نقاط داغ: مشاهدات ترندهای برتر فوریه 2021

Category: اخبار زیبایی پوست و مو | No comments



برای اطلاع از آخرین اخبار مصرف کننده و صنعت ، روندهای برتر و چشم اندازهای بازار ، با اخبار Mintel همراه با نظرات تیم تحلیل گران گروه جهانی Mintel همراه باشید.

Hotspots بهترین مشاهدات تیم Mintel Trends را در مورد راه اندازی محصولات و خدمات از سراسر جهان برای شما به ارمغان می آورد. از یک کیت آموزش کام که به مصرف کنندگان کمک می کند تا تجربه کاملی از محصولات ماست را به دست آورند تا یک بستر تجارت الکترونیکی اجتماعی که به میکرو مارک ها امکان فروش محصولات خود را می دهد ، ابتکارات ابتکاری جهانی را در این ماه بدانید.

ایالات متحده – تهیه یک ماست ماکارونی

سیگی برای کمک به مصرف کنندگان محصولات ماست خود ، تعداد محدودی کیت آموزش کام را عرضه کرده است. این کیت شامل 30 روز ماست 0٪ ماست موجود در طعم های مختلف به همراه قاشق ، تایمر ، ماسک چشم ، خودکار و ژورنال است. از آنجا که ماست 0٪ Siggi شیرینی مطلوبی را که مصرف کنندگان از ماست عادت کرده اند ، ندارند ، هدف از این طرح تصفیه سازی کام مصرف کنندگان و آگاهی بیشتر از چگونگی تأثیر شکر بر طعم است. قیمت این کیت 30 دلار است و تا دوام لوازم آن در دسترس است.

چندین دسته در فضای غذا و نوشیدنی ، دروس کام را با اولویت در شراب ، قهوه و آبجو در اولویت قرار داده اند. تمرکز سیگی روی ماست نه تنها باعث می شود یک تجربه حسی منحصر به فرد داشته باشید ، بلکه همچنین تلاش هایی برای سلامتی انجام دهید زیرا مصرف کنندگان قصد دارند میزان قند خود را کاهش دهند. دلیل اینکه شراب ، آبجو و حتی قهوه غالباً آموزش کام دارند ، این است که با عبارت “سلیقه های بدست آمده” نیز مرتبط هستند و با کم شدن شیرین بودن محصولات ، مصرف کنندگان مجبورند کام خود را تطبیق دهند تا طعم های وسیع تری را تجربه کنند. Siggi’s با هدف استفاده از این طرز تفکر به مصرف کنندگان کمک می کند تا جوانه های چشایی خود را برای لذت بردن از محصولات ماست بدون قند اضافه شده سازگار کنند.

– دیانا کلتر – تحلیلگر ارشد روندها ، ایالات متحده

مالزی – بازار میکروبرند

Poptron یک بستر تجارت الکترونیکی اجتماعی است که به میکرو مارک ها اجازه می دهد محصولات خود را بفروشند. این شرکت با جستجوی آنها در شبکه های اجتماعی یا بازارهای محلی ، به جستجوی مارک های سبک زندگی محلی می پردازد. در حال حاضر ، بیش از 100 میکرو مارک با فروش اقلامی مانند مراقبت شخصی ، مد ، هنر و صنایع دستی ، مراقبت از حیوانات اهلی و محصولات خانگی و زندگی به این پلتفرم پیوسته اند. این شرکت مستقر در مالزی 1 میلیون دلار بودجه از یک شرکت در فهرست NASDAQ جمع آوری کرده است ، که برای مقیاس بندی عملیات و فناوری آن استفاده می شود.

مصرف کنندگان مالزیایی اغلب مارک ها و محصولات جدید محلی را در بازارهای محبوب هنرهای محلی کشف می کنند. با این حال ، همه گیر شدن بیماری باعث متوقف شدن این بازارها شده و فروشندگان محلی را به وابستگی به فروش آنلاین سوق داده است. پلتفرم Poptron می تواند به فروشندگان و مصرف کنندگان کمک کند تا بر چندین درد غلبه کنند – برای فروشنده ، Poptron می تواند در جذب مشتری ، مشاهده مارک و همچنین تدارکات کمک کند و برای مصرف کننده ، تجربه کلی خرید با کشف و خرید محلی افزایش می یابد. محصولات اکنون آسان تر شده اند زیرا به همه این مارک ها در یک پلت فرم دسترسی دارند. با افزایش علاقه مصرف کننده به محصولات محلی و حمایت از مشاغل کوچک ، Poptron آماده است تا نامی قدرتمند در بازار مالزی به خود اختصاص دهد.

– ملانی نامبیار – تحلیل گر روند ، جنوب شرق آسیا

انگلیس – زامبی پرینگل

پرینگلز و ناشر بازی ها خشم خام در حال ترساندن گیمرها با یک انسان زنده هستند که از یک بازی فرار می کند ، وارد دنیای واقعی می شود و بعد از دو هفته به بازی بازمی گردد. این کمپین می بیند که “فرانک” ، یک زامبی ، بازی را ترک می کند غرب مرده و وارد دنیای واقعی شوید که او حساب های توئیتر Pringles و Raw Fury را در اختیار می گیرد تا با گیمرها در سراسر اروپا ارتباط برقرار کند و یاد بگیرد که چگونه اجتماعی تر باشد. بعد از دو هفته او به داخل بازی برمی گردد و می تواند با استفاده از شخصیت جدید خود با گیمرها ارتباط برقرار کند. تأثیرگذار بازی ، لیا ویاتان ، مبارزات انتخاباتی را با پخش مستقیم در Twitch آغاز كرد ، جایی كه فرانك از طریق صفحه نمایش وارد اتاق او شد و خیلی زود فهمید كه او فقط به دنبال Pringles خود است. مجموعه ای از فیلم های پیرو فرانک نیز در این کارزار همراه هستند.

همه گیر شدن محبوبیت بازی ها افزایش یافته است و به مارک ها کانال جدیدی برای تعامل و سرگرمی با مصرف کنندگان می دهد. چه در بازی و چه در زندگی واقعی ، مارک ها از اشتیاق مصرف کنندگان برای سرگرمی و ماجراجویی استفاده می کنند تا عنصر جدیدی از تجربه را در اطراف یک محصول ، عرضه جدید یا مکان خاص ایجاد کنند. ما در حال مشاهده مارک های مختلف از مد تا مواد غذایی هستیم که راهی برای پیوند دادن محصولات خود به بازی از طریق رویدادهای موضوعی و مشارکت های تجاری و همچنین ایجاد بازی های خاص خود پیدا می کنند. مارک هایی که می توانند روش هایی را برای تلفیق تجارب درون بازی با تجربه های واقعی ایجاد کنند ، آینده تعامل با مشتری را نشان می دهد.

منبع: AdAge

– هلن فریکر – مدیر روندها ، EMEA

مکزیک – Chapultepec Rebirth

آزتلان شهربازی جدید مکزیکو سیتی خواهد بود که بر اساس طرحی ساخته شده است که نوید می دهد هم فرهنگ مکزیک و هم پایداری را ارج نهد. آزلان جایگزین نمایشگاه Chapultepec می شود و ساخت آن در سال 2021 آغاز می شود. این پارک متعهد به احترام به فرهنگ مکزیک است ، در هر گوشه خود از مهر مکزیک برخوردار است و براساس شش محور اصلی هدایت می شود: پایداری ، سرگرمی برای همه سنین ، انتشار مکزیکو سیتی ، ترویج ورزش ، اشاعه ارزش ها و ایمنی.

همزمان با ظهور شهرهای سراسر جهان از COVID-19 ، دولت ها با تغییر دادن فضاهای عمومی سبز به عنوان اولویت اصلی ، شروع به تصور دوباره شهرها برای ساکنان می کنند. در واقع ، مراکز شهری کانون همه گیری بوده اند ، که نشان می دهد ازدحام ، آلودگی و کمبود فضای سبز مخرب است. به منظور کمک به بهبودی از عواقب آن ، شهرها در حال تصور منظره جدیدی از فضای عمومی و زیست پذیری هستند که در آن گیاهان و جانوران محلی باید بیش از هر زمان دیگر حفظ و جشن گرفته شوند. همانطور که عادی بعدی خود را ایجاد می کنیم ، شاهد پروژه های شهری در سراسر جهان هستیم که اطمینان حاصل می کند تغییراتی که وجود دارد باعث ایجاد شهرهای سبز ، سالم و فراگیرتر می شود که در آن روابط جامعه بیش از هر زمان دیگر مورد قدردانی قرار خواهد گرفت.

– گابریل لیبرمن – مدیر تحقیقات ترندها و رسانه های اجتماعی ، قاره آمریکا

چین – بسته قرمز مجازی زیبا

WeChat با مارک های مختلف برای راه اندازی یک کمپین رسانه های اجتماعی توزیع کاورهای جیب قرمز مجازی که به خوبی طراحی شده اند ، همکاری کرد. کاربران WeChat می توانند کاورهای بسته مجازی رایگان منتشر شده توسط مارک ها و افراد مشهور را با جستجوی نام های تجاری در عملکرد “جستجو” WeChat ، به اشتراک گذاری دعوت نامه ها با دوستان WeChat یا تعامل با حساب های عمومی WeChat مارک ها ، جمع آوری کنند. بیش از 60 مارک و بازی کاورهای قرمز مجازی خود را با زمان محدود و تعداد محدود منتشر کردند. مارک ها می توانند در هر جلد بسته قرمز حداکثر 10 صفحه و یک ویدیوی یک دقیقه ای اضافه کنند. با پیمایش به پایین جلد ، کاربران می توانند “جلد داستان” را نیز بررسی کنند. در نتیجه ، شاخص جستجوی WeChat از “پوشش بسته قرمز مجازی” افزایش یافت ، و حجم جستجو بیش از 100 میلیون در 1 فوریه بود.

توزیع بسته های قرمز با پول نقد در داخل در طول سال جدید چینی یک رسم است. بسته قرمز مجازی ، یک شکل دیجیتالی از پاکت قرمز سنتی پر از پول نقد ، هدیه دادن به تلفن همراه را هنجار جدیدی برای مصرف کنندگان چینی می کند. عملکرد بسته های قرمز مجازی فراتر از یک سنت است و با موفقیت بیشتر به یک بازی اجتماعی سرگرم کننده لمس در میان خانواده ها و دوستان تبدیل شده است. مارک ها کمپین خود را با پوشش بسته های قرمز مجازی ، با توجه به نیازهای تفریحی و تجارب تازه مصرف کنندگان ، به جای همان الگوی خسته ، ادغام می کنند. محصولات رایگان با عرضه محدود انگیزه هایی را برای مصرف کنندگان درگیر می کنند تا فعالانه با مارک ها درگیر شوند تا کاورهای بسته قرمز مورد علاقه خود را بدست آورند. بعداً ، مصرف کنندگان می توانند با استفاده از WeChat Pay بسته های قرمز را پر از پول کرده و به شیوه ای مناسب توزیع کنند. در طی فرآیند ، مارک ها می توانند اطلاعاتی را که در پوشش خود قرار می دهند به مخاطبان بیشتری منتقل کنند.

– ویکتوریا لی – تحلیل گر روند ، APAC

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>