز بر مزایای عملکردی که به مناطق سلامتی گسترده تری می پردازند (مانند اضطراب یا ناتوانی در خوابیدن) در کمک به تأیید گزینه ها اهمیت بیشتری خواهد داشت – حتی اگر این محصول بیشتر به لذت بردن از محصول بپردازد. و افراط ، مانند بستنی

لاغر شوید و به مواد آشنایی که مدت زمان بیشتری تازه تر می مانند ، نازک شوید

حالت محافظت از خود در حال حاضر ، کانادایی ها را مجبور می کند که در موارد ممکن کمتر در فروشگاه های فیزیکی خرید کنند. با توجه به اینکه کانادایی ها سفرهای خواروبار خود را با تعداد کمتری انجام می دهند ، تمرکز بیشتری بر روی غذاهایی است که برای مدت زمان بیشتری تازه می مانند. این تغییر در خرید آنها بر روی موادی که استفاده می کنند تأثیر می گذارد. بنابراین غذاهای پخته شده در خانه نسبت به قبل از همه گیری کمی متفاوت نیز به نظر می رسند.

بر اساس تحقیقات مینتل در مورد علاقه مندان به آشپزی ، آشپزهای خانگی کانادایی موجودی راحت هستند و ترجیح می دهند با دستور العمل ها و مواد اولیه آشپزی آشپزی کنند. علاوه بر این ، کانادایی ها در حال حاضر حتی کمتر پرماجرا هستند ، که با تغییر احساسات به سمت ستون روند Mintel ، “ماجراجویی” دیده می شود ، جایی که نسبت کانادایی هایی که می گویند عاشق تجربه های جدید هستند از 73٪ در پایان 2019 به 67٪ کاهش یافته است. در ژوئیه سال 2020. عدم اطمینان اقتصادی همچنین با توجه به نیاز به کشش مواد تشکیل دهنده و تمایل به حداقل رساندن ضایعات غذا ، جذابیت خطر پذیری مواد غذایی را مانند آزمایش های جدید آشپزی کاهش می دهد. به همین ترتیب ، افزودن کمی ماجراجویی یا تازگی باید در موارد شناخته شده پی ریزی شود. همانطور که در Mintel 2021 Food & Drink Trend ، “کیفیت مجدداً تعریف شده” بحث شده است ، مصرف کنندگان هنوز هم به دنبال مرتب کردن رویه های خانه هستند و در عین حال نیازهای صرفه جویی در وقت و خلاقیت را برآورده می کنند.

دسر

18-34s دارای تصویر سنگین و دارای دانش تغذیه ای “ساده” هستند

در سنین 18-34 در انتخاب مواد غذایی سالم وضوح ندارند. اگرچه این امر ممکن است تا حدی ناشی از احتمال کمتری برای خرید مواد غذایی یا آشپزی برای یک خانوار باشد ، اما اعتماد بیشتر به سیستم عامل های دارای تصویر با اهمیت ممکن است باعث شود آنها “کم” به مطالب و دانش تغذیه ای بپردازند.

مارک ها باید در ملاقات با مصرف کنندگان جوان در جایی که هستند ، کار بهتری انجام دهند. نیاز فوری به این مسئله وجود دارد زیرا والدین با کودکان خردسال تلاش می کنند دانش تغذیه سالم را به نسل بعدی منتقل کنند.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد نگرش نسبت به تغذیه سالم در کانادا ، گزارش جامع را با مراجعه به فروشگاه Mintel اینجا بخرید!

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>