نقاط داغ: مشاهدات ترندهای برتر مارس 2021

Category: اخبار زیبایی پوست و مو | No comments



برای اطلاع از آخرین اخبار مصرف کننده و صنعت ، روندهای برتر و چشم اندازهای بازار ، با اخبار Mintel همراه با نظرات تیم تحلیل گران گروه جهانی Mintel همراه باشید.

Hotspots بهترین مشاهدات تیم Mintel Trends را درباره راه اندازی محصولات و خدمات از سراسر جهان برای شما به ارمغان می آورد. از یک فروشگاه مواد غذایی سیار و سرویس دهی به جوامع کم بهره گرفته تا یک خط لباس زیر زنانه متناسب با همه و همراه با یک پروژه رفاه عمومی ، در مورد ابتکارات ابتکاری جهانی که در این ماه اتفاق می افتد اطلاعات کسب کنید.

کانادا – فروشگاه مواد غذایی بر روی چرخ

مستقر در تورنتو همسایه مواد غذایی در حال راه اندازی یک فروشگاه مواد غذایی سیار برای محله های خدماتی است که در نزدیکی فروشگاه های مواد غذایی نیستند. تمرکز بر روی محله های کم سرویس است که باید بیش از 15 دقیقه با ماشین تا یک فروشگاه مواد غذایی رانندگی کنند. فروشگاه موبایل یک کامیون 53 فوتی است که می تواند تا 2000 SKU حمل کند و روی گوشت ، محصولات ، لبنیات ، نان و مجموعه ای از محصولات CPG تمرکز دارد. این یک تجربه خرید مستقل است که در آن مشتریان محصولات را اسکن کرده و از طریق تلفن خود چک می کنند. آنها مجبور نیستند هر نوع ارتباطی با یک همکار داشته باشند. هدف این است که در نهایت انتخاب محصولات را با عادت ها و علایق هر محله تطبیق دهیم.

همه گیری عادت های خرید مواد غذایی بسیاری از مصرف کنندگان را دگرگون کرده است. شیوع گزینه های تحویل و تحویل کنار ماشین انتظارات مصرف کننده را از راحتی در این زمینه نیز تغییر داده است. مفهوم فروشگاه موبایل بهترین مصرف هر دو جهان برای مصرف کنندگان است – راحتی قرار گرفتن در خارج از خانه آنها در حالی که هنوز قادر به انتخاب محصولات خود هستند. همچنین توجه به این نکته مهم است که یکی از اهداف اصلی مفهوم Grocery Neighbour افزایش دسترسی به فروشگاه های مواد غذایی است. دسترسی عادلانه به محصولات اساسی ، از جمله غذای تازه ، به عنوان یک نگرانی اصلی برای مصرف کنندگان و طرفداران مصرف کننده تبدیل شده است زیرا همه گیری نابرابری های اقتصادی اجتماعی را برجسته کرده است.

الکس میلینازو – تحلیل گر روند ، ایالات متحده

چین – اندازه شما اندازه است

مارک لباس زیر چینی نیوی یک خط متناسب با همه را در رابطه با یک پروژه رفاه عمومی راه اندازی کرده است ، جایی که 1٪ از درآمد حاصل از این مجموعه به بنیاد توسعه زنان چین. به نام به سختی صفر مجموعه، این خط یک سری متناسب برای همه است که از ترکیبات نوآورانه پارچه ای استفاده می کند که کشیده می شوند تا با هر شکل بدنی سازگار شوند و نیازی به اندازه های مختلف را نفی می کنند. ادعا می شود که این مجموعه متناسب با زنانی است که لباس زیر S-XL می پوشند ، و دارای حساسیت کم و “راحتی مانند پوشیدن لباس زیر” نیست. 1٪ از درآمد مجموعه Barely Zero به بنیاد توسعه زنان چین اهدا می شود. این مارک همچنین یک کمپین رسانه های اجتماعی را تشویق کرد که مصرف کنندگان زن را تشکر می کند تا از انواع مختلف بدن قدردانی کنند.

پس از سالها بمباران تبلیغات با استاندارد دقیق اشکال بدن ، مصرف کنندگان شروع به به چالش کشیدن کلیشه های زیبایی سنتی زنان کرده و در حال پذیرش و قدردانی از اصالت منعکس کننده تنوع افراد واقعی هستند. در پاسخ ، Neiwai استراتژی نام تجاری جامعی را ایجاد کرده است که هدف آن توانمند سازی مصرف کنندگان زن برای احساس خوب در بدن خود است. این سری متناسب برای همه جایگزین استانداردهای اندازه متنوعی می شود که اغلب به عنوان معیار مناسب بودن ایده آل بودن فرم های بدن استفاده شده است. این همچنین به زنان با اشکال متنوع اجازه می دهد تا از وقت خود برای انتخاب اندازه صرف نظر کنند.

ویکتوریا لی – تحلیل گر روند ، APAC

فنلاند – گوشت شنبه

مارک غذایی گیاهی لوبیا یک کمپین “Meat Saturday” را برای ترویج تغذیه گیاهی در بقیه هفته بدون قضاوت یا اهریمن کردن درباره کسانی که هنوز می خواهند گوشت بخورند ، راه اندازی کرده است. ایدئولوژی این برند این است که برای لذت بردن از محصولات گیاهی فرد نیازی به گیاهخوار بودن یا گیاهخواری بودن ندارد و تغییرات اندک در رژیم غذایی توسط گروه بزرگی از افراد می تواند تأثیر قابل توجهی بر محیط داشته باشد. Beanit همچنین اظهار داشت که بسیاری از مصرف كنندگان گفتگوی فعلی پیرامون گوشت و غذاهای گیاهی را قطبی و قضاوتی می دانند و در عوض این مارك تمایل به تحمل و پذیرش دارد. با خوردن گیاهان در طول هفته و اختصاص روز شنبه به غذاهای گوشتی ، گوشت خواری می تواند احساس خاصیت و تجمل بیشتری داشته باشد ، در حالی که پایدار و سالم است.

ما در سال های اخیر شاهد راه اندازی های وگان های بی شماری بوده ایم ، اما بیشتر مصرف كنندگانی كه این محصولات را خریداری می كنند از رژیم های غذایی وگان سخت پیروی نمی كنند. در عوض ، آنها به دلایل سلامتی و پایداری بر کاهش و از بین بردن محصولات حیوانی در حالی که میزان مصرف گیاهان را افزایش می دهند ، تمرکز می کنند. با محکوم کردن گوشت خواران ، مارک های گیاهی می توانند معرفی غذاهای گیاهی را جذاب ، باز و انعطاف پذیر کنند. مفهوم “دوشنبه بدون گوشت” محبوبیت بیشتری پیدا کرده است ، اما ایده پردازی با “شنبه گوشت” بیشتر به عادی سازی خوردن گیاهی شش روز در هفته بدون شیطان سازی گوشت کمک می کند.

لیزا کنتاس – تحلیل گر روند ، نوردیک

مکزیک – شبکه دایره ای

GivU اولین بازار اجتماعی در مکزیک است که در آن مصرف کنندگان می توانند اقلام خریداری کنند و با محصولات دیگری که دیگر از آنها استفاده نمی کنند پول پرداخت کنند. این پلتفرم به دنبال ارتقا اقتصاد دیجیتالی و مشارکتی و همچنین پایداری است ، و باعث می شود مصرف کنندگان آگاه شوند که اقلامی که در خانه دارند و دیگر استفاده نمی کنند می توانند با ارائه آنها در Givs – ارزهای مجازی – زندگی دیگری داشته باشند تا شخص دیگری می تواند آنها را به دست آورد.

از آنجا که COVID-19 مانع مشاغل تولید آجر و ملات شده است ، خرده فروشی آنلاین اجتماعی به عنوان یک گزینه قوی برای مصرف کنندگان ظاهر شده است. با اتصال دائمی نسل های جدید ، این امکان را برای مصرف کنندگان فراهم می کند تا محصولات را با تعامل بیشتر در شبکه های اجتماعی با ویژگی های مارک ها برای ایجاد تبلیغات تعاملی ، به اشتراک گذار و همهجانبه کشف کنند. از آنجایی که نسل های جدید وجدان زیست محیطی قویتری دارند ، به دنبال راه های جدیدی برای مصرف با روشی پایدارتر هستند. بازارهای تبادل نظیر به نظیر به مصرف کنندگان این امکان را می دهد تا از طریق محصولات دست دوم معاشرت کنند و همچنین تصمیمات خرید دایره ای و هوشمند ایجاد کنند.

Mariana Marins – تحلیل گر روند ، آمریکای لاتین

سنگاپور – گوشت آینده

گیاهان مبتنی بر فناوری راه اندازی نسل بعدی در حال راه اندازی است تندل، مارک مرغ گیاهی آن ، در رستوران های منتخب سراسر سنگاپور. اولین محصول آن به نام تندل تو، جایگزینی برای ران مرغ است و با نه ماده تشکیل شده است ، از جمله ماده مارک تجاری مارک تجاری Lipi که ترکیبی از چربی ها و طعم های گیاهی و روغن آفتابگردان است. این محصول توسط هیئت ارتقا Health سلامت سنگاپور به عنوان یک محصول “انتخاب سالم” زیرا حاوی چربی اشباع و سدیم کمتری نسبت به سایر گزینه های معمول گوشت گیاهی است. این محصول با همکاری آشپزها تولید شده است و گفته می شود همه کاره است زیرا آشپزها می توانند از آن برای ایجاد ظروف در کاربردهای مختلف آشپزی استفاده کنند.

رژیم های گیاهی و جایگزین های گوشت در منطقه شتاب بیشتری می گیرند ، بیشتر به دلیل مزایای بالقوه سلامتی مرتبط با رژیم های غذایی بدون گوشت. نگرانی روزافزون مصرف کنندگان در مورد سلامتی و سلامتی تغذیه ای آنها را تشویق می کند تا محصولات گیاهی خود را جایگزین محصولات گیاهی کنند. این امر فرصت های جدیدی را برای تولیدکنندگان مواد غذایی برای کشف گزینه های گیاهی فراهم می کند. شرکت Next Gen با نام تجاری مرغ گیاهی خود در بخش خدمات غذایی به مصرف کنندگان این امکان را می دهد که این محصول را تجربه کرده و به عادت های غذایی متفاوتی بپردازند ، ضمن اینکه درک بهتری از چگونگی تهیه خلاقانه گوشت های گیاهی نیز کسب می کنند.

ملانی نامبیار – تحلیل گر روند جنوب شرقی آسیا

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>