نقاط داغ: مشاهدات ترندهای مهم مه 2021

Category: اخبار زیبایی پوست و مو | No comments



برای اطلاع از آخرین اخبار مصرف کننده و صنعت ، روندهای برتر و چشم اندازهای بازار ، با اخبار Mintel همراه با نظرات تیم تحلیلگران گروه جهانی Mintel همراه باشید.

Hotspots مشاهدات برتر تیم Mintel Trends را در مورد راه اندازی محصولات و خدمات از سراسر جهان برای شما به ارمغان می آورد. از یک مارک بزرگ تلفن همراه که دو زبان بومی برزیلی در معرض خطر به سیستم عامل اندروید خود اضافه کرده است تا واحدهای خالی خرده فروشی که به مکانهایی تبدیل شده اند که برای بهره مندی از جامعه و سیاره طراحی شده اند ، ابتکارات ابتکاری جهانی را در این ماه بررسی کنید

برزیل – حالت آمازون روشن است

موتورولا، دومین مارک تلفن همراه مورد استفاده در آمریکای جنوبی ، دو زبان بومی برزیلی در معرض خطر را به تلفن های هوشمند سیستم عامل آندروید خود اضافه کرد و تبدیل به اولین تولید کننده تلفن های همراه شد که از زبان صحبت شده در آمازون پشتیبانی می کند. داده های جمع آوری شده در مورد این زبان ها در متن باز در دسترس خواهد بود. جانین اولیویرا ، مدیر اجرایی نرم افزار جهانی سازی در موتورولا

زبانهای بومی Kaingang و Nheengatu در معرض خطر هستند. فقط نسل های مسن با آن روان صحبت می کنند و این زبانها دیگر به طور روزمره صحبت نمی شوند و به کودکان آموزش داده نمی شوند. ما همچنین می دانیم که همین جوامع بومی از تلفن های هوشمند استفاده می کنند و موتورولا ، به عنوان دومین بازیکن بزرگ آمریکای جنوبی ، تصمیم گرفته است که تنوع را بپذیرد و هر دو زبان را به عنوان گزینه های بیش از 80 گزینه موجود در هر دستگاه ، اضافه کند. با این کار ، این شرکت نه تنها افراد بومی را به تمرین این زبانها ترغیب می کند و اجازه نمی دهد فرهنگ خودشان به مرور از بین برود ، بلکه باعث ایجاد کنجکاوی در افراد غیر بومی می شود تا بیشتر کشف کنند و به فرهنگ های دیگر علاقه مند شوند. احترام به سنت و میراث باعث می شود مصرف کنندگان احساس نمایندگی کنند و در نتیجه ، بیشتر خود را با مارک های تجاری معرفی کنند.

– Mariana Marins – تحلیل گر روند ، آمریکای لاتین

انگلستان – مراکز اورژانس آب و هوا

واحدهای خالی خرده فروشی خیابان های خالی به مراکز متمرکز بر اقلیم و جامعه تبدیل می شوند. بسیاری از واحدهای خرده فروشی خیابان های انگلیسی و ولزی با مارک هایی مانند Homebase، ویلیام هیل و جزیره رودخانه به مکانهایی تبدیل شده اند که برای بهره مندی مردم و کره زمین طراحی شده اند. این نتیجه خالی ماندن همه گیر در این مکان ها و اعلام وضعیت اضطراری آب و هوای شوراها است. صاحبان این واحدها می توانند املاک خود را به یک سازمان غیرانتفاعی یا خیریه مانند مرکز اورژانس آب و هوایی (CEC) اجاره دهند تا نرخ بازرگانی آنها تا 100٪ کاهش یابد. CEC توسط اعضای جامعه اداره می شود و فعالیت هایی را ارائه می دهد كه به تغییرات آب و هوا می پردازد و مردم را گرد هم می آورد.

از آنجا که بسیاری از مارک ها دوام نیاوردند و استفاده از تجارت الکترونیکی افزایش یافت که نحوه استفاده مصرف کنندگان از خیابان های بزرگ و مراکز خرید را تغییر می دهد ، این بیماری در طولانی مدت بر صنعت خرده فروشی تأثیر خواهد گذاشت. با توجه به اهمیت تغییر آب و هوا ، مصرف کنندگان به دنبال تصمیم گیری بهتر در مورد خرید و نحوه سفر خود هستند ، بنابراین این امر باعث شکل گیری محیط های شهری می شود. ما می بینیم که مارک ها به طور فزاینده ای بر حمل و نقل الکترونیکی تمرکز می کنند و مقامات قصد دارند با بازگرداندن طبیعت ، شهرها و شهرها را سبزتر کنند. در حالی که تجارت الکترونیکی مناسب است ، با تمرکز بیشتر فضاها بر فعالیتهای اجتماعی و اوقات فراغت ، مزایای اجتماعی خرید شناخته می شود.

– هلن فریکر – مدیر روندها ، EMEA

ایالات متحده – بازی

لوازم آرایش جن کانال مارک خود را در راه اندازی کرده است انقباض، اولین مارک زیبایی عمده که این کار را انجام داده است. این کانال هفتگی پخش جریانی جدید خواهد داشت که با موضوع “Game-Up” (تقاطع بازی و آرایش) و توانمندسازی گیمرهای زن انجام می شود. کانال Twitch با پخش مستقیم سه ساعته پخش شد که شامل پارسه های محبوب ، یک آرایشگر جلوه های ویژه ، یک دی جی برجسته و موارد دیگر بود. در هنگام راه اندازی ، elf مسابقه “Game-Up” خود را اعلام کرد ، که شرکت کنندگان را به چالش می کشد تا آرایش آماده پخش خود را در TikTok ارسال کنند تا فرصتی برای برنده شدن تجهیزات پخش جریانی حرفه ای و فرصت میزبانی جریان در Twitch جن و همچنین یک جریان با بالا گیمر زن ، لوفو.

راه اندازی کانال Twitch مارک elf نمایانگر درگیری رسمی تری در فضای بازی است که در آن برند زیبایی قبلاً حضور فزاینده ای داشته است (همیشه با تمرکز بازیگران زن قهرمان). مسابقه بین پلتفرمی با TikTok مخاطبان این برند را در هر دو سیستم عامل ، که مصرف کنندگان Gen Z هستند ، دو چندان می کند. این مارک قبلا دارای آهنگ و چالش ویروسی TikTok بود ، بنابراین این پلتفرم یک منطقه رشد محتوای از قبل موجود است که جن بیش از پیش با آن آشنا است. با یک POV متمایز و یک استراتژی محتوای جامع ، جن نمونه دیگری از چگونگی درگیر شدن واقعی و واقعی در فضای بازی است.

– الکس میلینازو – تحلیل گر روند ، ایالات متحده

چین – از حریم خصوصی خود محافظت کنید

سوپرمارکت Tmall، یک خرده فروش آنلاین ، برچسب هایی را که برای پوشش اطلاعات خصوصی در بسته های سریعتر دور انداخته شده استفاده می کند. مصرف کنندگان می توانند برای جلوگیری از نشت احتمالی اطلاعات ، اطلاعات خصوصی خود را با استفاده از برچسب ها قبل از اینکه بسته های استفاده شده را دور بیندازند ، پوشش دهند. اگرچه Tmall نام و شماره تلفن مصرف کنندگان را در بسته های اکسپرس تار کرده است ، اما آدرس مسکونی پنهان نیست. در میان نگرانی های مصرف کنندگان ، نام تجاری ابتدا یک برنامه آزمایشی را در Hangzhou راه اندازی کرده است ، و برچسب های سبز را به همراه بسته های خود به صورت رایگان توزیع می کند. این برنامه همچنین قصد دارد منطقه تحت پوشش را افزایش داده و بهینه سازی روش های افزایش حریم خصوصی اطلاعات مصرف کنندگان را حفظ کند.

مصرف کنندگان نگرانی های خود را در مورد نشت احتمالی اطلاعات از طریق برگه هایی در بسته های سریع السیر دور انداخته شده که حاوی نام ، شماره تلفن و آدرس آنها است ابراز کرده اند. راه حل های معمول شامل پاره کردن برگه اطلاعات یا پوشاندن آن با قلم نشانگر است. با این حال ، مصرف کنندگان انتظار دارند که کسب و کارها راه حل های پیشرفته تری فراتر از تلاش خودشان ارائه دهند. برای تأمین انتظار ، مارک ها باید توازن در نحوه ارائه کارآمد محصولات یا خدمات خود را حفظ کنند در حالی که از حقوق مصرف کنندگان در استفاده از داده های شخصی محافظت می کنند.

– ویکتوریا لی – تحلیل گر روند ، APAC

سنگاپور – برنامه ای بهتر

Telco محافل. زندگی طرح داده جدیدی را ارائه داده است که شامل فراگیرتری است ، به افراد اجازه می دهد بدون محدودیت مزایای تلفن همراه خود را آزادانه به اشتراک بگذارند “طرح خانواده” جدید این شرکت فقط به خانواده های سنتی که زیر یک سقف زندگی می کنند محدود نخواهد شد. خانواده های امروزی ، طبق تلفن ، می توانند هر گروهی از افراد باشند که از نظر خون ، شرایط ، عشق یا علایق مشترک با هم مرتبط باشند. برنامه خانواده همچنین می تواند توسط خانواده های غیر سنتی استفاده شود ، مانند خانواده های تنها پدر یا مادر یا مطلقه.

گرچه سنگاپور همچنان یک جامعه نسبتاً محافظه کار است ، نگرش نسبت به پذیرش اشکال “جایگزین” خانواده به آرامی تغییر می کند. مصرف کنندگان به طور فزاینده ای مشتاق دیدن جامعه ای فراگیرتر هستند که در آن با همه برابر یکسان رفتار شود ، صرف نظر از ازدواج شخصی و انتخاب والدین یا گرایش جنسی آنها. با تکامل ارزش های اجتماعی ، مارک ها نیز به خوبی می توانند این تغییرات را منعکس کنند. محافل. ابتکار زندگی نه تنها انعطاف پذیری را در اختیار مشتریان قرار می دهد تا مزایای تلفن همراه را با کسانی که “خانواده” خود می دانند به اشتراک بگذارند ، بلکه پیشرفت و فداکاری آن را در پاسخگویی به انتظارات در حال رشد مصرف کننده منعکس می کند و به احتمال زیاد به سایر مشاغل موجود در بخش الهام بخش تر است. رویکرد انعطاف پذیر

– ملانی نامبیار – تحلیل گر روند ، جنوب شرق آسیا

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>