نوشیدنی های سالم در بازار نوشیدنی های چینی محبوب می شوند

Category: اخبار زیبایی پوست و مو | No comments

[ad_1]

ون یو


تحلیلگر تحقیقاتی ، غذا و نوشیدنی ، چین

در سال 1783 تاسیس شد تالار TongHanChun پیشکسوت صنعت طب سنتی چین است. فروشگاه اصلی در یویوان ، شانگهای با افزودن فروشگاه چای جدید در سال جاری بازسازی و افتتاح شده است. چای شیر سلامتی و تندرستی معرفی شده به دقت با ترکیبات طبیعی تهیه شده است. فروکتوز Monkfruit نگرانی در مورد شیرینی ، افزودن جینسینگ و سایر مواد مغذی گیاهی طبیعی چینی را برطرف می کند. بسته بندی بیرونی مملو از ایده های جدید با بطری های شراب کوچک و بطری های کک است.

علاوه بر این ، مارک تغذیه ای حرفه ای استرالیا سوئیس نیز برای ایجاد فروشگاه جدید موضوع “Nahour Teahouse” با Tmall Club همکاری کرده است. هر نوشیدنی پر از سری محصولات ستاره Swisse است.

افزودن مواد مفید برای نوشیدنی ها در روند فعلی تغذیه سالم مورد علاقه مصرف کنندگان چینی قرار گرفته است.

نیاز مضاعف به افراط و تفریط و سلامتی

ما شاهد هستیم که بیشتر داروخانه های سنتی چینی و مارک های مکمل های غذایی در بازار نوشیدنی های چای تازه شرکت می کنند که نشانگر تقاضای پیچیده مصرف کنندگان شهری چینی برای نوشیدنی های چای تازه است – هم خوش رونده و هم سالم. به عنوان مثال ، دو مارک ذکر شده در بالا ادعاهای گیاهی ، عملکردی و تغذیه ای در سبد نوشیدنی های چای خود دارند ، از جمله فواید هضم و زیبایی. مینتل دریافته است که تقاضای روزافزون مشتری برای محصولات خوراکی زیبایی و سلامت روده وجود دارد. طی سه سال گذشته ، عرضه محصولات جدید غذاهای زیبایی ، نوشیدنی ها و مکمل ها در سراسر آسیا و اقیانوسیه 49 درصد افزایش یافته است. بدیهی است که روند توام با سلامتی و سلامتی در کنار هم در دوران پسا همه گیری بیشتر تقویت خواهد شد.

با ورود مارک های بیشتر به بازار ، چگونه باید مشتریان بیشتری را جذب کنند؟

صنعت نوشیدنی چای در چین اکنون کاملاً اشباع شده است و مصرف کنندگان چینی مصرف نوشیدنی چای کاملاً بالغ و سایر عادات مصرفی دارند. نفوذ نوشیدنی های چای تازه در بین مصرف کنندگان چینی در 70٪ نسبت به سال گذشته ثابت مانده است و بیش از نیمی از مصرف کنندگان 16-30 RM خرج می کنند.

در واقع نوآوری در محصول به یک قاعده تبدیل شده است. این بدان معناست که مصرف کنندگان چینی قبلاً آن را مسلم می دانند.

داده های Mintel نشان می دهد که یک سوم مصرف کنندگان شهری چینی تمایل دارند بیش از 30 RMB برای یک فنجان چای هزینه کنند ، که به برندها اطمینان بیشتری می دهد که نوشیدنی های چای را به انواع دسرهای ظریف با انواع مختلف مواد افزودنی و مواد افزودنی تبدیل کنند. از طرف دیگر ، مارک های توانمند با هدف افزایش ماندگاری کاربر و فرکانس مصرف ، فضای سوم را برای مصرف کنندگان ایجاد می کنند تا تجربه مشتری و آگاهی از برند را افزایش دهند.

آنچه ما فکر می کنیم

با نگاه به جلو ، مارک ها باید با ایجاد آگاهی از برند ، وفاداری مصرف کننده را افزایش دهند. به عنوان مثال ، با همکاری با بخشهای مختلف در آنسوی مرزها ، ارائه محصولات و خدمات با ارزش افزوده بیشتر و غیره. البته ، برای مارک های مکمل ، آنها می توانند از نقاط قوت ذاتی خود با تأکید بر ویژگی های BFY (بهتر برای شما) استفاده کنند.

علاوه بر این ، مصرف کنندگان تجربیات شاد گذشته را ، همانطور که توسط راننده اصلی Mintel Trend Driver “Nostalgia” توصیف شده است ، ارزیابی می کنند ، که با درک عمیق برخی از مارک ها از چگونگی شکل دادن هویت مصرف کننده به برندها متناسب است. علاوه بر این ، ترکیب میان وعده های نوستالژیک با نوشیدنی های معروف چای همچنین برخورد عناصر قدیمی و جدید را برای مصرف کنندگان به همراه دارد.

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>