نگرش در حال توسعه نسبت به محصولات برتر در هند

Category: اخبار زیبایی پوست و مو | No comments

[ad_1]

نیدی سینا


Nidhi تیم تحقیقاتی هند را هدایت می کند و در تجزیه و تحلیل و ارائه بینش برای درک بهتر بازار هند و رفتار مصرف کننده متخصص است.

بیماری همه گیر COVID-19 نحوه درک و استفاده سرخپوستان از محصولات برتر را تغییر داده است. به دلیل پریشانی اقتصادی ناشی از همه گیری ، الگوی هزینه در حال تغییر است: موارد کمتری برای سر و صدا در بسیاری از دسته ها وجود دارد ، به جز هزینه های خانگی برای غذا ، نوشیدنی و مراقبت در منزل ، که افزایش چشمگیری داشته است.

طبق تحقیقات مینتل ، برای نیمی از هندی های 33-44 ساله ، محصولاتی که نوآورانه باشند حق بیمه در نظر گرفته می شود ، در حالی که از هر پنج مصرف کننده 18-34 ساله ، برای سه نفر از محصولات با استانداردهای بهداشتی بالا ، حق بیمه در نظر گرفته می شود.

این فرصت را برای مارک ها فراهم می کند تا با تمرکز بر تمایل به راحتی ، راحتی ، ایمنی ، کیفیت و سلامتی در پاسخ به نیازهای مشتری ، به تعریف تکاملی آنچه باعث برتر شدن محصول می شود توجه کنند.

در اینجا ما سه عامل جدید خرید محصول برتر را مشاهده می کنیم که مارک ها باید توجه داشته باشند:

بهداشت در طول چرخه عمر محصول

قبلاً به این معنی بود که “حق بیمه” به معنای “گران” بود ، اما این بیماری همه گیر باعث آگاهی از اقدامات بهداشتی از تولید تا زمان تحویل شده است. با توجه به افزایش نگرانی های بهداشتی در بین مصرف کنندگان ، مارک های تجاری این فرصت را دارند تا اهمیت تولید و / یا تکنیک های تولید را در طول چرخه عمر محصول برجسته کنند تا آگاهی در مورد کیفیت و ارزش را افزایش دهند.

علاوه بر این ، صحبت در مورد ایمنی و مراقبت از کارگران درگیر در تولید می تواند به اطمینان مصرف کنندگان کمک کند. مارک هایی مانند Big Basket چگونگی بسته بندی محصولاتشان در امکانات بهداشتی و تحویل بدون تماس به درب را برجسته می کند که این ادعا در زمان شیوع بیماری همه گیر است.

منبع: Adgully.in
Mother Dairy Paneer در مورد بهداشت ، میراث و عامل اعتماد صحبت می کند ، که آن را یک پیشنهاد برتر می کند.

نوآوری با ترکیبات و قالب ها

با تغییر درك از معنای حق بیمه برای مصرف كنندگان ، نوآوری در محصول می تواند مضامینی مانند تمایل ، راحتی ، ایمنی ، كیفیت و سلامتی را تركیب كند.

از آنجا که سلامت در بالای ذهن مصرف کنندگان است ، مارک ها می توانند در مورد مواد تشکیل دهنده سالم و نوآوری در قالب بسته بندی صحبت کنند ، زیرا نیمی از مصرف کنندگان 35-44 ساله محصولات نوآورانه را نشان دهنده یک پیشنهاد برتر می دانند. آنها همچنین می توانند از مارک های جهانی الهام بگیرند که مورد توجه سه از پنج هندی است که می گویند محصولات برتر باید وارد شوند نه اینکه در داخل ساخته شوند.

علاوه بر این ، مارک ها می توانند بر روی توضیحات بسته بندی و بسته بندی تمرکز کنند تا نیازهای مشتری را برآورده کنند و رویکردی همه کانال مانند استفاده از کدهای QR برای ارائه توضیحات دقیق بسته بندی کالا بصورت آنلاین دارند که اطلاعات و شفافیت بیشتری را برای کمک به مردم در اعتماد به برند ارائه می دهند بیشتر.

به عنوان مثال ، مارک هایی مانند Kapiva ، ID Fresh و Paperboat از طریق بسته بندی شفاف و راحت ، خود را به عنوان حق بیمه معرفی کرده اند.

Kapiva Mango Flavored Plant-Shake Slim Shake ، هند
این محصول گیاهی و گیاهی با شش گیاه ثابت شده آیورودا ساخته شده و ادعا می کند که به کاهش وزن کمک می کند و حاوی پروتئین بیشتری نسبت به کربوهیدرات ها و قند تصفیه شده صفر است و باعث می شود پروتئین منبع اصلی انرژی باشد. این بسته بندی مواد تشکیل دهنده محصول و روش های تولید را روی بسته بندی برجسته می کند.

پایداری به عنوان حق بیمه

بر اساس تحقیقات مینتل ، برای بیش از دو زن از هر پنج محصول محصولی پایدار برابر با حق بیمه است و تقریباً از هر 5 مصرف کننده 3 تا 3 ساله انتظار می رود مارک های برتر از موضوعات زیست محیطی پشتیبانی کنند. مارک ها این فرصت را دارند که از علاقه به پایداری استفاده کنند ، که این امر در بین مصرف کنندگان جلب توجه می کند. این بر اساس سطح آگاهی روزافزون پیرامون وخیم بودن شرایط محیطی در بین مصرف کنندگان است ، که آنها را مجبور به گام برداشتن به سمت یک محیط سالم تر می کند.

شرکت ها می توانند اخلاق و ابتکارات اجتماعی و زیست محیطی خود را برای افزایش علاقه در بین مصرف کنندگان متقاضی نوآوری و پایداری برقرار کنند. مارک ها می توانند عناصری را در اختیار داشته باشند که به موقعیت سازگار با محیط زیست و اخلاقی کمک می کند تا به آنها کمک کند تا به عنوان پیشنهادهای برتر شناخته شوند. به عنوان مثال ، Country Delight ، مارک برتر شیر ، ادعا می کند که از گاوهای خود مراقبت می کند ، بنابراین ادعاهای اخلاقی مربوط به مصرف کنندگان را لمس می کند.

برای نگاهی جامع به روند حق بیمه و چشم انداز مصرف کننده در هند ، فروشگاه Mintel را بررسی کنید و گزارش را امروز بخرید. برای اطلاعات بیشتر در مورد چشم انداز مصرف کنندگان هند ، و کشف آخرین روندها و نوآوری ها برای متزلزل کردن بازار ، در [email protected] با ما تماس بگیرید.

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>